Niet echt meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:17 schreef beerten het volgende:
Heeft er iemand nu nog de ijdele hoop kaarten te kunnen bemachtigen overigens????
Dat zijn mensen die per-ongeluk-expres toch meerdere kaarten proberen te kopen per creditcard of huisadres. Die worden na de transactie verwijderd en die kaarten komen dan weer vrij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:16 schreef Zon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geluk gehad door later nog eens te kijken of er rang 1 kaarten waren. Vaak waren er er dan nog wel rang 1 kaarten beschikbaar. Vraag me niet hoe dat kan...
dat je nog durft te refreshen met een volle balk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef LadyXochi het volgende:
Wow.... Balk vol.... 50 refreshes, balk weg, blijft refreshen, balk terug, blijft refreshen, maar ik kom niet verder...
Mooie quote..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef HugoBaas het volgende:
Yesssssssss!
Ik heb kaarten.
Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
AC/DC & SUPPORT ACT
Ahoy
Vr, 13/03/0920.00 uur
Helaas categorie 3 maar boeiend wil er gewoon heen.
Ja echt wel!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als AC/.DC klaar is in Ahoy.. steken we de boel in de hens
Meest ergerlijke is dat er nog steeds een button "Bestel kaarten" op livenation staat....quote:
Puick plan. En die smerige handelaars lynchen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als AC/.DC klaar is in Ahoy.. steken we de boel in de hens
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat je nog durft te refreshen met een volle balk!
zelfde dilemma hier, probeer jij het ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....
Maak je niet druk, dat mailtje komt nog wel!!! Je hebt ze gewoon!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, wtf, AC/DC niet in mijn bestelgeschiedenis en ook geen bevestiging, maar geld wel afgeschreven!
bij mij precies hetzelfde. Nu ben ik even ver als om 10.20quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:22 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nee dat doet de browser. Continue. Alsof hij door wil, maar niet kan... Ik weet nu niet of ik hier op moet zitten wachten of dat ik het opnieuw moet proberen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |