De draagjas. Thomas zit erin, in de doek, met zijn benen ook binnenin de jas, aan de zijkanten.quote:
Noli, mijn gekochte draagjas heeft een wigvormig paneel dat je er aan de voorkant tussen kan ritsen. Daardoor is ' ie ook heel geschikt als zwangerschapsjas. Heb je geen jas waar je zelf een inritsbaar paneel voor kunt maken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:23 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat dan ook zo'n 10 euro Zeeman jas waar ik meerdere mensen over hoor?
* Noli. er ook al eventjes over nadenkt om er een te maken, maar ook al een andere jas moet kopen i.v.m. buik.Hmmmm...
UH..... wat is er mis met jouw figuurquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Webkim, wat goed zeg!! En het staat ook heel leuk.
En idd, je bent echt heel erg afgevallen! Mooi hoor. (Je was toch ook weer aan het sporten? Als ik jou zo zie dan heb ik echt zoiets van "ik moet echt eens van mn luie reet afkomen en gewoon lekker gaan sporten", maar ja ik heb zoveel excuses om het niet te doen, geen tijd, rugpijn, geen zin, geen conditie) *Ticootje is een beetje jaloers.
Dat maakt niet zo gek veel uit. De bovenflap valt bij laag dragen wat verder in de nek dan bij een hoge carry, maar het past altijd. Ik ben alweer met een nieuwe bezig en maak dan bovenin misschien toch even een elastiek erin zodat je hem bovenaan, bij de nek van je kind, kan dichttrekken tegen de tocht. Hoewel het nu al heel warm is. *twijfelt nog*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:59 schreef TearSong het volgende:
Ziet er goed uit Webkim! Maar hoe bepaal je nou precies hoe hoog dat stuk moet zitten waar je kindje in zit? Soms draag ik Yara hoger en soms wat lager en ik vraag me dus af hoe dat zit met zo'n jas..maakt dat uit? en wat voor stof heb je gebruikt voor de zijkanten?
Ik hoef die van jou niet over te nemen, maar ik heb nog wel een jas waar je op mag oefenenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Webkim het volgende:
Als iemand trouwens mijn niet zo keurig afgewerkte proefproject wil overnemen: doe maar even pm-en dan.
O jee...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb zojuist een Hopp Florenz gekauft
ow das wel mooi roze met zwart.. spannend!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ik denk rozeDan heb ik eindelijk een roze doek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |