Woord omhoog Gijs,... ik hoor je!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe mij maar éénmaal die chick in dat zwarte ondergoed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer gekocht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 binnen gekregen via Play.com,.. was maar 13,99 Euro![]()
[ afbeelding ]
Ja,.... ik had spijt van de verkoop. Had hem verkocht aan Magneet. Blijft een geweldig spel. Zag hem bij play.com liggen voor een scherpe prijs. Direct gekocht, want ik wil dat avontuur nog een keer meemaken!quote:
cool dank jequote:
Ben je ook zo dol op spook en of graveyard missiesquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
FableZin in!
Maar eerst tentamens!
Ik hou van spanning! Ik hoop ook dat RE5 dat strax nog heeft, hoe gaaf het er nu uit ziet, ik vrees een beetje voor het horror gedeelte zeg maar, dat het niet meer RE is!quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je ook zo dol op spook en of graveyard missies
RE5 zal zich meer richting op fun en schieten,... minder op de piano muziek en stille momenten. Maar aan de andere kant,.... dat is niet zeker uiteraard. Halen zal ik hem wel maar ook RE4 (die wel subliem was) was geen RE1 meer.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou van spanning! Ik hoop ook dat RE5 dat strax nog heeft, hoe gaaf het er nu uit ziet, ik vrees een beetje voor het horror gedeelte zeg maar, dat het niet meer RE is!
Ik denk dat Fable 2 behoorlijk wat verbeteringen bevat. Laatst in een interview gaven ze aan dat het niet alleen om goed en kwaad gaat, maar dat er meer bij komt kijken. Aan alleen de cover te zien speelt keuze een grote rol en ik heb er vertrouwen in dat ze dit in Fable 2 goed uitgewerkt hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels bij Far Cry 2 en Fable 2 eigenlijk... Zal ze uiteindelijk allebei wel gaan proberen.
Fable 2 moet ik wel Goed gaan uitspelen... Fable 1 vond ik een dikke teleurstelling omdat het vet irritant was om evil te worden.
Voor iedere vijand die je dood maakte kreeg je good points, tussen de missies door moest ik vrouwen hossellen en ze uitleggen wat huiselijk geweld is om weer evil te worden.
uiteraard, van het geld dat ik daarmee uitspaar kan ik een week lang als een koning leven in Indiaquote:
Qua sfeer en setting waren RE1 t/m 3 briljant, alleen suckte de gameplay. Vier maakte alles goed, je hangt zombies (soort van), een fantastische setting, geweldige spanningsopbouw en goeie gameplay. Ik hoop dat RE5 dat kan benaderen! Heb er wel sowieso zin in uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
RE5 zal zich meer richting op fun en schieten,... minder op de piano muziek en stille momenten. Maar aan de andere kant,.... dat is niet zeker uiteraard. Halen zal ik hem wel maar ook RE4 (die wel subliem was) was geen RE1 meer.
Ja, Fable 2 gaat veel verder:quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat Fable 2 behoorlijk wat verbeteringen bevat. Laatst in een interview gaven ze aan dat het niet alleen om goed en kwaad gaat, maar dat er meer bij komt kijken. Aan alleen de cover te zien speelt keuze een grote rol en ik heb er vertrouwen in dat ze dit in Fable 2 goed uitgewerkt hebben.
Uit een geweldige previewquote:Naast goed en kwaad zijn er overigens meer tegenstellingen waarnaar je kunt gaan leven. Er is ook de keuze tussen eerlijk en corrupt en kind en cruel, elke eigenschap heeft een ander effect op de mensen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Qua sfeer en setting waren RE1 t/m 3 briljant, alleen suckte de gameplay. Vier maakte alles goed, je hangt zombies (soort van), een fantastische setting, geweldige spanningsopbouw en goeie gameplay. Ik hoop dat RE5 dat kan benaderen! Heb er wel sowieso zin in uiteraard.
[..]
Ja, Fable 2 gaat veel verder:
[..]
Uit een geweldige preview
Je kan Halo 3 vandaag nog kopen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens zin in weer een grootse game! Mezelf onderdompelen in een magische wereld.
Haloquote:
Respect hoor Gijs,... HL2 is geniaal. Heb hem eergisteren ook weer binnen gekregen. Deze week inderdaad FC2 en Fable 2. En ik haal ze allebei. Heb me voorbereid en ervoor gespaardquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
Doe mij deze maar.. weet niet of ik m op de release haal volgende week meen ik.. zit nog in HL2, dat is eigenlijk te goed om niet af te maken.
[ afbeelding ]
Dat is toch eigenlijk ook wel een briljante game, vond het jammer dat ik voor mn gevoel te weinig munitie had, ik hou van lekker kunnen schieten. Wel een hele mooie setting en sfeer, goeie muziek die er speelt..quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect hoor Gijs,... HL2 is geniaal. Heb hem eergisteren ook weer binnen gekregen. Deze week inderdaad FC2 en Fable 2. En ik haal ze allebei. Heb me voorbereid en ervoor gespaardEen is zelfs al betaald!
Fallout 3 komt 31 Oktober uit,... als het goed is. Ik krijg die echter pas half November ofzo,.... heb ik alle tijd voor Fable
Overigens ook Bioshock weer gekocht dit weekendMijn vorige had ik verkocht voor 25 euro, omdat ik niet de steel edition had
Die had Dimplus me wel beloofd. Nu de steel edition voor 17,50 op de kop kunnen tikken!
[ afbeelding ]
Ohhhh ja Gijs. Bioshock is zooo goed. Maar ik weet hoe je bent met schrikgamesquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ook wel een briljante game, vond het jammer dat ik voor mn gevoel te weinig munitie had, ik hou van lekker kunnen schieten. Wel een hele mooie setting en sfeer, goeie muziek die er speelt..
Was er niet helemaal kapot van omdat ik me de hele tijd lamschrok, daar hou ik niet zo van he
HL2 is toch wel geniaal te noemen.. qua level design en kleine puzzels. Die gravity gun doet ongeloofelijk goed werk. Had alleen gisteren een kleine bug..
Ik loop die cellen blokken heen, en kom langs 2 turrets.. eentje pak ik op en gooi ik weg. (gewoon omdat het kan) en de andere wil ik meenemen. Dus ik open een deur, til mn turret op maar de deur gaat weer dicht en de turret zit er in vast
Ik kan niet anders als door die deur verder gaan (vrij liniear spel he) dus load het spel opnieuw, probeer te backtracken maar steeds als ik weer kom staat die turret er nog in
Moest een oudere save laden om verder te kunnen.
Het is gewoon heerlijk om een beetje te kutten in een game, gewoon lekker de tijd nemen, te genieten van de moves.
Ravenholm, nee vlgs mij niet.. ik had gisteren even de dunne toen ik in een badkamer weer zo'n queen hadquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:51 schreef Chocobo het volgende:
Moest zo lachen om je HL2 stukje ( Gewoon,... omdat het kan! ) Whahahahaha,.. inderdaad. HL2 bied zoveel Gijs,... maar toch,... ook daar zitten enge stukken in hoorRavanholm al gehad?
In ieder geval startte ik gisteren HL2 weer even op om te controleren of alles werkt. Even wat geschoten,.... ohhhh die physics mensen
Echt een heerlijk spel. Respect dat je hier de tijd voor neemt Gijs. Zo terecht!!
Proestquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ravenholm, nee vlgs mij niet.. ik had gisteren even de dunne toen ik in een badkamer weer zo'n queen had
Vol die shotgun er op leeg geschoten, gewoon angst dan he.. achteruit lopen, tegen een muur aan, omdraaien en wegrennen, weer kijken.. .ja hij leeft nog, weer die shotgun er op, misschieten uit angst.. ander wapen proberen, he nee niet de crowbar.. wegrennen.. en uiteindelijk draai ik me om.. was ie al dood.
Pff.. eerst een schone broek nu.
Goeie,..................................................................... morgenquote:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778quote:Fable II will charm you, thrill you, and leave you very, very happy.
10/10
Budgetgame dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II, Eurogamer:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
[ afbeelding ]
Yup. Daarom besteld bij Gamehubsquote:
Ik wil hem op zeker ook eens meemaken.. maar gezien de snelheid van gamen bij mij verwacht ik er pas begin volgend jaar aan te beginnen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Daarom besteld bij Gamehubs
OMGquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II, Eurogamer:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
[ afbeelding ]
Ik zag ergens een filmpje van een c4 explosie.. ongekend hardquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Ook Far Cry 2 liegt er niet om
Gamesrader review: Far Cry 2 is a game you’ll live in. You’ll regularly play it until embarrassing o’clock in the morning, and then you’ll get up and shamelessly start all over again. And you’ll love every second.
Awesome: 9
http://www.gamesradar.com(...)20070221105850448013
Die was wel goed he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag ergens een filmpje van een c4 explosie.. ongekend hard![]()
Zeus heeft Far Cry 2 al,.... een of andere winkel verkocht hem al. Geen idee welke overigens,.... maar hij heeft vaker mazzel bij de Intertoys geloof ik. Hij mailde me vanmorgen,.... hij is echt helemaal gek geworden met het spelen van Far Cry 2,.... heeft tot ongeveer 04:00 vannacht gegamed,..... je hebt geeeen idee schreef die me. Podver,.... al die games,.... nog maar even wachten!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag ergens een filmpje van een c4 explosie.. ongekend hard![]()
Fallout 3,..... en Fable 2,.... Aarrrgghhhhhhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:27 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamesradar.com(...)20070606111037562096
Gamesradar is altijd al mn favorite site geweest, gewoon om het taalgebruik en het nieuws. Na het lezen van deze preview heb ik er ook ECHT zin in .. nog een dikke week!
Ben die filmpjes weer aan het kijken op youtube, het ziet er zooo goed uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fallout 3,..... en Fable 2,.... Aarrrgghhhhhhh
Een van de eerste reviews is ook alweer een 10. Pffff,... wat een games!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben die filmpjes weer aan het kijken op youtube, het ziet er zooo goed uit.
Stel je een oblivion voor, met allemaal langdurige quests en het vinden van items.. initeractie met de mensen om je heen en de keuzes die je maakt die vervolgens invloed hebben op het spel. Zonder grotten!
Ik zie nu screenshots van Fallout 3 voor mequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, even vanuit de fuckin' middle of nowhere in Tjechie ingelogd om te kijken of ...
Gijssssss,... twijfelde even om je te sms'en gisteren over Eurogamers Fable 2 review, maar ja,.... deed het toch maar nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, even vanuit de fuckin' middle of nowhere in Tjechie ingelogd om te kijken of er al reviews van Fable 2 online zijn. En een 10/10 van Eurogamer![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot ik zaterdag weer thuis ben en achter de 360 kan kruipen!
De drie F'en,... zo mag je ze noemen,... Fable, Far Cry en Fallout,..... legendarische games hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie nu screenshots van Fallout 3 voor me
Ik kan me geen screens over fantasy games voorstellen die meer sfeer uitademen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, weekje nog!
[ afbeelding ]
copy/paste, praat locatie!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doet het niet he?
Het was een foto van een locatie die zo in Fable 2 zou kunnen zitten
Nog 3 dagenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, weekje nog!
[ afbeelding ]
Dimplus heeft hem nog niet geloof ik!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:10 schreef gijsje79 het volgende:
Far Cry is uit.
Straks ff kijken waar ik hem vandaan kan halen.
Daar haal ik me games niet meer vandaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem nog niet geloof ik!
Typischquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar haal ik me games niet meer vandaan.
Zag in Far Cry topic dat iemand hem gescoord had bij de Bart Smit.
Ja erg he, we lijken wel kleine kinderen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Bastard het volgende:
Iedere grootte gamerelease gaat ook hetzelfde he
WIE HEEFT M AL GEZIEN!!!EINS!!!1
Gijs,... heb net 5 zaken gebeld,.... de een zegt dat Far Cry 2 niet bestaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:45 schreef Bastard het volgende:
Iedere grootte gamerelease gaat ook hetzelfde he
WIE HEEFT M AL GEZIEN!!!EINS!!!1
Onnozele!! Gewoon halen met je hoofd, die houten komt later dan wel weer!!EINS!!1quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:02 schreef Chocobo het volgende:
FRS Den Haag centraal heeft hem wel,... net gebeld. Maar het is de 'normale' versie,.... en ik wil de houten. Gaat voorbij
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:17 schreef Bastard het volgende:
Je kan hem vanavond gamen Gijs... denk na!!!Ontspannen zitten... biertje ploppen... wachtend op Fable2 vanavond al naakt FarCry starten.. speel je de SP ziek, ik denk dat je voor vrijdag dan al een heel eind bent. En dan kan je nog besluiten om het verder af te maken of meteen naakt in de Fable2 te springen!!
Trust me Gijs,... als je ziet er hoort dat die uit is groeit er iets in je. Dat oerinstinct die je bijna naar de winkel duwt,.... omdat we ouder worden kunnen we er beter mee omgaan maar toch,... ik moet mezelf echt tegenhouden. Het is de eeuwige strijd tegen het moeten gamen,... hoe eerder hoe beter. Niet willen aanhoren en of lezen hoe goed het spel is. Daar komt bij dat ik al in geen weken/maanden een nieuw spel heb gehad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:19 schreef Bastard het volgende:
Ik laat me ook niet meer gek maken... ik denk .. denk he.. dat ik volgende week vrijdagavond even langs de MM loop om te zien of Fallout er ligt.. en dan loop ik weer naar huis. Als ie er is neem ik hem mee, anders kan ik nog verder in HL2 episode 2 of 3 of misschien 1 gewoon nog uitspelen dan
Krimpen je ballen van hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Dit soort posts bedoel ik dus
[ afbeelding ]
Gijs hou ooooooooooooooop over mijn ballen. Je wilt het niet wetenquote:
Ik heb als vader van een druk gezin met een drukke baan die ontspanning echt even nodig goddammitquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan merk je toch dat je een dagje ouder wordt. Ik heb er geen last van. Doet me niets dat Fable 2 topic ook. Al die reviews. Die hoge scores. Die friends die Fable strax al spelen.
Die telefoonrekening van huize Chocoboquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:45 schreef Chocobo het volgende:
Musicstore heeft hem ook,.......... maar durven niet te verkopen
Ja prophet is geweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh B? Ik weet niet in hoeverre je nog into The Prophet bent, maar hier kun je z'n meest recente grote sets luisteren:
http://www.theprophet.nl/theprophet/livesets.php# (wel even registreren)
Nu nog even zoeken hoe ik ze kan downloaden
Downen lukt me ook nog niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh B? Ik weet niet in hoeverre je nog into The Prophet bent, maar hier kun je z'n meest recente grote sets luisteren:
http://www.theprophet.nl/theprophet/livesets.php# (wel even registreren)
Nu nog even zoeken hoe ik ze kan downloaden
VoIP,... gratis naar vaste nummersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die telefoonrekening van huize Chocobo
Ik rouw met je mee,... had heel graag op safari gewil (met een d of t) vanavondquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Downen lukt me ook nog niet.
Streams lopen wel goed.
Vandaag nog geen Far Cry morgen maar tijdens me route ff langs een zaak.
MM en Saturn willen ze nog niet verkopen.
Was leuk geweest, als ik hem vrijdag maar heb.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik rouw met je mee,... had heel graag op safari gewil (met een d of t) vanavond
ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan merk je toch dat je een dagje ouder wordt. Ik heb er geen last van. Doet me niets dat Fable 2 topic ook. Al die reviews. Die hoge scores. Die friends die Fable strax al spelen.
Hahaha, dat is ook mooi. Je voelt m branden dan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:35 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde
Te druk uberhaupt om deze week te gamen![]()
Bij de release van Fable 1 had ik hem gehaald bij de Intertoys bij mijn moeder, maar we gingen daarna met het gezin uit eten. De hele avond daar gezeten met Fable in mn tas
25 jaar lang dacht ik window...quote:I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
,......................quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, ik kom er net achter dat het in Paint it Black niet gaat over een WINDOW maar over een RED DOOR![]()
[..]
25 jaar lang dacht ik window...
Naja. Gewoon!quote:
Proestquote:
Die zanger met die lippen,.... ja die ken ik. Maar hun nummers niet Gijs. Heb niet veel met muziekquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die zanger met die lippen,.... ja die ken ik. Maar hun nummers niet Gijs. Heb niet veel met muziek
Eplaza verkoopt hem al.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Dit soort posts bedoel ik dus
[ afbeelding ]
Tour of Dutyquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, ik kom er net achter dat het in Paint it Black niet gaat over een WINDOW maar over een RED DOOR![]()
[..]
25 jaar lang dacht ik window...
Ja gijs waarom zou hij nou over een window gaan zingen.. het is de tijd van vietnam toen dat nummer uitkwam..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja. Ik dacht altijd dat hij zong "I see a window and I want to paint it black' maar het is dus 'I see a red door and I want it painted black'
Dus.
Riders of the stoooorm... you took my house of stone,.... and lalalalala betone,.... striders of my phone,.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs waarom zou hij nou over een window gaan zingen.. het is de tijd van vietnam toen dat nummer uitkwam..
Goed van je dat je er achter kwam!Vind het zelf 1 van de beste platen van de stones, tuurlijk ook erg commercieel maar gewoon lekker mee bleren
Schei uit Gijs, je gaat nu mn geliefde doors afkrakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Riders of the stoooorm... you took my house of stone,.... and lalalalala betone,.... striders of my phone,.....
Ik zing ook altijd maar wat
Gijs ik geef je een tip zodat je morgen de LE in huis hebt!quote:
Weet ik Gijsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gijs ik geef je een tip zodat je morgen de LE in huis hebt!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
GRAFTAKKETYFUSHOERENSHADOWUSKUTSPELL
Krijg zo'n grafbeest in Lost Odyssey niet dood
Ik ben er mee bezig, maar sommige vijanden zijn echt hard. Had net 7!! van die roze zwevende spookjes die ALLEMAAL een huge poisen explosion dedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die LO heeft uitgespeeld?
Bart Smit = Eplaza en andersom gijs...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet ik Gijs![]()
Maar ik probeer hem ook morgen in huis te krijgen. Misschien via Dimplus,... of hopen dat BS nu wel durft te verkopen
Wat is dat met jou en turn based crap niet kunnen uitspelen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, maar sommige vijanden zijn echt hard. Had net 7!! van die roze zwevende spookjes die ALLEMAAL een huge poisen explosion dedenDood.
Heb nu echter in het huis van Gongora wat geleveld en wat van die level 52 achievements gehaald met de mortals. Zodra al mijn mortals 52+ hebben ga ik levelen met mijn main party tot ze 55 zijn en dan ga ik proberen Gongora zijn ass te kicken.
Ik ben ook altijd bang voor turn-based eindbazenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en turn based crap niet kunnen uitspelen?
Bij elke RPG hoor ik je bitchen over de eindbaas
Thanks Gijs,... dan heb ik hem morgen. Bel ze gewoon opquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bart Smit = Eplaza en andersom gijs...
Laat ze anders een ander filiaal proberen als ze moeilijk blijven doen, gewoon laten bellen...
Utrecht verkoopt hem sowieso, laat ze die anders bellen.
Ik ben altijd zwaaaar underpowered bij eindbazen, spel zelf is dan te makkelijk en de eindbaas te moeilijk. Lost Odyssey is echter anders, die is altijd moeilijk, ook de gewone vijanden, omdat je niet oneindig kunt levelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en turn based crap niet kunnen uitspelen?
Bij elke RPG hoor ik je bitchen over de eindbaas
En dan blijft de eindbaas sucken inderdaad.. had het zelf op disc4 ook op een bepaald moment, werd ik flauw er van. Komt wel weer eens denk ik.. of niet. Vind het iig wel de beste RPG die ik gespeeld heb, vooral met die dromen, die teksten zijn zo mooi. En de filmpjes zijn zo mooi gemaakt, en die begrafenis met die kinderen. zo bijzonder..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben altijd zwaaaar underpowered bij eindbazen, spel zelf is dan te makkelijk en de eindbaas te moeilijk. Lost Odyssey is echter anders, die is altijd moeilijk, ook de gewone vijanden, omdat je niet oneindig kunt levelen
Het is de euforie die je krijgt na het verslaan van de baas wat telt... maar voor mij weegt de frustratie er vaak niet tegenop.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
Eindbazen.
In Ninja Gaiden ook zo frustrerend.
Begrijp de lol ook niet van die eindbazen.
Die had ik dan de tweede poging geloof ik. Eerst de linker twee, eentje sleep en de andere verslaan door goed op zijn element te letten (waterspreuken als hij vuur is enzo). Dan zijn ze zo dood, gewoon twee zware black mages gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
Vond niks te moeilijk in LO.. je moet zorgen dat je allemaal bepaalde gave hebt, antipoison bijvoorbeeld. Maar damm ik zit bij die schepen die naar dat eiland varen, en dan moet je iedere baas eerst in slaap brengen, en de kracht hebben om goede rake klappen uit te delen, en dat heb ik niet.. achterin de lijn dat vrouwtje wat iedereen continu beter maakt, en gewoon een goede strategie hebben qua potions voor kracht die je inneemt.. maar gewoon net niet de kracht om een baas te verslaan en door te gaan naar een ander schip.
Ja.. dan moet ik dus gaan levellen, geen zin in, andere games te spelen
Tjechie doet me eerder denken aan Half Life 2.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie nu screenshots van Fallout 3 voor me
Gimme Shelter blijft de beste plaat van de stonesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs waarom zou hij nou over een window gaan zingen.. het is de tijd van vietnam toen dat nummer uitkwam..
Goed van je dat je er achter kwam!Vind het zelf 1 van de beste platen van de stones, tuurlijk ook erg commercieel maar gewoon lekker mee bleren
Dat duurde toch nog lang!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
Post maar weer jongens, mijn muntjes zijn op.
Vandaag Gijs,........ althans dat hoop ik. Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Hallo gijsje's
Ik zie dat jullie allemaal aan het wachten zijn op Farcry2 en Fable2.
Heb de games inmiddels allebei mogen ervaren en ik ben heel erg onder
de indruk. Het multiplayer gedeelte van farcry is echt fantastisch en
de map editor is super uitgebreid. Nu lijkt het me leuk als we weer met
ze allen online gaan gamen. Soos is hiervoor al maps aan het maken.
We hebben farcry1 ook heel veel samen gespeelt dus ik hoop dat jullie niet
alleen de single player gaan spelen
Tjechie is erg mooi en sfeervol. Maar een beetje saai. Wel lekker aan het ontspannen. We zitten aan een meer en het is lekker weer. 's ochtends kasteel of stadje bezoeken en 's middags met een boekje of de DS in de zon.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:39 schreef Chocobo het volgende:
Stroooool,.... geniet je een beetje? In HL2 land? Wanneer kom je weer terug? Zaterdag? Ik hoop dat je pakketje van Fable 2 niet door de bus past
Het spel gaat al je verwachtingen waar makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vandaag Gijs,........ althans dat hoop ik. Ik kan niet wachten!
Hmm, hoe groot zou de kans zijn dat beide games zaterdag uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Booschappenlijstje voor zaterdag:
Far Cry 2 (klopt die 25 fps op PS3?)
Fable 2
Nieuwe spijkerbroek
Eten
Wijn
Dan is het wel een klaar. Kuiken heeft een week aandacht gehad dus die mag niet klagen.
In NV? Klein.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, hoe groot zou de kans zijn dat beide games zaterdag uitverkocht zijn?
Jammer!quote:
Gijs ik ga er persoonlijk voor zorgen!quote:
Ohhhh dan krijg je datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Hallo gijsje's
Ik zie dat jullie allemaal aan het wachten zijn op Farcry2 en Fable2.
Heb de games inmiddels allebei mogen ervaren en ik ben heel erg onder
de indruk. Het multiplayer gedeelte van farcry is echt fantastisch en
de map editor is super uitgebreid. Nu lijkt het me leuk als we weer met
ze allen online gaan gamen. Soos is hiervoor al maps aan het maken.
We hebben farcry1 ook heel veel samen gespeelt dus ik hoop dat jullie niet
alleen de single player gaan spelen
Hey Jan willemquote:
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey Jan willem![]()
Alles lekker met jou en de kids ?
Verwacht jou natuurlijk ook online he.
Er zijn ook andere spellen dan halo3.
Farcry heel heel veel gekeken naar de multiplayer van cod4. Je speelt precies hetzelfde alleen is hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Gaat lekker met ons Gijs.. kinderen worden al lekker baldadig en druk.
Vooralsnog haal ik geen FarCry2 dammit, beter hou je op over het goddelijke online gamen dus.
Ik wil naakt in Fallout springen.
FarCry 2 doet me ook niet denken aan een sterke MP trouwens, misschien dat ik informatie mis maar het is geen CoD5 ofzo.
Dat was CoD4 .. erg cool om te spelen met jullie.. gewoon serieuse gamers die willen winnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij ook heel veel farcry hebt gespeeld met ons
Soos is waanzinnige maps aan het maken. Ik ga vanavond gamen,.....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was CoD4 .. erg cool om te spelen met jullie.. gewoon serieuse gamers die willen winnen.
En Soos is een god in kills maken
Dammit nu twijfel ik al he
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soos is waanzinnige maps aan het maken. Ik ga vanavond gamen,.....
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok.. voor jou weer wat minder, je bent nu weer het weduwe bestaan ingetrokkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Quinny het volgende:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken het, als ik na een goede game weer terug in de realitieit kom moet ik me ook weer voorstellen aan Jasmijn en Amber.. die koppies dan. Wie ben jij?
En jij... Wat zijn jullie gegroeid!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. voor jou weer wat minder, je bent nu weer het weduwe bestaan ingetrokken
Huishouding, koken, kinderen, allemaal jou taak alleen geworden.
Ik ken het, als ik na een goede game weer terug in de realitieit kom moet ik me ook weer voorstellen aan Jasmijn en Amber.. die koppies dan. Wie ben jij?
cool man!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Och mensen wat een cover. Heb de houten versie,... eindelijk. Mooie prijs ook man. Tien Euro duurder dan de normale versie. Artbook, t-shirt (een coole man), wooden box, making off DVD, cloth large map. Einde deze week van Fable 2 in de busTwee games waar ik me de komende maand volledig op ga storten
Ik hoop dat je een voldoende haalt,... heb alle vertrouwen in je!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo! Ik heb genoeg geleerd voor mijn finance tentamen. Ik ga hem goed maken denk ik, en dan vanavond als ik thuis kom Fable spelen!
Ahhhwwwquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:33 schreef Quinny het volgende:
Sjo is nu een middagdutje aan het doen, zodat hij langer kan spelen vanavond
Laat dat ahhhh maar weg, hij ligt te snurkenquote:
Spel vandaag ook aangeschaft.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaa die staat hier ook al een jaartjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef Quinny het volgende:
B. als je nog een kado zoekt voor je dames. Jort heeft een keukentje gekregen voor zijn verjaardag. Het is dus echt helemaal het voor hem. Zo'n plasticgeval met een echt kookgeluidjeKind staat echt de hele dag hier te koken. En met pannelap en al ( ja want de pannen zijn heet)komt die het laten proeven
Je vergeet je vrouw een afscheidszoen te gevenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
Lekker in bad geweest met de jongensSpel klaargelegd (ken je dat?
) , FC2 t-shirt aan,.... beetje opgeruimd,... afgewassen,... ik ben er helemaal klaar voor. Nog maar een klein uurtje!
Jij krijgt nog een koekje. Ik moet het hier doen met een droge boterham. En als ik om koffie vraag, drinkt Jort het zelf opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa die staat hier ook al een jaartje
Word dik van alle koekjes met thee
net Far Cry gezien bij een huisgenootje, maar ik was niet echt onder de indrukquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
) , FC2 t-shirt aan,.... beetje opgeruimd,... afgewassen,... ik ben er helemaal klaar voor. Nog maar een klein uurtje!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
quote:Sjotime
Gears of War wordt gespeeld
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:07 schreef Chocobo het volgende:
RPEOSTquote:
intertoys rond de 50 euro? Die hebben wij dus ook sinds een maandquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:49 schreef Quinny het volgende:
B. als je nog een kado zoekt voor je dames. Jort heeft een keukentje gekregen voor zijn verjaardag. Het is dus echt helemaal het voor hem. Zo'n plasticgeval met een echt kookgeluidjeKind staat echt de hele dag hier te koken. En met pannelap en al ( ja want de pannen zijn heet)komt die het laten proeven
Wij hebben vorige week voor Amber van V-tech zo'n draaimolen/reuzerad gekocht.. "WIE GAAT ER MET ME MEE, 1 2 3 HUPSAKEE... " is 1 van de liedjes die de hele dag in je hoofd blijven hangenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:00 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
die staat dus bij ons met idd een werkende gaspit alleen ben ik dat ding al ne een seconde zat ;')
is dat Smartville of wat? Hebben wij dan ook heel wat van met allemaal beesten die je op een plek kan zetten en dan doen ze hun geluid en zeggen ze ietsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week voor Amber van V-tech zo'n draaimolen/reuzerad gekocht.. "WIE GAAT ER MET ME MEE, 1 2 3 HUPSAKEE... " is 1 van de liedjes die de hele dag in je hoofd blijven hangen
Weeeeet ik veel Gijs.. V-tech weet ikquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
is dat Smartville of wat? Hebben wij dan ook heel wat van met allemaal beesten die je op een plek kan zetten en dan doen ze hun geluid en zeggen ze iets
Kan zeggen dat de SP cool is, zit nu rond de 4%.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:59 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. ik ben gisteravond niet op FOK geweest, denk deze ochtend.. lekker wat game ervaringen lezen, lange posts, dingen die zijn gebeurd...
NIKS!!
Dat komt omdat ik tot 02:15 ben bezig geweest met FC2quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:59 schreef Bastard het volgende:
Maar serieus.. ik ben gisteravond niet op FOK geweest, denk deze ochtend.. lekker wat game ervaringen lezen, lange posts, dingen die zijn gebeurd...
NIKS!!
Mja, was van narigheid al in het FC topic geweest om te gaan lezen, maar dan moet je weer scrollen om niet de onuitspreekbare GAKA's te lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik tot 02:15 ben bezig geweest met FC2Podverdomme jongens,..... wat een spel
Zocht je zoiets Gijs
Ja dat dacht ik al.. maar goed, een mooie SP shooter is niet wegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mp 1 potje gedaan, valt wel wat tegen, tis meer een sp game dan mp voor mij gevoel.
gewoon een blog?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:36 schreef Bastard het volgende:
Jongens, ff een vraag.. wat is nou een makkelijk programma, of wat is een site waar je makkelijk met het klikken op simpele tekeningetjes een leuke HTML pagina kan opmaken?
Ik sprak gisteren een kerel, die een bom informatie in tekst onder elkaar plaatst, en maar doorgaat met op die manier nieuwe informatie er bij te posten, soms gewoon in andere lettertype of grootte. Het word op die manier echt een onleesbare brei van informatie. Maar goed, hij is in de 50, kennelijk geen HTML goeroe.. dus ik probeer iets te vinden wat de HTML opbouw voor hem doet.
Dat hij zeg maar links een kolom (kollom?) heeft met linkjes naar tekst oid.
Stelde ik ook aan hem voor .. het is een soort van nieuwspagina, maar echt te verschrikkelijk gewoon alles onder elkaar, bijna geen afscheidingslijnen en maar scrollen.quote:
Tweakers heeft het over 200 uur.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al.. maar goed, een mooie SP shooter is niet weg
Gijs ik weet niet eens wat een GAKA is, maar gisteren was ik op safari. Geweldig spel,.... zit op 4% ofzo,... en zoals Gijsje al zei,... wat een scope! Gisteren werd het even nacht en ging het miezeren. Heerlijk cool briesje erbij. Moet nu een special forces team uitschakelen van een of andere vent,.... lange weg daar naartoe in ieder geval. Heb een safehouse unlocked waar ik gesaved heb. Erg pittig spel,.... heftige lange vuurgevechten. Tactiek bepaald de overhand. Echt iets voor mij dit,.... helemaal alleen in de junglequote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, was van narigheid al in het FC topic geweest om te gaan lezen, maar dan moet je weer scrollen om niet de onuitspreekbare GAKA's te lezen
Wordpress,.... klaar ben je!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stelde ik ook aan hem voor .. het is een soort van nieuwspagina, maar echt te verschrikkelijk gewoon alles onder elkaar, bijna geen afscheidingslijnen en maar scrollen.
gewoon zo'n blog (online) als die van Roy zou dan meer dan prima zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stelde ik ook aan hem voor .. het is een soort van nieuwspagina, maar echt te verschrikkelijk gewoon alles onder elkaar, bijna geen afscheidingslijnen en maar scrollen.
Precies,... gewoon een online Wordpress account aanmaken en gebruiken. Net als Strol. http://wordpress.com/ Houd die netjes posts, data en archieven bijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon zo'n blog (online) als die van Roy zou dan meer dan prima zijn
Gameplay is zeker goed,... sfeer is zelfs geweldig. Grafisch val ik soms echt om,.... de riviertjes met een ondergaande zon. 200 uur lijkt me heel lang, maar het klopt wel dat dit geen korte SP is. Maar volgens mij vermaak ik me ook nog uren met de mapeditor. Ik geniet onwijs tot nu toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tweakers heeft het over 200 uur.
Lijkt me zelf wat sterk, tis wel dat je er ff mee bezig bent, langer dan 20 uur.
Grafisch is het een plaatje, gameplay is goed.
En dat is gratis toch? Ik ga hem dat aanraden dan, thanks!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,... gewoon een online Wordpress account aanmaken en gebruiken. Net als Strol. http://wordpress.com/ Houd die netjes posts, data en archieven bij
Dat weer schijnt echt geweldig te zijn inderdaad.. dat als het gaat onweren ofzo, het eerst grijzig word, en wat meer wind komt.. dat is wel erg tof gedaan dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik weet niet eens wat een GAKA is, maar gisteren was ik op safari. Geweldig spel,.... zit op 4% ofzo,... en zoals Gijsje al zei,... wat een scope! Gisteren werd het even nacht en ging het miezeren. Heerlijk cool briesje erbij. Moet nu een special forces team uitschakelen van een of andere vent,.... lange weg daar naartoe in ieder geval. Heb een safehouse unlocked waar ik gesaved heb. Erg pittig spel,.... heftige lange vuurgevechten. Tactiek bepaald de overhand. Echt iets voor mij dit,.... helemaal alleen in de jungle
Volledig gratis en volledig geautomatiseerd. Werkt echt geweldig.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is gratis toch? Ik ga hem dat aanraden dan, thanks!
Het weersysteem is fantasisch Gijs,... Zeus had een storm gisteren,... heb ik nog niet gezien, maar dan staan de bomen echt schuin. Graag gedaan Gijsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat weer schijnt echt geweldig te zijn inderdaad.. dat als het gaat onweren ofzo, het eerst grijzig word, en wat meer wind komt.. dat is wel erg tof gedaan dan!
Spel wil ik ook wel eens gaan spelen dan.. bedankt voor je enthausiasme
Precies,... ik vond gisteren een koffer met een diamant onder een verlaten brug,.... Het enige wat ik wel mis is wat meer wildlife,... kroks in de rivier ofzo,... heb alleen nog meer rendieren en grote koeien gezien ofzo,... alhoewel ik gisteren in de avond ook een kudde olifanten hoorde,.... niet gevonden overigensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef gijsje79 het volgende:
Ook hoe alles met je mee beweegt zoals de planten,gras bosjes.
Verder natuurlijk die diamanten zoeken met je GPS.
Spel geeft echte vrijheid gevoel, gewoon eerst de situatie bekijken en dan aanvallen hoe jij dat wilt.
nee da is wa andersquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeeeet ik veel Gijs.. V-tech weet ik
Dit is m
[ afbeelding ]
Met een bal die je er in doet en dan doorrolt.. en allerlei muziekjes en woorden erin... en werkelijk geen idee heb ik over de logica er van... ja moet je op die ster drukken zegt mn vrouw dan. Zal es op jou ster drukken mens, ik krijg er geen liedje uit!
Wel "2 GELE BALLONEN"
GOTYquote:A FLIGHT DELAY OCCURRED BECAUSE OF MECHANICAL REASONS
*muntjes toch niet voor niks gehaald*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik weet niet eens wat een GAKA is, maar gisteren was ik op safari. Geweldig spel,.... zit op 4% ofzo,... en zoals Gijsje al zei,... wat een scope! Gisteren werd het even nacht en ging het miezeren. Heerlijk cool briesje erbij. Moet nu een special forces team uitschakelen van een of andere vent,.... lange weg daar naartoe in ieder geval. Heb een safehouse unlocked waar ik gesaved heb. Erg pittig spel,.... heftige lange vuurgevechten. Tactiek bepaald de overhand. Echt iets voor mij dit,.... helemaal alleen in de jungle
Gijsquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
Ben ge cho-hyped.
Eerst Far Cry 2...dan Fable 2.
dan zal ik ook snel afhaken, een game moet vanaf het begin goed zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs![]()
![]()
Daar ben je weer. Ik vind hem erg goed Gijs,.... zoooo anders dan je gewent ben met een standaard shooter. Bij FC2 ben je ook veel meer alleen en heb je veel ontdek en rustige momenten. Las in reviews dat mensen in het begin afhaken,... niet doen,... de diepte zit verder.
Gelukkig vinden jullie wachten niet erg. Maar ja,... dit kan je verwachten bij dit soort sites. Met een beetje mazzel houd de douane ook nog je spel vast. Gebeurd nu heel veel bij Gamehubs pakketjes las ik ergens.quote:
FC2 is ook vanaf het begin goed,... maar niet voor iedereen denk ik. Jij bent er een van zo te lezenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:27 schreef kepler het volgende:
[..]
dan zal ik ook snel afhaken, een game moet vanaf het begin goed zijnNiet pas na een paar uur
dat heeft niks met die site te maken, maar met de UPS. Hun vliegtuig is blijkbaar kaduukquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gelukkig vinden jullie wachten niet erg. Maar ja,... dit kan je verwachten bij dit soort sites. Met een beetje mazzel houd de douane ook nog je spel vast. Gebeurd nu heel veel bij Gamehubs pakketjes las ik ergens.
Nee, ik vind met deze financiële crisis de goedkoopste prijs voor een game het belangrijkst. Maar het is wel weer typisch iets voor mij ja die vertragingenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gelukkig vinden jullie wachten niet erg. Maar ja,... dit kan je verwachten bij dit soort sites. Met een beetje mazzel houd de douane ook nog je spel vast. Gebeurd nu heel veel bij Gamehubs pakketjes las ik ergens.
Ik heb zelf de 360 versie vanwege de joypad en de framerate. Maar dat laatste schijnt prima te zijn las ik ergens op PS3,... dus ja. Dan wordt het een persoonlijke kwestie. Ik game gewoon liever op de 360 vandaar dat ik deze versie heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga ervoor...ben benieuwd. 360-versie?
Far Cry 1 op de Xbox vond ik erg tofquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FC2 is ook vanaf het begin goed,... maar niet voor iedereen denk ik. Jij bent er een van zo te lezen
Gek genoeg allemaal geen games voor jouquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heeft niks met die site te maken, maar met de UPS. Hun vliegtuig is blijkbaar kaduuk
De douane heeft hem ook al onderschept trouwens(istie nog steeds goedkoper dan de winkel
)
Ik ga gewoon GTAIV verder spelen, of Assassins Creed, of misschien Dead Rising nog een keer proberen voor de achievements
Ik ga ook voor de 360-versie. Altijd leuk om achievements te vergelijken. Of misschien om een zelfgemaakte map te verkennen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb zelf de 360 versie vanwege de joypad en de framerate. Maar dat laatste schijnt prima te zijn las ik ergens op PS3,... dus ja. Dan wordt het een persoonlijke kwestie. Ik game gewoon liever op de 360 vandaar dat ik deze versie heb.
Klinkt cool Gijs!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de 360-versie. Altijd leuk om achievements te vergelijken. Of misschien om een zelfgemaakte map te verkennen.
haha, welke games zijn wel voor mij dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek genoeg allemaal geen games voor jouDat snap ik dus niet
PoP: Sands of Time?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
haha, welke games zijn wel voor mij dan?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat die gratis downloadsites soms![]()
› Klik op de link om het bestand te downloaden
*klik*
› Voor de cijfers in die je in het plaatje ziet
*huh, wat STAAT daar?*
› Wrong code, please try again
*godver, dit dan?*
› Thank you, your download link will appear in 30 seconds
*tick tock*
› Right click to save as
*click, save as*
› An error has occured, the original file is no longer available
*AAARGH*
*springt uit raam*
Ja die hebben wij ookquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:00 schreef Magneet het volgende:
[ afbeelding ]
die staat dus bij ons met idd een werkende gaspit alleen ben ik dat ding al ne een seconde zat ;')
Jort maakte vanmorgen weer heerlijke boterhammen voor me met koffie,... maar ik moest wel blazen, want de koffie was heet.quote:
Porno is ook makkelijker te verkrijgen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat die gratis downloadsites soms![]()
› Klik op de link om het bestand te downloaden
*klik*
› Voor de cijfers in die je in het plaatje ziet
*huh, wat STAAT daar?*
› Wrong code, please try again
*godver, dit dan?*
› Thank you, your download link will appear in 30 seconds
*tick tock*
› Right click to save as
*click, save as*
› An error has occured, the original file is no longer available
*AAARGH*
*springt uit raam*
Te makkelijk B. Verwacht van jou toch wel wat meer!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Porno is ook makkelijker te verkrijgen hoor
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jort maakte vanmorgen weer heerlijke boterhammen voor me met koffie,... maar ik moest wel blazen, want de koffie was heet.
Heb jij even pech dat Daan vakantie heeftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Kan je dat,..... dat je wilt gamen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_aanval__.html?p=1,1
Euh NO THANK YOU
Good stuff!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:29 schreef Chocobo het volgende:
Briljante pics![]()
http://www.leenks.com/link129915.html
Volgende week Fallout 3 Gijs,.... dan verwacht ik zo'n speelsessie post van jouquote:
Ik ga volgende week vrijdag wel ff checken of die er ligt natuurlijk, dan hoor je het welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgende week Fallout 3 Gijs,.... dan verwacht ik zo'n speelsessie post van jouIk bestel mijne via play.com,.... dus dat duurt wel even
Nog wat meegemaakt dan?quote:
Denk je? Ik denk dat het een heel braaf meisje is dat maagd blijft tot ze de ware heeft gevonden waarmee ze gaat trouwensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iemand mag haar neuken Gijs.. verschrikkelijk hard.
Heb nog geen last van frustraties gehad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog wat meegemaakt dan?
Zag gisteren een site waarin je een missie speelt van FarCryGa dat spel wel eens op mn dooie gemakje gamen, lekker lopen
Edit, las ook een hoop gefrustreerde gamers over het spel.. guards die weer tot leven komen ofzo. Die hebben nooit een 2D platforum spel gespeeld zeker, dat als je het beeld uitliep en terugliep dat iedereen er weer gewoon stond
Ohhhhh Gijs,... gisteren een missie van een wapenhandelaar genomen. Moest een convooi vernietigen. De reis daar naar toe was al een heel avontuur. Eenmaal aangekomen zag ik de rondjes op de kaart die de vrachtwagen reed. Elke 3 minuten kwam die voorbij. Met een jeep als escorte.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb nog geen last van frustraties gehad.
Vind de game wel wat weg hebben van Half Life, alleen dan met complete vrijheid.
Gisteren een opdracht gedaan, kom ik in een woestijn uit.
Jammer is wel dat je de vijand niet kan besluipen, ze zien je vaak wel aankomen.
Vanaf vanavond het hele weekend lekker gamen, heb er zin in.
Sommige gamers,.... trekken de tactiek niet. Als je een missie hebt moet je ook veel rijden,.... of je loopt,... ik kies vaak beiden omdat ik ook het land in wil trekken. Checkpoints zijn er voor een reden,... daar moet je niet dwars doorheen met je wagen,... of rennend,.... dat betekent sterven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog wat meegemaakt dan?
Zag gisteren een site waarin je een missie speelt van FarCryGa dat spel wel eens op mn dooie gemakje gamen, lekker lopen
Edit, las ook een hoop gefrustreerde gamers over het spel.. guards die weer tot leven komen ofzo. Die hebben nooit een 2D platforum spel gespeeld zeker, dat als je het beeld uitliep en terugliep dat iedereen er weer gewoon stond
Kijk dat zijn nou verhalenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohhhhh Gijs,... gisteren een missie van een wapenhandelaar genomen. Moest een convooi vernietigen. De reis daar naar toe was al een heel avontuur. Eenmaal aangekomen zag ik de rondjes op de kaart die de vrachtwagen reed. Elke 3 minuten kwam die voorbij. Met een jeep als escorte.
Ik begon een plek te zoeken. Had eindelijk mjin sniper gekocht dus ik wilde hem gebruiken. Ik zat hoog,.... op een rots,... uitkijkend over de weg waar de vrachtwagen op zou rijden. Toen was het wachten,.... ik hoorde hem,...... daar kwam die,... ik mikte,... zag de bestuurder in mijn vizier en beng,...... kogel dwars door de ruit en de vrachtwagen stond stil. De jeep raakte in paniek en zocht waar het vuur vandaan kwam. Maar ze zagen me niet Gijs,..... ze zagen met niet,....
BENG,..... de tweede vent ging neer,.... nu stapte de laatste in de jeep om te vluchten. Maar ook hij was te laat,.... BENG klonk het nog eens uit de bosjes langs de rand van de weg,.... dit alles op zeker 100 meter afstand. Ze hadden geen idee. Ik liep er naar toe en gooide een granaat de vrachtwagen in,.... BOEM!!!!
Sub-quest gehaald,.... convooi vernietigd,..... Dik twee uur bezig geweest met een sub-quest,.... een sub-quest Gijs.
FAR CRY2Zoooooo goed!!
Zo enthousiast als ik het vertel zo gamede ik ook,.... Ik stond echt van 'WHO IS THE MAN' in de kamer Gijs,... San lag in een deukquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:55 schreef Bastard het volgende:
Wel een klote geluid, alsof je de deur van een lada dicht gooit, BENG.
Hou je altijd. Net als gamers die door een RPG rushen ofzo, Zonde!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef Chocobo het volgende:
Die gamers uit het FC2 topic,... echt geen idee. Na 2 uur denken ze het spel gezien te hebben. Hardcore FPS actie vind je hier niet,... FC2 is anders,... jammer dat ze dat niet zien!
Ja,... maar ze weerhouden anderen het spel te proberen. Spel scoort gemiddeld een 8.7 ofzo,.... is helemaal mijn genre, maar de gamertjes (meeste zijn PC gamer) vinden het allemaal kut. Rushen,... snel snel,... nee niks,... hop in de verkoop of *delete* voor velelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou je altijd. Net als gamers die door een RPG rushen ofzo, Zonde!
Ja ik vind het ook wel lekker klinken hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn sniper is oud,... wapen haperde een keer. Moet hem nog laten nakijken door iemand. Het klinkt echt als PLOFFFF,... die wapens uit The Patriot ofzo,.... maar ik ben aan het sparen voor een dragonX1 sniper Gijs,... echt mijn wapen,... mijn stijl.
Splinter Cell voorzichtigheid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
True true,............
Aan de andere kant,... FC2 is echt een spel voor de wat oudere gamer,.... iemand met geduld, tactiek en die de oude gameplay nog waardeerd. Moeilijk,... pittig,... spanning. Dat zoek ik in een game. Ik sterf zo extreem als ik in FC2 ga rennen,....... Ik kan je niet uitleggen hoe het is om een kamp te benaderen,... dat doe je net zo voorzichtig als in het echt. Dit is niet een spel voor de snelle quick fix game pubers!
Nee,... dat is echt super stealth,... maar als ik op een zandweg loop en ik hoor een jeep aankomen vlucht ik even snel in de bosjes,.... en hou me even stil totdat de patrouile voorbij is en dan ga ik weer op pad. Als ik me overmoedig voel schakel ik ze uit. Een hoop gamers willen dat de checkpoints of patrouilles er niet meer zijn,... en waarom? Omdat ze dan kunnen racen en rennen door de levels heen,.. hier en daar snel een missie doen om zo snel mogelijk het einde te halen om vervolgens een ander spel erin te doen. Zooo verwend,... en zo zonde! Ik snap dat niet hoor,.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Splinter Cell voorzichtigheid?
Wat vind jij Gijsje? Geniet je?quote:
Kun je ook de patrouille uitschakelen en dan hun auto overnemen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... dat is echt super stealth,... maar als ik op een zandweg loop en ik hoor een jeep aankomen vlucht ik even snel in de bosjes,.... en hou me even stil totdat de patrouile voorbij is en dan ga ik weer op pad. Als ik me overmoedig voel schakel ik ze uit. Een hoop gamers willen dat de checkpoints of patrouilles er niet meer zijn,... en waarom? Omdat ze dan kunnen racen en rennen door de levels heen,.. hier en daar snel een missie doen om zo snel mogelijk het einde te halen om vervolgens een ander spel erin te doen. Zooo verwend,... en zo zonde! Ik snap dat niet hoor,.....
Ja natuurlijk Gijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je ook de patrouille uitschakelen en dan hun auto overnemen?
Dat is dan wel weer gaaf!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk GijsWapens, munitie,... auto's,.. health... alles wat ze hebben!
Ja, ze is echt heerlijk. En het zijn niet alleen die borsten, ze heeft een mooi gezicht ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
@ Noot,... toen ik gisteren die brunette zag en postte, moest ik meteen aan je denken. Ik wist dat je daarop zou reageren,.................... lekker he
Mja, nee, weet nietquote:
Pfffwhahaha pater oookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Patrouje? Patroeje? Patrioulle? Patroul,.. pater,.... daaaaaggg!
Niet doen,........... wachten op Fallout 3,... die helemaal grijs spelen. Daarna rustig naar de winkel voor Fable 2 of Far Cry 2. Genoeg keuzes Gijs,... maar HL2 haal je sowieso niet hoor Gijs met nog maar een week. Misschien dat je HL2 uit krijgt, maar je moet Episode 1 en 2 ook nog geloof ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, nee, weet niet
Wat is verstandig? Over een week komt FAILLOUT 3 uit, een Oblivion maar dan in de toekomst.. lijkt me erg cool.
Speel nu HL2 ben ik in level 9 ofzo (Heb Alex weer ontmoet) nog een paar pittige levels te gaan, maar nog niet uitgespeeld... en dat wil ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |