quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben nu weer thuis
was net nog bij de vriendin
neequote:
ze was ongesteld en wou nietquote:
Aw. Ik ben niet ongesteld en wil wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw. Ik ben niet ongesteld en wil wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Voor de trein springen gaat snellerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:39 schreef rulerofdeath het volgende:
het leven is ook een grote zooi
* rulerofdeath gaat zijn polsen doorsnijden
cursus treinkoppen voor gevorderden heb ik al gehaaldquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de trein springen gaat sneller
Maar stiekem vind ik dat je het niet moet doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
cursus treinkoppen voor gevorderden heb ik al gehaald
toch wel lief![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik red wel vaker de dag. Ik ben gewoon goed.
Een soort van asfaltachtigprutje dat je op de onderkant van de auto spuit om deze te beschermen tegen roest e.d.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet me even uitleggen wat Tectyl is
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een soort van asfaltachtigprutje dat je op de onderkant van de auto spuit om deze te beschermen tegen roest e.d.
Ruikt lekkah.
Je komt naar Groningen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja. Morgen dus naar de mooiste provincie van Nederland
Rot toch podverdorie een eind op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zoekt echt ruzie he?
BRABANT!!!![]()
![]()
![]()
Wie heeft het over landschappen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Rot toch podverdorie een eind op.![]()
Als iets een saai niksig landschap heeft dan is het brabant wel. Heb je wel eens uit je doppen gekeken in Twente?
Ik ben het met je eens dat Overijssel de mooiste provincie is!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Rot toch podverdorie een eind op.![]()
Als iets een saai niksig landschap heeft dan is het brabant wel. Heb je wel eens uit je doppen gekeken in Twente?
Ooh okequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
For sure, maar dan straattaal
Succes!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef alexissi het volgende:
Ik mag ook eindelijk lekker naar huis!![]()
Maar omdat ik thuis nog steeds geen internet heb dankzij die stomme internetmensen, moet ik me weer een avondje zonder internet zien te vermaken...
Doei!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben trouwens weg, spreek jullie later!
* TheGirlNextDoor schreeuwtquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scream for Me!
Ik hou van die uitspraak
Jij bent goed bezigquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor schreeuwt
Valt best mee. Als je wat wilt, dan moet je wat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er misschien iemand hier die verstand heeft van rattenkooien? Ik wil zo graag ratten, maar die kooien zijn zo f-ing duur
Bij mij is Fok wel het traagste van allemaal...quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Konden jullie niet gewoon liegen zodat we gezellig samen op Fok konden schelden?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is Fok wel het traagste van allemaal...
Spelbreker.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb serieus geen problemen met Fok.
Sinds Glanerbrug kabeltelevisie heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Hehehe, Tukkers op FOK!Sinds wanneer hebben jullie een internetverbinding.
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef MASD het volgende:
Hehehe, Tukkers op FOK!Sinds wanneer hebben jullie een internetverbinding.
Doe eens lief =( ik probeerde slechts het ijs te breken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders rot je gewoon op als je niks leuks te melden hebt?
Pirates.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
en weer kan ik er net bij
vanavond deel 2 van Pirates of The Carribean op tv
Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Doe eens lief =( ik probeerde slechts het ijs te breken.
Hmmm vind ik niet.... Tenminste, ik nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar toegegeven wij tukkers lopen meestal wel tien jaar achter qua alles, ik wel iig.
Oh jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Als Tukkers geen internet hadden had ik dit niet kunnen posten gekkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |