Er zit in maart geen ruimte meer in het tourschema.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Kroy het volgende:
In Belgie komt er ook een 2de concert. Dan toch zeker bij ons ook ?
Maar dan had je ook nuttigere dingen kunnen doen de afgelopen uren, want dan wist je na 10secs al dat je te laat was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:29 schreef TNA het volgende:
Is het werkelijke probleem niet gewoon dat er veel te weinig kaarten zijn? Als de website had gewerkt waren alle kaartjes waarschijnlijk in tien seconde uitverkocht geweest
Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef Jack. het volgende:
Waarom blijf ik in die wachtrij zitten als alles toch uitverkocht is, lijkt me dat ik er dan pijlsnel uitkom om die prachtige mededeling te lezen ?
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:33 schreef Fonz_k het volgende:
Ik heb een bankafschrijving gekregen, maar mijn tickets staan niet in mijn lijst met eerder verkochte tickets.......
Die wordt waarschijnlijk maandag pas ge-update.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".
Ik heb al een mail gestuurd, meneer van dale wacht gewoon op antwoord.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.
Het is gewoon nog druk met de verwerking.
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er zit in maart geen ruimte meer in het tourschema.
Maar er gaan geruchten over de Goffert dus in de zomer. Daar gaan er 60.000 in.
Schoot mij ook te binnen. Dan graag volgend jaar wat beter weer met Arrow.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:41 schreef Votz het volgende:
[..]
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....
Heb ik net ook geprobeerd. Ging niet lukken helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
doe ik!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef Chinjirusu het volgende:
Het vraagteken in de OP mag weg achter mijn naam, ik heb kaartjes voor Antwerpen
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:58 schreef Fonz_k het volgende:
[..]
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.
Erg populaire show, dus weinig comps. Helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:00 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komen
Als 1 of andere tokkie mij bij de ingang een kaartje voor 10 keer de prijs probeert aan te smeren, zal ik zeker niet sympathiek zijn tegenover diegenequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:14 schreef KonnieKipke het volgende:
Wie doet er mee, handelaartje beroven bij de Ahoy!!! Mobbing heet dat geloof ik, met een hele groep 1 persoon lastig vallen. Kutzooi!!!!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat heb je nu gedaan om hier van af te komen?
[..]
quote:
Sorry, dat ik hier geen antwoord op heb gegeven. Ik zat te stressen omdat ik mijn trein moest halen...quote:
Ik heb helaas ook niks over, ben de enige die het gelukt is om kaartjes te kopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Broekpaling het volgende:
Ben echt bummed out, ik wil ze zien!![]()
Kan alleen met creditcard betalen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:07 schreef NG het volgende:
Yes!! Nadat ik vanochtend 4 uur online heb gewacht voor kaartjes had ik het min of meer al opgegeven... Totdat ik net zag dat ik lid kon worden bij acdc.com en daarmee 2 kaartjes mocht bestellen.. Gedaan en de kaartjes zijn inmiddels besteld, gewoon lekker staanplaatsen! \o/
Ja, maar zoals ik al zei, je moet met creditcard betalen. En dat heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef rwessel het volgende:
Wellicht zijn er via de fanclub (zie acdc.com) nog kaarten. Kost je wel $40 om lid te worden, maar voor Oberhausen waren er dagen later nog fanclub-kaartjes.
Nope.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:36 schreef wieringer het volgende:
en er is niemand die je kent met een creditcard?
Nee.. rang 6 of zo.. dat is zeker achter een dikke pilaar of zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:37 schreef BOKA het volgende:
Ik heb gelukkig wel een kaartje hoor, Sanne geloof ik ook.
Was gewoon benieuwd of je nog een veldplaats had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |