Waarom koop je er nu al niet eenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil ook een tosti-ijzer in m'n nieuwe huis
Neuh, zo veel mogelijk in t nieuw beginnenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:12 schreef qu63 het volgende:
Of was je niet van plan iets mee te verhuizen
Heeft de elektriciteitsaansluiting in je huidige onderkomen niet genoeg vermogen ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil ook een tosti-ijzer in m'n nieuwe huis
Ook dat iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heeft de elektriciteitsaansluiting in je huidige onderkomen niet genoeg vermogen ofzo?
Zelfs de stroom durft niet van de stroomplaten te vretenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar je hebt wel 2 'kookplaten'. Lijkt me dat deze ook behoorlijk wat stroom 'vreten'
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Zelfs de stroom durft niet van de stroomplaten te vreten
Wacht maar totdat je die dingen van Fles zietquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef mcDavid het volgende:
Pasta met tonijn van datsoort stroomplaten smaakte zojuist prima hier!
Hoop ik wel voor je dat er een pan tussen zatquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef mcDavid het volgende:
Pasta met tonijn van datsoort stroomplaten smaakte zojuist prima hier!
Wacht jij maar tot je die van mij ziet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je die dingen van Fles ziet
Ik ken anders ook een gast die zijn vleesch of eieren zo op de keramische plaat tyft!quote:Op maandag 20 oktober 2008 @ 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop ik wel voor je dat er een pan tussen zat
Ik ken gasten die er grif voor betalen om dat zo te moeten doen. En ze hebben nog plezier ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik ken anders ook een gast die zijn vleesch of eieren zo op de keramische plaat tyft!
Het bowl gedeelte daarvan is altijd veel leukerquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken gasten die er grif voor betalen om dat zo te moeten doen. En ze hebben nog plezier ook![]()
Steengrillen noemen ze dat
[ afbeelding ]
Op zich kan het denk ik wel hoor. Als je de plaat voorverwarmt en je doet een beetje rustig en je breekt er een eitje boven, dan is het gestold voordat het eraf kan lopenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:45 schreef mcDavid het volgende:
Die gast waar ik het over had deed het vooral om minder afwas te hebben
Jij gaat dat morgen proberen he?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich kan het denk ik wel hoor. Als je de plaat voorverwarmt en je doet een beetje rustig en je breekt er een eitje boven, dan is het gestold voordat het eraf kan lopen
Dat zijn wel dingen die je kan proberen in je laatste weekquote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hmz, op mijn CC zit een limiet van ¤1500, telt dat dan ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Verrekte kuthoerenzooi![]()
als je een hypotheek wilt moet je dus je rood-staan en je creditcard opzeggenOf je het daarna weer aanvraagt maakt niks uit, en dat doet natuurlijk ook iedereen. Maar o wee als je op dat ENE testmomentje rood KAN staan, dat mag niet hoor
De rest van die dertig jaar interesseert het ze geen donder trouwens![]()
Neukende pennelikkerij
Mn pa was bij de rabo vanoggel, die hebben mijn BKR strafblad gelichtquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
Hmz, op mijn CC zit een limiet van ¤1500, telt dat dan ook
En woar hebbie da vandoan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |