Haha, ik zit op een MacBook te werken klootvioolquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.
Hier lukt alles wel vanuit mokum dus waarom zou het bij jou in FC dorpje niet lukken? Daarbij,mensen die nu nog ACDC willen gaan zien sporen niet. Dat is hetzelfde als je nu nog wegloopt met The Rolling Stones. (mummies op het podium) Al die topbands had je moeten zien toen ze in hun heydays waren= toptijd! Niet tig jaar na dato wanneer ze uitgeteld zijn en alleen nog maar toeren om geld te vangen.
Niet iedereen was al uit het ei tijdens hun heydeyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.
Hier lukt alles wel vanuit mokum dus waarom zou het bij jou in FC dorpje niet lukken? Daarbij,mensen die nu nog ACDC willen gaan zien sporen niet. Dat is hetzelfde als je nu nog wegloopt met The Rolling Stones. (mummies op het podium) Al die topbands had je moeten zien toen ze in hun heydays waren= toptijd! Niet tig jaar na dato wanneer ze uitgeteld zijn en alleen nog maar toeren om geld te vangen.
Ik ook geloof ik:quote:
KLINKT ALS HOOPquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:19 schreef Bait00 het volgende:
nou net, 5 minuten geleden. ik wilde er eigenlijk mee kappen, toen kwam dat scherm, en er waren nog deze plekken: INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
dat is toch gewoon staan op de vloer mag ik aannemen?
niveau: IA
omfgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:19 schreef Bait00 het volgende:
nou net, 5 minuten geleden. ik wilde er eigenlijk mee kappen, toen kwam dat scherm, en er waren nog deze plekken: INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
dat is toch gewoon staan op de vloer mag ik aannemen?
niveau: IA
Hmmm, is flame-baiten toegestaan op Fok?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef spy08 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |