Denk idd dat en soortgelijke situaties.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die per-ongeluk-expres toch meerdere kaarten proberen te kopen per creditcard of huisadres. Die worden na de transactie verwijderd en die kaarten komen dan weer vrij.
Ik durf niet, jij?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef Jack. het volgende:
[..]
zelfde dilemma hier, probeer jij het ?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Maak je niet druk, dat mailtje komt nog wel!!! Je hebt ze gewoon!!
Meestal loopt men niet te koop met hun jaloezie. Nu welquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef theclansman het volgende:
pffff jongens tot in ahoy
dit word kicken
mensen die nog proberen veel succes ermee hoop dat je erdoor komt
Als hij dat doet druk ik hier wel zelf op refresh, dan komt hij weer "los".quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:27 schreef LadyXochi het volgende:
Geen refresh meer, maar nog wel "Wachten op www.ticketmaster.nl..."
Maar nu blijft hij die zoeken i.p.v. 1001x te refreshen....
Ja, idd, dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
willen de mensen die wel gaan iets van mij doen?
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Ja, ik zei ook al tegen een vriend dat we contact moeten opnemen met mensen die op marktplaats hun kaartje voor teveel geld aanbieden, en ze dan in elkaar trappen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
willen de mensen die wel gaan iets van mij doen?
Mocht je rondom Ahoy mensen zien die niet lijken op AC/DC fans en die hun kaarten kwijt willen en dat voor onredelijke prijzen doen. Sla ze op hun gezicht. Zeg maar tegen hen dat Toffe_Ellende hun haat. Alvast bedankt.
Tijd om de FOK!knokploeg weer op te trommelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook al tegen een vriend dat we contact moeten opnemen met mensen die op marktplaats hun kaartje voor teveel geld aanbieden, en ze dan in elkaar trappen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hm.. kom er net achter dat ik AC/DC niet eens zo'n goede band vind
0900-3001250quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:30 schreef LadyXochi het volgende:
Heeft ticketservice eigenlijk een telefoonnummer?
Ja, nog erger dan jijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
jij bent wel een uberoldbie trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |