Q-dance heeft bijzonder vaak Technoboy als afsluitende ( hardstyle) act. Eigenlijk wel een beetje vreemd want de tracks en zijn manier van mixxen is toch niet ideaal om mee af te sluiten als je het mij vraagt. Heb dan liever alpha twins ( die de laatste tijd heerlijk bezig zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
ow fuck.... dan heb ik het ergens anders de line-up helemaal verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde sinister met zijn vraag waar je had gezien dat tby en tatanka samen staan? zo komt het namelijk over uit je eerdere post..en eerlijk gezegd vroeg ik me dat ook af![]()
[..]
in that case: excuses aanvaardquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef LeonH het volgende:
was weer een te gezellig techno feestje gister
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!-meet met appelkruimelgebak bij de kluisjes
Almelo idd, jij dus ook?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef poiuytr het volgende:
Kom jij uit omgeving almelo babbels?
Aan het station te zien op je fotoboek.
gezien de druktequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Moet op qlimax maar eens met de fokkers gaan meeten, alhoewel dat ook niet het meest ideale feest is om te meeten lijkt me...
Afsluiten in de hardbass tent op decibel.. Geen Q-feest maar wel vetquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:32 schreef poiuytr het volgende:
Heeft Zatox eigenlijk wel een keer op een groot Q-dance feest mogen draaien en dan bedoel ik laat in de avond op een Defqon of InQontrol?
De man hoort gewoon thuis op een feest als Qlimax!
100% eens, wat een gruwelijke set was dat zeg die avondquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Mag ik hier overigens ook nog even melden dat ik het setje van de blademasterz weer heerlijk vind klinken. Het is net alsof ik hier altijd de rebel kom uithangen, maar als ik het setje zo hoor (was dus niet op scantraxx zelf) wou ik dat alle setjes kwa hardstyle ongeveer zo klinken. Goede afwisseling tussen melodielijnen en kicks. Lekkere trancy sound met veel ronde kicks. Nee sorry, commerciele rotzooi ofniet. Ik prefereer de sound van een Brennan heart, technoboy, A-lusion en dus zelfs een showtek. Boven die van vele anderen die nog steeds veel de hardcore kant opgaan. Al zijn de donkey rollers en noisecontrollers hier goede uitzonderingen op.
Mwaaaa het is zaterdagavond, wat lul ik toch...
En zo is datquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Familie afschepen.
En met het gebak gewoon weg wezen en stampenHaha
FOK!-meet bij de kluisjes
Meestal met grote bus die we dan soms zelf regelen en soms ook niet. Wanneer er wat minder animo voor een feest is vaak iets met eigen vervoer zien te regelen. Al is dat vaak een lastig verhaal...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omgeving almelo,
Hoe ga jullie meestal naar feesten heen dan?
lijpe shit die filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |