Achterstevoren heb ik helaas niet goed gehoord en de nummer 1 zou ik eerlijk gezegd ook niet weten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wist alleen zo gauw de eerste niet, maar de rest wel. En dan is de Llinko niet zo moeilijk meer...
Binnenkort op Youtube?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh oh oh...anita meyer
toen ik gisteren riep dat dit de guilty pleasure zou worden, gingen al onze vrouwelijke collega's meteen naar youtube en stonden op de redactie te playbacken. Zag er leuk uit
Geinig want dat wilde ik ook net typen.. Iets met Roap / Rohap ofzo. Poshquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik weet de Achterstevori nog steeds niet..![]()
Magic!!
Hehehe. Ik dacht ook zoiets. Growap ofzo..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig want dat wilde ik ook net typen.. Iets met Roap / Rohap ofzo. Posh
Girl Power, jaa! dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Ik dacht ook zoiets. Growap ofzo..
Ooooh!! Power misschien?! Girl power.![]()
Vanished!!
Braaf. Als ik eenmaal aan de macht ben, zal je worden ontzien.quote:
wow, lijkt helemaal op Rudy!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:41 schreef toma het volgende:
Ben de hele avond bezig geweest met tekenen. Mag ik hier even het resultaat laten zien?
[ afbeelding ]
Phew..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Braaf. Als ik eenmaal aan de macht ben, zal je worden ontzien.
Op de eerste plaat stonden nog wel wat leuke tracks, maar daarna..quote:Die Kooks hè, ik heb er helemaal niks mee.
Nais!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:41 schreef toma het volgende:
Ben de hele avond bezig geweest met tekenen. Mag ik hier even het resultaat laten zien?
[ afbeelding ]
Wholy shit dat is vakwerk zeg! Heel erg mooiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:41 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:41 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
thx.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wholy shit dat is vakwerk zeg! Heel erg mooi![]()
![]()
5 O CLock heroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |