Een soort van asfaltachtigprutje dat je op de onderkant van de auto spuit om deze te beschermen tegen roest e.d.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet me even uitleggen wat Tectyl is
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een soort van asfaltachtigprutje dat je op de onderkant van de auto spuit om deze te beschermen tegen roest e.d.
Ruikt lekkah.
Je komt naar Groningen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja. Morgen dus naar de mooiste provincie van Nederland
Rot toch podverdorie een eind op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zoekt echt ruzie he?
BRABANT!!!![]()
![]()
![]()
Wie heeft het over landschappen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Rot toch podverdorie een eind op.![]()
Als iets een saai niksig landschap heeft dan is het brabant wel. Heb je wel eens uit je doppen gekeken in Twente?
Ik ben het met je eens dat Overijssel de mooiste provincie is!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Rot toch podverdorie een eind op.![]()
Als iets een saai niksig landschap heeft dan is het brabant wel. Heb je wel eens uit je doppen gekeken in Twente?
Ooh okequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
For sure, maar dan straattaal
Succes!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:57 schreef alexissi het volgende:
Ik mag ook eindelijk lekker naar huis!![]()
Maar omdat ik thuis nog steeds geen internet heb dankzij die stomme internetmensen, moet ik me weer een avondje zonder internet zien te vermaken...
Doei!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben trouwens weg, spreek jullie later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |