Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!quote:
Nee natuurlijk wilde ik niet naar Tiesto. Het gaat om het idee dat dit soort lui het voor echte fans verpesten door kaarten voor een vermogen door te verkopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wou jij naar tiesto dan? Zolang het geen acdc kaarten waren boeit het mij vrij weinig.
En wat moet ik dan doen ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Zon het volgende:
[..]
Heeft volgens mij niks met je browser te maken, had ik eerst ook. Maar je bent wel in de buurt dan!
Had ik ook 1,5 uur geledenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef HeyFreak het volgende:
Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid.
WTF???
Ik hoop van wel, en dat al degene die al dik 2u wachten ook eerst geholpen worden ipv dat alles weer van 0 begint.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er nu direct een 2e concert in de verkoop gaat?
Ow, da's klote, ik kwam dan terug op de homepage. Daar kon ik dan 100X op de AC/DC link klikken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:50 schreef Jack. het volgende:
[..]
En wat moet ik dan doen ?
refreshen haalt niks uit want ik zit gewoon op een error pagina, teruggaan kan ook niet want dan kom ik bij google uit (mijn startpagina)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |