abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62502541
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Dat hebben toch altijd alleen vrouwen?
Homo's blijkbaar ook.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:15:22 #27
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_62505599
Gewoon na het rukken je pik onder de hete kraan douwen
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:39:31 #28
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62508909
Ik dacht dat vrouwen na de seks moesten plassen omdat ze anders hun 17 keer per dag niet zouden halen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_62529675
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 08:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

dat moeten vrouwen toch sowieso om een blaasontsteking tegen te gaan???
die van mij doet dat iig wel....
Lijkt mij een beetje moeilijk als je niet moet. Het gaan hebben van seks resulteert bij mij sowieso in een extra druk op mijn blaas. Dus als ik moet merk ik het gelijk voor er eigenlijk echt wat is gebeurt. Ideaal. Maar gebeurt vaak zat dat ik helemaal niet moet hoor, dus waarom zou ik dan gaan? Als ik vooraf ben geweest hoef ik naderhand meestal niet, en andersom. Ben overigens best benieuwd naar de filosofie van 'die van jou' .
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 04:46 schreef mazzelaar het volgende:
Iedereen beter opletten met biologie!!!!
Dit is heel natuurlijk, dat plassen dient ervoor om je urinebuis vrij te maken van de nodige restjes, mogen die er zijn. Puur voor de schoonmaak dus. Niets om je zorgen over te maken!!!
Hoe werkt die biologie bij een vrouw dan vraag ik mij af?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 06:57:44 #30
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62546047
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:18 schreef LelieM het volgende:

[..]

Lijkt mij een beetje moeilijk als je niet moet. Het gaan hebben van seks resulteert bij mij sowieso in een extra druk op mijn blaas. Dus als ik moet merk ik het gelijk voor er eigenlijk echt wat is gebeurt. Ideaal. Maar gebeurt vaak zat dat ik helemaal niet moet hoor, dus waarom zou ik dan gaan? Als ik vooraf ben geweest hoef ik naderhand meestal niet, en andersom. Ben overigens best benieuwd naar de filosofie van 'die van jou' .
[..]
in het kader van dit topic zal ik haar vanmiddag even onderwerpen aan een kruisverhoor....
hahaha...tevens woordgrapje
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')