quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:50 schreef Zuignapje het volgende:
Ik luister steeds meer naar Veronica. Je hoort wel steeds dezelfde nummers als je de hele dag luistert zoals hier bij mij op het werk, maar dat vindt ik niet zo storend. Ik luister het liefst naar Ferry Maat en Somertijd en in het weekend naar Weekend Rick. Rick vind ik alleen leuk als Marloes erbij is, anders gaat hij zo zijn mening doordrukken en zij heeft een geweldige stem en leuke onderwerpen. Ik sms ook wel eens. Ook Patrick Kicken heeft een leuk programma. Prima afwisseling met 3FM.
Maar de Poema's... afschieten die plaat!!!!
Stuur Rob van Someren een link van dit topicquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Laat ze alsjeblieft meelezen en er iets van opsteken
Kicken leest al meequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stuur Rob van Someren een link van dit topic![]()
rob@radioveronica.nl
Wie durft?
Vet!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Kicken leest al mee
http://twitter.com/kicken/status/7680822840
Beter zeg je dat in zijn fantopicquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vet!!
Kicken, als je dit leest...
IK BEN FAN
En nu hup, een account aanmaken en gezellig meelullen![]()
Stiekem ben ik een grotere fan van Rob van Somerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Beter zeg je dat in zijn fantopic
Patrick Kicken fantopic
Dat leest hij wel
Ik ook hoor, maar daar is ook een topic voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een grotere fan van Rob van Someren
Hij draait beste platenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van Luc van Rooij?
Paul gaat in zijn eentje de 3FM reeks inhalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:22 schreef FireFox1 het volgende:
Paul spamt dit topic in z'n eentje vol
Vind z'n humor alleen niet zoquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij draait beste platen
Op deze na dan
Hij draait goede muziek, maar hij maakt te veel domme opmerkingen.quote:
So truequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij draait goede muziek, maar hij maakt te veel domme opmerkingen.
Daar zijn ze weer.quote:
Dan mis je nu Kiss.quote:
Feyenoord-liedquote:
En Pink van Aerosmithquote:
Nou, er posten maar 4 users in dit topic, dus 1 van de 4 is straks de lul met een lapoquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
Degene die deel 2 maakt moet wel een mooie OP maken met alle dj's erin en links naar fantopic op fok
Prima hoor, anders fix ik straks wel een leuke OPquote:
Dat vind ik lief van je Paulquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef Paul het volgende:
Ok we zullen het topic niet vol maken voordat jij terug bent
Nee, hier klagen is veel leukerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Vraag het de muzieksamenstellers van Veronica
Ooooooh wat ben jij negatief zeg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Paul het volgende:
Heb je emailadres van ze ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Scheer je weg jij luistert alleen maar 3fmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zapper dat jij nog de moeite neemt om met paul in discussie te gaan
Alleen de Hermes versie is populair geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:40 schreef Paul het volgende:
Het was de originele versie niet die uit de jaren 90 van de hermes house band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |