Nu wil ik ook wel wat jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
hmmm zou best wel een ontbijtje lusten
[ afbeelding ]
tis toch ook al bijna lunchtijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel wat ja!
En ik heb al ontbeten, maar nog steeds/alweer honger
Stimmtquote:
aaah gij zit weer op schoolquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Stimmt
heb alleen maar 2 broodjes met pindakaas en hagelslag, dus lang niet zo lekker als dat broodje
En weer iets halen bij de Délifrance is ook een beetje duur
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
En lang niet genoeg want dan heb ik om 3 uur weer honger
Ik vind het ook leuk om zelf wat in elkaar te draaienquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah gij zit weer op school
altijd wat halen zit er hier ook niet in hoor
meestal fabriek ik zelf wat
Ik had gisteravond wat pinda's maar die vielen niet zo goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je eens proberen om iets van noten tussendoor te eten, dan heb je daar niet zoveel last van
gezouten pindas zekerquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond wat pinda's maar die vielen niet zo goed
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om zelf wat in elkaar te draaien
Alleen is er nooit zo veel in huis
En ik kom er te laat achter dat ik wat lekkers wil
Heel goed, je moet er toch juist geld mee verdienen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, hoezo niet?
k snap overigens niet waarom er hier steeds naar gevraagd word of ik ergens überhaupt geld voor krijg![]()
Nee, dan werk ik erquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]word nog wat met jou als je op jezelf woont, altijd als de winkels dichtzijn wil je zeker boodschappen gaan doen
Nee, een zakje Africa Mix van Duyvisquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gezouten pindas zeker
nee ik bedoel zoiets als hazelnoten/pecannoten/almonds enzo
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, een zakje Africa Mix van Duyvis
Alleen die groep noten ben ik allergisch voor geloof ik. Van walnoten weet ik het iig zeker
Sultana hartigquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?
Daar eet ik ook zo drie pakjes van wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
anders misschien iets van een evergreen/sultana etc meenemen?
Ik neem altijd een bakje yoghurt met muesliquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar eet ik ook zo drie pakjes van weg
Maar ik zie wel wat ik morgen ga doen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar eet ik ook zo drie pakjes van weg
Maar ik zie wel wat ik morgen ga doen
Als je er iets lekkers mee doet eet ik het wel wegquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet voor jou te koken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |