Heb ik net ook geprobeerd. Ging niet lukken helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:50 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb nog 1 laatste redmiddel om m'n vrienden ook mee te krijgen, en dat is een connectietje bij MojoHopen dat dat nog lukt.
doe ik!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:47 schreef Chinjirusu het volgende:
Het vraagteken in de OP mag weg achter mijn naam, ik heb kaartjes voor Antwerpen
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:58 schreef Fonz_k het volgende:
[..]
Waarom niet meteen je connectie bij Mojo gebruikt? Was een stuk makkelijker.
Erg populaire show, dus weinig comps. Helaas.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:00 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Omdat, zoals Snakey al zei, het niet gegarandeerd is dat die connectie ook daadwerkelijk aan kaartjes kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |