Terwijl Epple niet eens mijn favo song is van die gasten. Wel uiterst herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
* DiedjeeJ zit er ook al 'n poosje klaar voor.
Bye Janneke!!
What Else is there?quote:
What Else is There is echt ge-wel-dig ! Only This Moment vind ik ook erg prettig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
What Else is there?
Onee, ik hoor het al.... (ook aardig, maar What Else is there moet meer gedraaid worden.)
Check mijn handtekening!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
What Else is There is echt ge-wel-dig ! Only This Moment vind ik ook erg prettig.
absoluut net als meer meesterwerkjes van ze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
What Else is there?
Onee, ik hoor het al.... (ook aardig, maar What Else is there moet meer gedraaid worden.)
Sleep wellquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft tandjes gepoetst en make-up afgehaald en is nu dus echt weg!
Die mix (een van de velen) ken ik maar vind ik persoonlijk toch wat minder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Check mijn handtekening!
Leuk bandje zojuist, die uit Rotterdam...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 heeft tandjes gepoetst en make-up afgehaald en is nu dus echt weg!
Ik ken nog een hele foute hardcore versie van deze.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
ROMANTICS - WHAT I LIKE ABOUT YOU
Ik hoor 'm alquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Bijna tijd voor GEM Hans..![]()
What I like about you!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |