Inderdaad tering lijers! Ik hoop dat ze daar bij mojo en ticketmaster er lekker in kapot pleuren! Niet normaal dit, ben al meer dan 2,5 uur op de site en krijg ook alleen maar balkjes en beveiligingswaarschuwen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:59 schreef HeyFreak het volgende:
schijt maar met die hele kutbende!!! Ik kap er mee, 2 uur wachten op die kutsite en dan komen ze pas met een beveiligingswaarschuwing, zelfs nadat ik alle beveiligingen op z'n laagst heb staan...
precies, in dit soort gevallen: fuck privacy.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef LadyXochi het volgende:
Ik vraag me af wat AC/DC hier zelf van vind...
Kunnen ze niet invoeren dat je ticket aan je BSN gekoppeld wordt of zo?
Na 100X die melding kwam ik er doorheen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef abcoude het volgende:
ik was erdoorheen maar nu continu melding "er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement",nog iemand hetzelfde?
Nee maar dat lijkt wel op je mening of zo. Maar goed wie zich de vorige voorverkoop nog herinnert.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:07 schreef Bait00 het volgende:
maar U2 is dan ook geen goede band!
ik zit op rij 16. ook stoel 40 en 41quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:49 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jawel:
Bedankt voor uw bestelling op Ticketmaster.nl
AC/DC & SUPPORT ACT
Ahoy
Vr, 13/03/09 20.00 uur
Rang 2
Plaatsomschrijving:
vak AC, rij 18, stoel 40 - Vak Ac, 1e ring
vak AC, rij 18, stoel 41 - Vak Ac, 1e ring
Omdat je een pauper pc hebt met veel spyware van de Aldi en geen Mac waar alles soepel oploopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:07 schreef Siegfried het volgende:
Waarom springt dat godvergeten, stervende hoere kanker balkje de hele tijd terug?
Kon je er nu maar kaarten kopen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:14 schreef WheeleE het volgende:
Afijn, een uur verder en nog steeds maar ergens rond de 60%.
Ik heb genoeg tijd om naar het postkantoor te gaan, kaarten te kopen, weer terug te komen en de laatste 20% te zien verlopen *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |