ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:15 schreef Tokus het volgende:
de google-ads bij dat artikel zijn ook wel erg passend.
Laatste stukje van dat artikel vind ik het meest interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Zon het volgende:
Bestelsite urenlang vertraagd
Kaartverkoop AC/DC loopt uit op debacle
www.telegraaf.nl/binnenland/2228910/__Kaartverkoop_AC_DC_loopt_uit_op_debacle__.html
quote:Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."
Extra concert
Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:55 schreef Houtworm het volgende:
[..]
ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!
quote:Concert AC/DC vanaf 190¤
Bestel nu veilig je kaarten voor het concert van AC/DC in Rotterdam
www.4alltickets.nl/ACDC
AC/DC Concert 189 euro
Kaarten voor het AC/DC Concert Locatie: Ahoy 13 maart 2009
www.StadionTickets.nl/AC-DC
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Oh oh... rang 6 zijn staanplaatsen 1e ring.
Dus op de gang tussen de 1e en 2e ring waar iedereen bier haalt.
Echt geen leuke plaatsen, je moet er vroeg zijn, anders staat het er vol met andere mensen en als de mensen vóór je (dus de zitplaatsen op de hoogste rij stoelen van de 1e ring) gaan staan dan zie je zelf niks meer.
Maar ja, "je bent er wel bij" zeggen ze dan altijd...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:20 schreef baard8 het volgende:
hoe zit het trouwens met de kaarten voor antwerpen... ik heb een bevestiging op de mail gekregen dat ik 2 kaarten besteld heb... heeft iemand er verder al meer van gehoord / gekregen?
.pdf kan alvast worden opgehaald vanaf de website goformusic.be (nadat je bent ingelogd en dan op je eigen "status tickets" klikt), blijkbaar pdf-je moet worden getoond aan de kassa van Sportpaleis om kaartje te kunnen halen, volgens de melding:quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:27 schreef Jack. het volgende:
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).
Hiermee kan je inloggen op de teleticketservice website, en kan je doorklikken naar "ticket status" om te zien of je tickets op status "betaald" staan, als dat zo is dan krijg je de tickets binnenkort via email (pdf) aan.
Vandaag hoef je dat niet te proberen, want vandaag is de voorverkoop van Metallica begonnen. Dus die website ligt er weer makkelijk tot morgenmiddag uit.
Je kan ook altijd mailen naar info@teleticketservice.com om te vragen of alles in orde is, maar duurt wel paar dagen voor ze antwoorden.
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voorquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie zijn erger? Dit soort sites die ze aanbieden tegen woekerprijzen of de mensen die ze voor die prijzen kopen?
M.A.W. de rijke en/of de domme mensenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voor
Andersomquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef abcoude het volgende:
is goformusic.be eigenlijk een mirror-site van teleticketservice.com?
jupquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
M.A.W. de rijke en/of de domme mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |