Die is ook verslingd en woont nu bij een andere mama.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[nieuwsgierigheidsmode]
Wat heb je met de rest gedaan?
[/nieuwsgierigheidsmode]
Ik dacht het, maar zoiets durf ik dan weer niet hard op te denken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:38 schreef Troel het volgende:
Eigenlijk zou dat mens van de fiets moeten donderen, maar dat si zo sneu voor het kindje.
Dat is vast een hele blije mama dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Die is ook verslingd en woont nu bij een andere mama.
Ja, ergens speelde dat ook al in mijn hoofd..... Mijn winterjas kan nog wel ff mee. Ja, ok er zitten wat verfvlekken in, maar als ik daar een mooie doek overheen draag is er niets aan de hand. Was ook erg blij dat ie weer lekker paste. En verder is het gewoon een super fijn 'ski-jack'. Alleen hij is knalgeel...bijna fluoriserend. Daar had ik hem ook op gekocht, die gele kanarie die de piste al gilend en krijsend afkomt...dat ben ik. Maar, ja daar kleurt de Hopp Rio dus absoluut niet bij.....conclusie:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zal ik je even helpen?
Hamvraag is: heb je een nieuwe winterjas nodig, of kan deze nog een paar jaar mee?
Als je geen nieuwe winterjas nodig hebt is een doek een betere investering want:
a) een goede doek is minder prijzig dan een goede winterjas
b) een doek gebruik je ook in de andere jaargetijden
c) een doek blijft langer mooi dan een winterjas en is daarom ook beter weer door te verkopen
d) voortvloeiend uit c is een tweedehands doek een betere optie dan een tweedehands winterjas
Hoppediz Antigua?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:35 schreef Webkim het volgende:
Didymos Ellipsen Rot? Didymos Simon? Of een effen doek? Hmmm. *denkt hier even over na*
Even geheel offtopic natuurlijk, maar toevallig fietste ik gisteren op mijn moederfiets met 2 grote tassen aan mijn stuur, ZONDER kind dan he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
(maar boodschappentassen vol aan een stuur is zowiezo niet slim)
Lijkt me doodeng.... vooral als je de bocht om moetquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Even geheel offtopic natuurlijk, maar toevallig fietste ik gisteren op mijn moederfiets met 2 grote tassen aan mijn stuur, ZONDER kind dan he?. en het viel mij op dat mijn fiets echt veel prettiger en vooral stabieler fietste mét gewicht aan het stuur dan zonder. Die fiets is gewoon echt gemaakt op gewicht aan de voorkant, want normaal zwabber en wiebel ik door de bochten. Dus het kan wel slim zijn
.
Spijkerbroek. En mijn nette winterjas is trouwens wit. Dus daar maakt het niet voor uit. Handschoenen...uhm.. grijs geloof ik. En ik heb een paarse sjaal. Maar, goed die is nog wel te vervangen door iets anders. *gaat eens rondsurfen en jullie tips bekijken*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:53 schreef Macka66 het volgende:
Welke kleur broeken/handschoenen draag je Chaca?
Ga ook even na of je goed over je jas kunt knopen met je 4.6 Hopp of dat je een maatje groter nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:21 schreef chacama het volgende:
OK. Antiqua lijkt me erg mooi. Rood is niet mijn kleur....dus dat valt af.
En verder vind ik de 'zwarte' doek van Macka ook heeeeel erg mooi. Gaat heeeel hard nadenken of het verantwoord is om er een doek bij te kopen...pfff...
Nee, een Beco Obi heeft 2 'ringen' van stof, die aan de voor- en achterkant gekruist zijn vastgenaaid. Even afwachten dus, of het goed past.. Ik heb een S/M besteld gezien mijn niet zo'n weelderige boezemquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef Reinhilde het volgende:
Icicle, die is ook wel echt heel mooi zeg! Maar hij is niet te verstellen?
Kijk en daarom snap ik het hier vaak niet meer!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:05 schreef lcicle het volgende:
Heb straks even de Storchenwiege Anna (Kruiskeperbinding) van PM-girl mogen rekken en strekken om het verschil met een EllaRoo (Linnenbinding) te kunnen ontdekken. Je voelt inderdaad (niet dat ik jullie niet geloofde hoor) de rek die bij een EllaRoo ontbreekt. Ben zo benieuwd hoe de Girasol Mojito gaat dragen!
Macka heeft er een naaibeschrijving van gemaakt, kun je het zelfquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:36 schreef lcicle het volgende:
Nou, dan vraag je toch gewoon aan Macka of die er 1 wil maken?!
Mooi hoor!! En knap!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:34 schreef Poppedein het volgende:
Prachtig met een grote P Webkim!!...
Oehhhh man, het is dat ik niets van mezelf mag kopen voor dat hier ook maar 2 streepjes op een test verschenen zijn, maar ik kan mn kast geloof ik inmiddels ook al wel voldromen met 20 verschillende doeken... Ze zijn stuk voor stuk allemaal op een verschillende manier zó mooi!..
Vooralsnog is de eerste die er ooit gaat komen de Neobulle Simon... die is lekker neutraal en kan dus al vroeg in een zwangerschap aangeschaft worden om vanaf dat moment elke avond met veel liefde vertroeteld te worden
Ja, die is ook tof he? Zat stiekem ook al in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
MisterMirko ringsling! Orange Fairy![]()
[ afbeelding ]
Linnenbinding rekt nauwelijks. Medley Satin heeft een keperbinding, en dus rek op 1 diagonaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooi Macka!
Ik zag een foto van Mirte o pde rug. Knap dat dat in 1 keer (zo snel iig) zo goed gaat!
Webkim, jouw nieuwe doek is erg sjiek idd
Uhm, linnenbinding rekt toch helemaal niet? (Medley satin heeft toch linnenbinding?)
Macka, ik zou een nieuwe doek doen
Met een doek aan hoef je een minder warme jas aan, (ik tenminste) dus dan heb je ook het probleem niet dat je een te grote doek moet kopen
Ja! Juist!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een mooie dingen, bij mistermirko!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef Macka66 het volgende:
* Macka66 mompelt iets over verwend en ook nooit goed![]()
de BWCC zoals Didymos 'm doet ontziet je melkbarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Je kunt een Tricot beter íets te strak knopen dan te los, omdat de stof snel wat losser wordt gaat het anders zakken en lubberen en dat draagt niet prettig
Ik heb een nieuwe missie, TerrorBep fatsoenlijk op mijn rug knopen. Dit zijn de pogingen van de laatste twee dagen:
Gisteren: bwcc met chestbelt (zat niet lekker, deed pijn op m`n melkbar)
[ afbeelding ]
em vandaag: rucksack. Zat steviger dan ik verwachtte, al moet ik volgende keer meer aandacht besteden aan het stuk bij m`n schouders, nu ging het snijden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |