Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:32 schreef Jack. het volgende:
Waarom blijf ik in die wachtrij zitten als alles toch uitverkocht is, lijkt me dat ik er dan pijlsnel uitkom om die prachtige mededeling te lezen ?
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:33 schreef Fonz_k het volgende:
Ik heb een bankafschrijving gekregen, maar mijn tickets staan niet in mijn lijst met eerder verkochte tickets.......
Die wordt waarschijnlijk maandag pas ge-update.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:35 schreef Felixa het volgende:
[..]
Raar gedoe.... Op Livenation staat ook nog steeds: "bestel kaarten".
Ik heb al een mail gestuurd, meneer van dale wacht gewoon op antwoord.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat komt wel goed dan, jij hebt dan je tickets hoor.
Het is gewoon nog druk met de verwerking.
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er zit in maart geen ruimte meer in het tourschema.
Maar er gaan geruchten over de Goffert dus in de zomer. Daar gaan er 60.000 in.
Schoot mij ook te binnen. Dan graag volgend jaar wat beter weer met Arrow.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:41 schreef Votz het volgende:
[..]
Als dat zo is, valt dat goed te combineren met het Arrow Classic Rock festival. Stel je voor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |