dan ga ik daar heen en verkoop ik mijn kaarten voor 300 euro/stukquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andersom
En ja ze staan dus waarschijnlijk in de Goffert, maar goed oud nieuws
Bij mij is het wel al verrekend op de creditcard.quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
Ik hoorde dat ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
Als je die nu nog niet hebt zou ik maar een keer inloggen op teleticketservice.com. Doorklikken naar "ticket status" en op de PDF onder "overschrijving" klikken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:27 schreef tarzan1 het volgende:
Iemand zijn acceptgiro voor de kaarten in sportpaleis al ontvangen? Ik nog niet namelijk...
bronquote:Metallica krijgt dan volgend jaar zijn eigen spel in de Guitar Hero reeks, volgens MTV krijgt AC/DC een eigen versie van het concurrerende spel Rock Band, op de XBox 360, Playstation 2 en 3, en Wii. Hierin zouden de achttien nummers van de dvd Live at Donington zitten, live opgenomen op het Monsters Of Rock festival in 1991. Ondanks dat er voor Rock Band, net als voor Guitar Hero, losse nummers zijn te downloaden, zou de AC/DC uitbreiding een losstaand spel zijn. Wel heb je natuurlijk de Rock Band instrumenten er voor nodig.
Tracklist:
1. Thunderstruck
2. Shoot to Thrill
3. Back in Black
4. Hell Ain't a Bad Place to Be
5. Heatseeker
6. Fire Your Guns
7. Jailbreak
8. The Jack
9. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
10. Moneytalks
11. Hells Bells
12. High Voltage
13. Whole Lotta Rosie
14. You Shook Me All Night Long
15. T.N.T.
16. Let There Be Rock
17. Highway To Hell
18. For Those About to Rock (We Salute You)
Tuurlijk wel. Het concert voor AC/DC is uitverkocht, dús het systeem werkt voor alle partijen met inspraak meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:33 schreef Sanne het volgende:
Aanstaande zaterdag Metallica in de voorverkoop 30 maart Ahoy. Ook alleen via internet.
Vanaf januari alle kaarten alleen nog via internet.
was net op de radio.
Dit kan toch niet waar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |