Ik heb er 's 2 bij het postkantoor gezien. Ik moest me echt inhouden. Het was een echtpaar, type Tokkie die vóór mij elk 8 kaarten voor Tiesto kochten... (Tiestoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Marktplaats staat al vol met de kaarten.. damn.. als ik er nu zo'n handelaar tegen kom.....
Ik wacht nu al 2 uur op een balkje
Zo graag wil ik ze ook weer niet zien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:40 schreef Sanne het volgende:
299 euro
http://www.tickets4events.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=144&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33
via: http://link.marktplaats.nl/154730647
telnr aanbieder op Marktplaats: 010-2807222
Scheld ze maar verrot!
Ga daar maar wel van uit ja. Zit je ergens bovenin de tweede ring, kun je net zo goed thuis een dvd'tje opzetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
Er zijn als er überhaupt nog plaatsen zijn zeker alleen schijtplaatsen over?
Heb jij wel netjes een betalingsbevestiging enzo gehad?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Djaser het volgende:
Ik zit het kaartje van Ahoy eens te bekijken maar ik heb niet het idee dat ik nog veel kan zien vanaf vak AC.
Let's hope so....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Ik hoop gewoon keihard dat ze nu met 2de concert beginnen en dat ik staanplaatsen heb
Wou jij naar tiesto dan? Zolang het geen acdc kaarten waren boeit het mij vrij weinig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:42 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb er 's 2 bij het postkantoor gezien. Ik moest me echt inhouden. Het was een echtpaar, type Tokkie die vóór mij elk 8 kaarten voor Tiesto kochten... (Tiesto). Toen was ik aan de beurt voor een ander concert maar wat deden die 2 paupers! Die gingen na mij wéér elk 8 kaarten kopen! 32 f*cking kaarten!!! Terwijl je dus 8 kaarten pp mocht kopen en die eencellige verkoper van het postkantoor weigerde ze dus niet en gaf ze elk nóg 8 kaarten!
Ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben weggelopen. Wat een trieste lui zeg... scum of the earth.
Volgens die gast van MOJO bij Giel is er geen mogelijkheid tot een 2e concert..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Ik hoop gewoon keihard dat ze nu met 2de concert beginnen en dat ik staanplaatsen heb
Verrekijkertje meenemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Djaser het volgende:
Ik zit het kaartje van Ahoy eens te bekijken maar ik heb niet het idee dat ik nog veel kan zien vanaf vak AC.
WTF IS DIT!?quote:Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
Je bedoelt dat er nu direct een 2e concert in de verkoop gaat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:44 schreef Jack. het volgende:
Jawel:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Heb jij wel netjes een betalingsbevestiging enzo gehad?
Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!quote:
Nee natuurlijk wilde ik niet naar Tiesto. Het gaat om het idee dat dit soort lui het voor echte fans verpesten door kaarten voor een vermogen door te verkopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wou jij naar tiesto dan? Zolang het geen acdc kaarten waren boeit het mij vrij weinig.
En wat moet ik dan doen ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Zon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |