Oh oh... rang 6 zijn staanplaatsen 1e ring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee.. rang 6 of zo.. dat is zeker achter een dikke pilaar of zo
Vreemd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
http://www.ticket2.nl/acdc-nederland-p-1565.html
Waren ze er voor 13 maart ook te vroeg bij? Zo ja; dan is er nog hoop voor een hoop mensen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Wist je dat nog niet? Had ik dat nog niet ergens gepost?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Dat was voor 5 uur hoop ik? Twee uur terug gaf ie bij mij aan dat die sta plaatsen uitverkocht waren..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:19 schreef RickO het volgende:
Na vanmorgen 3 uur geprobeerd te hebben om kaartjes te bemachtigen, had ik eigenlijk de moed al opgegeven. Totdat ik die link zag naar de membership area op www.acdc.com. Dit kost wel 40 dollar, maar heb na veel refreshen nu 2 x 2 sta plaatsen (met 2 accounts) kunnen bemachtigen.
Might be worth a try?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:51 schreef xiphi het volgende:
[..]
Dat was voor 5 uur hoop ik? Twee uur terug gaf ie bij mij aan dat die sta plaatsen uitverkocht waren..
Ik zit in de 2e ring. Is dat wel een beetje leuk? Ziet er erg ver uit vanaf het podium, ben er verder ook nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Oh oh... rang 6 zijn staanplaatsen 1e ring.
Dus op de gang tussen de 1e en 2e ring waar iedereen bier haalt.
Echt geen leuke plaatsen, je moet er vroeg zijn, anders staat het er vol met andere mensen en als de mensen vóór je (dus de zitplaatsen op de hoogste rij stoelen van de 1e ring) gaan staan dan zie je zelf niks meer.
Maar ja, "je bent er wel bij" zeggen ze dan altijd...
oh.. maar wel bij de bar zeg jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Echt geen leuke plaatsen, je moet er vroeg zijn, anders staat het er vol met andere mensen en als de mensen vóór je (dus de zitplaatsen op de hoogste rij stoelen van de 1e ring) gaan staan dan zie je zelf niks meer.
Ik heb 3x op de 2e ring gezeten en het is eerlijk gezegd gewoon niet zo leuk... Er zijn maar weinig bands waarvoor ik naar Ahoy' ga laat staan ervoor op de 2e ring ga zitten. Het feit dat je zit is al minder natuurlijk, en als je gaat staan, heb je maar weinig ruimte om te bewegen en het is ook nog erg steil. Als je beneden aan de 2e ring zit valt het nog wel mee denk ik, maar ik zat alledrie die keren op rij 2, en dat is dus de 2e rij van boven. Verder scheelt het natuurlijk ook of je dichterbij het podium zit of helemaal achterin op de 2e ring.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:26 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik zit in de 2e ring. Is dat wel een beetje leuk? Ziet er erg ver uit vanaf het podium, ben er verder ook nog nooit geweest.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Ik zou juist zeggen dat de grote plus is dat je kunt zitten en dat je wat kunt zien, waar je staand op de arenavloer nog wel eens problemen mee kunt hebben. En het weinig ruimte hebben is ook maar relatief, want op de Arena-vloer zul je niet veel meer, zoniet minder, ruimte hebben. Ik ben ook niet zo'n fan ben van mensen die in je nek hangen, schreeuwen, zweten als je moet staan.quote:Ik heb 3x op de 2e ring gezeten en het is eerlijk gezegd gewoon niet zo leuk... Er zijn maar weinig bands waarvoor ik naar Ahoy' ga laat staan ervoor op de 2e ring ga zitten. Het feit dat je zit is al minder natuurlijk, en als je gaat staan, heb je maar weinig ruimte om te bewegen en het is ook nog erg steil. Als je beneden aan de 2e ring zit valt het nog wel mee denk ik, maar ik zat alledrie die keren op rij 2, en dat is dus de 2e rij van boven. Verder scheelt het natuurlijk ook of je dichterbij het podium zit of helemaal achterin op de 2e ring.
Hopelijk neemt de band videoschermen mee, maar voor de zekerheid kun je een verrekijkertje meenemen.
Je bent er bij, maar toch is het net of je tv zit te kijken van een grote afstand.
hoezo op mijn tweede kaart? kheb 'm zelf mogen dokken, dutsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:33 schreef theclansman het volgende:
zet in de op bij ahoy
dermeister er ook maar bij die gaat mee op mijn tweede kaart
Monsters of Rock met Metallica?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:41 schreef Djaser het volgende:
Sorry hè, tis rock and roll.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef rwessel het volgende:
[..]
. Ik ben ook niet zo'n fan ben van mensen die in je nek hangen, schreeuwen, zweten als je moet staan.
Wees niet bang, 'I paid my dues in the pit'. Nu kies ik voor een rustigere manier van rock 'n roll-beleving, zeker als ik mijn zoontje meeneem.quote:
ja kan zo je geld terug geven hoor:Pquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:49 schreef DerMeister het volgende:
[..]
hoezo op mijn tweede kaart? kheb 'm zelf mogen dokken, duts
ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:15 schreef Tokus het volgende:
de google-ads bij dat artikel zijn ook wel erg passend.
Laatste stukje van dat artikel vind ik het meest interessant.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef Zon het volgende:
Bestelsite urenlang vertraagd
Kaartverkoop AC/DC loopt uit op debacle
www.telegraaf.nl/binnenland/2228910/__Kaartverkoop_AC_DC_loopt_uit_op_debacle__.html
quote:Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."
Extra concert
Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:55 schreef Houtworm het volgende:
[..]
ja de AC/DC fan zal toch ook wel geinteresseerd zijn in Gerard Joling kaarten!
quote:Concert AC/DC vanaf 190¤
Bestel nu veilig je kaarten voor het concert van AC/DC in Rotterdam
www.4alltickets.nl/ACDC
AC/DC Concert 189 euro
Kaarten voor het AC/DC Concert Locatie: Ahoy 13 maart 2009
www.StadionTickets.nl/AC-DC
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik zag er ads voor AC/DC kaarten, voor schandalige prijzen
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:20 schreef baard8 het volgende:
hoe zit het trouwens met de kaarten voor antwerpen... ik heb een bevestiging op de mail gekregen dat ik 2 kaarten besteld heb... heeft iemand er verder al meer van gehoord / gekregen?
.pdf kan alvast worden opgehaald vanaf de website goformusic.be (nadat je bent ingelogd en dan op je eigen "status tickets" klikt), blijkbaar pdf-je moet worden getoond aan de kassa van Sportpaleis om kaartje te kunnen halen, volgens de melding:quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:27 schreef Jack. het volgende:
[..]
Normaal heb je ook een mail ontvangen met login informatie (gebruikersnaam/wachtwoord).
Hiermee kan je inloggen op de teleticketservice website, en kan je doorklikken naar "ticket status" om te zien of je tickets op status "betaald" staan, als dat zo is dan krijg je de tickets binnenkort via email (pdf) aan.
Vandaag hoef je dat niet te proberen, want vandaag is de voorverkoop van Metallica begonnen. Dus die website ligt er weer makkelijk tot morgenmiddag uit.
Je kan ook altijd mailen naar info@teleticketservice.com om te vragen of alles in orde is, maar duurt wel paar dagen voor ze antwoorden.
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voorquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:14 schreef kriele het volgende:
[..]
Wie zijn erger? Dit soort sites die ze aanbieden tegen woekerprijzen of de mensen die ze voor die prijzen kopen?
M.A.W. de rijke en/of de domme mensenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
diegene die ze kopen. Als die dat niet deden, dan was er ook geen markt voor
Andersomquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef abcoude het volgende:
is goformusic.be eigenlijk een mirror-site van teleticketservice.com?
jupquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
M.A.W. de rijke en/of de domme mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |