SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Op het randjequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dag 1: Jarkko Nieminen
Ik ben nog op tijd, nog geen punt gespeeld
En hier doet men niet aan challengesquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als hawkeye zegt dat het in is, dan is het in
Ik doe gezellig mee. Overigens is dit ook uit tactisch oogpunt, want zo kan ik volgend jaar zonder druk veel punten halen tijdens het laatste toernooi en alsnog de top-8 binnenstormen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Miss tankt voor de Masterfinale, we gaan zien hoe slim dat is. (Baghdatis out)
Oja dat klinkt wel slimquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doe gezellig mee. Overigens is dit ook uit tactisch oogpunt, want zo kan ik volgend jaar zonder druk veel punten halen tijdens het laatste toernooi en alsnog de top-8 binnenstormen.
Het is nog niet voorbij. Bolelli moet het nog uitserveren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik doe gezellig mee. Overigens is dit ook uit tactisch oogpunt, want zo kan ik volgend jaar zonder druk veel punten halen tijdens het laatste toernooi en alsnog de top-8 binnenstormen.
Wij staan niet voor niets in de Top-5 natuurlijkquote:
Et voilį!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij. Bolelli moet het nog uitserveren.
Hehe, helaas.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wij staan niet voor niets in de Top-5 natuurlijk
[..]
Et voilį!
Toch leuk dat je nog even meedeedquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dag 1: Jarkko Nieminen
Ik ben nog op tijd, nog geen punt gespeeld
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch leuk dat je nog even meedeed
Hij heeft geen MP gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef Adothehague het volgende:
Wat heeft querry gedaan?
Yep !quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
bevestigen?
Dus hij heeft gewonnen vandaag
Kan iemand dit
YEssss eindelijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Querrey - Baghdatis 7-5, 6-7, 3-2 (Opgave Marcos)
Je bent door
Ja inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Kort maar krachtig, we zien je volgend seizoen weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |