nog niet aangetoond, maar is ook niet uit te sluiten, aldus de GGZ, waar 't Hooghuys onder valt. Het eerste ziektgeval is twee weken geleden geconstateerd na een Lourdesreis. Daarna kregen steeds meer mensen last. .....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef gerbenp het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)rus-in-EttenLeur.ece
En mijn broertje ook. Maar vanmiddag aan de telefoon klonk hij nog prima!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:00 schreef gerbenp het volgende:
*schrik* EEN VIRUS WAARBIJ IK VLAKBIJ WOON!
Ja, ik ben slechts een prutser in dat soort dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie, ik?![]()
@Playlist: voor de uuropener blijf ik iig ff hangen
Slaap lekker , je zal morgen wel weer moeten werkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:03 schreef Brennel het volgende:
Eigenlijk wil ik slapen, maar Editors als opener... hmm.
Nouja, ik sluit in ieder geval vast af: luister-ze nog en welterusten vast!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
EDITORS![]()
![]()
Wordt tijd voor nieuw materiaal
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog niet aangetoond, maar is ook niet uit te sluiten, aldus de GGZ, waar 't Hooghuys onder valt. Het eerste ziektgeval is twee weken geleden geconstateerd na een Lourdesreis. Daarna kregen steeds meer mensen last. .....
lol waar Lourdes allemaal niet goed voor is.
Precies mijn gedachte! donderdagavond toen ik zag dat het de Rudy's Guilty Pleasure was heb ik het nummer zelfs een paar keer via YouTube geluisterd. Leuke plaat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:04 schreef Sersjee het volgende:
Die Guilty Pleasure is geen guilty pleasure, da's gewoon een dijk van een plaat.
Editors
Kan ik me zeker in vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]een van de beste platen van het afgelopen jaar
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Oooohw, Eliza toch!PoingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het refrein met het koor is simpelweg waanzinnig. Staat in mijn NL Top 10 (als ik die zou moeten maken dan)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte! donderdagavond toen ik zag dat het de Rudy's Guilty Pleasure was heb ik het nummer zelfs een paar keer via YouTube geluisterd. Leuke plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |