Eh jawel hoor. Ik bevestig dat abortus het weggooien is van mogelijk nieuw leven. Net als masturberen. Die stelling klopt wel degelijk. En is gelijk aan een 95 jarig die overlijdt in zijn slaap en een vermoorde tiener die beide dood zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:29 schreef Halcon het volgende:
Jouw punt wordt niet bepaald bevestigd.
Nogmaals, van sex kunnen kinderen komen... waarom moet je het dan uitlokken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is achteloos....
[..]
Inderdaad. En een kind dat opgroeit bij iemand die vind dat hij kansen gemist heeft in het leven DOOR dat kind lijken me nou ook niet echt een gezellige jeugd opleveren. Ik vraag me dus af wat je houding dat je het kind maar MOET krijgen voor voordeel oplevert voor het kind. Kan deze persoon zijn studie afmaken en een evenwichtige gelukkige volwassene worden voordat dat kind komt, draagt dat bij aan wederzijds geluk en minder kosten in de psychotherapeutische sfeer in de toekomst. En dan heb ik het nog niet over echte excessen zoals Rowena Rikkers.
Daarnaast denk ik niet dat er ook maar iemand is die denkt "Opesiewoepie 10 weken zwanger. Nou ja dan maar weer een abortus". Bij 999 van de 1000 mensen die dit ondergaan zal dit in de regel een hele zware emotionele beslissing zijn.
[..]
Yep...., net als rukken
Ja inderdaad, deze hele post gaat nergens overquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
In elk geval te moeilijk voor je want heb nog geen zinnige reactie van je gezien.
Ik ben dan ook niet degene die zoekt naar verschillen. Dus wederom, bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn beiden dood ja. Dat is dan ook meteen de enige overeenkomst.
Maar, als een tiener vermoord wordt is dat moord. Net als abortus dan toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh jawel hoor. Ik bevestig dat abortus het weggooien is van mogelijk nieuw leven. Net als masturberen. Die stelling klopt wel degelijk. En is gelijk aan een 95 jarig die overlijdt in zijn slaap en een vermoorde tiener die beide dood zijn.
Ze zijn beiden dood als je het heel zwart wit bekijkt. Toch zijn de situaties behoorlijk anders. Een rechter zal niet tegen de moordenaar van die tiener zeggen dat de situatie hetzelfde is als de situatie van die 95-jarige.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh jawel hoor. Ik bevestig dat abortus het weggooien is van mogelijk nieuw leven. Net als masturberen. Die stelling klopt wel degelijk. En is gelijk aan een 95 jarig die overlijdt in zijn slaap en een vermoorde tiener die beide dood zijn.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef Bastian het volgende:
[..]
Maar, als een tiener vermoord wordt is dat moord. Net als abortus dan toch?
Als iemand overlijdt kun je daar (soms) niets aan doen.
iets heel anders dus.
Dus mensen moeten gewoon geen sex hebben totdat ze aan kinderen toezijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:31 schreef Bastian het volgende:
[..]
Nogmaals, van sex kunnen kinderen komen... waarom moet je het dan uitlokken?
Absoluut. Maar het is toch niet de schuld van dat kind dat dan geboren MOET worden dat die ongewenst is en daardoor een kutleven krijgt?quote:Die ouder vind dan dat hij kansen gemist heeft, maar is dat niet gewoon zijn eigen schuld?
Dat doet toch niets af aan de beperking van ontplooiing bij de moeder?quote:En, heb je niet een vader en een moeder nodig? Die vader kan dan toch zijn studie afmaken?
Die post bevestigt niet bepaald dat rukken en abortus hetzelfde is. Dus welk punt er nu bevestigd is....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, deze hele post gaat nergens over
[..]
Ik ben dan ook niet degene die zoekt naar verschillen. Dus wederom, bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Zoals mijn reactie op een redleijk stupide op ook was. Wederom bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn beiden dood als je het heel zwart wit bekijkt.
Ja, dat riep ik een post of 10 terug al hoor.quote:Toch zijn de situaties behoorlijk anders. Een rechter zal niet tegen de moordenaar van die tiener zeggen dat de situatie hetzelfde is als de situatie van die 95-jarige.
Mensen moeten maar voorzorgsmaatregelen nemen. Als het dan toch fout mocht gaan, moeten ze ook maar op de blaren zitten en hebben ze er een behoorlijke verantwoordelijkheid bij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus mensen moeten gewoon geen sex hebben totdat ze aan kinderen toezijn?
[..]
Absoluut. Maar het is toch niet de schuld van dat kind dat dan geboren MOET worden dat die ongewenst is en daardoor een kutleven krijgt?
[..]
Dat doet toch niets af aan de beperking van ontplooiing bij de moeder?
Je punt is niet bevestigd hoor, ook al wil je dat zo graag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals mijn reactie op een redleijk stupide op ook was. Wederom bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
[..]
Ja, dat riep ik een post of 10 terug al hoor.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die post bevestigt niet bepaald dat rukken en abortus hetzelfde is. Dus welk punt er nu bevestigd is....
Fijn voor dat kind....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen moeten maar voorzorgsmaatregelen nemen. Als het dan toch fout mocht gaan, moeten ze ook maar op de blaren zitten en hebben ze er een behoorlijke verantwoordelijkheid bij.
Er is een verschil in motivatie, niet in resultaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je punt is niet bevestigd hoor, ook al wil je dat zo graag.
Dus, er is wel degelijk een verschil. Point made.
Mooie Nederlandse volzin.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]...
Het punt dat abortus en rukken beide MOGELIJK NIEUW LEVEN VERNIETIGEN.
tjonge jonge.
Beide erg kort door de bocht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn voor dat kind....
[..]
Er is een verschil in motivatie, niet in resultaat.
De posts van Swetsenegger hebben weinig met wetenschap te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:38 schreef Webkim het volgende:
Ik was net onderweg om dit topic naar Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing te verhuizen. Daar is -ie meer op zijn plaats vind ik.
Een kind die een kutleven krijgt? Hadden de ouders niet zo stom moeten zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus mensen moeten gewoon geen sex hebben totdat ze aan kinderen toezijn?
[..]
Absoluut. Maar het is toch niet de schuld van dat kind dat dan geboren MOET worden dat die ongewenst is en daardoor een kutleven krijgt?
[..]
Dat doet toch niets af aan de beperking van ontplooiing bij de moeder?
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:38 schreef Webkim het volgende:
Ik was net onderweg om dit topic naar Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing te verhuizen. Daar is -ie meer op zijn plaats vind ik.
Maar die ouders zijn WEL zo stom geweest. En die willen dat kind niet. Maar moeten dat kind wel van jou....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:39 schreef Bastian het volgende:
[..]
Een kind die een kutleven krijgt? Hadden de ouders niet zo stom moeten zijn?
Maar als dan het condoom scheurt terwijl je 17 en 19 bent en nog studeert moet er maar 1 stoppen met zijn studie, al zijn dromen opgeven en voor dat kind gaan zorgen?quote:Mensen kunnen best sex hebben todat ze aan kinderen toezijn. Gebruik dan behoorlijke anti-conceptie middelen... en let er dan op, ga niet achterloos om met anti conceptie middelen...
Mja, omdat niet alle middelen 100% betrouwbaar zijn bestaat het risico in mindere mate altijd.
Maar als abortus verboden wordt... druk je toch ook anders denkende de kop in?quote:Ik vind het verdorven dat we als maatschappij deze dingen überhaupt toelaten. Mensen die anders denken worden de kop ingedrukt (niet met geweld nat.)
Jij ligt zeker elke week wijdbeens op tafel bij de wekelijkse gangbang van de motorclub?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
wat een leuk topic
die Halcon is zeker lid van de SGP ofzo![]()
Tja het is jammer dat je zelf zo kort door de bocht ben dat je abortus alleen kan zien als vernietiging van leven en geen enkel nuance kan inbrengen en dan MIJ kort door de bocht verwijt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
De posts van Swetsenegger hebben weinig met wetenschap te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |