Klopt, het gaat om de groene 1.6quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:05 schreef zquing het volgende:
5 Visible dust Cleaningswabs+vdust plus ¤20
ik neem aan dat deze voor 1.6crop zijn?
Waar is het eventueel op te halen? Want wil zeker weten dat geheugenkaart goed doet natuurlijk. En de remote switch moet op mijn camera werken, maar je weet het niet.quote:Sandisk 4GB Ultra III CF card ¤20
Canon RS-80N3 Remote Switch ¤25
Switch werkt o.a. op de 10D, 20D, 30D, 40D, 5D, 1D(s) Mark I, II & III. De geheugenkaart heeft vandaag nog in de camera gezeten en werkt perfectquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:34 schreef Bond het volgende:
Intresse in het volgende:
[..]
Waar is het eventueel op te halen? Want wil zeker weten dat geheugenkaart goed doet natuurlijk. En de remote switch moet op mijn camera werken, maar je weet het niet.
Geen lenzen te koop?
Hehe, nee hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik hoop dat niemand anders je verteld heeft dat je je camera maar moest weg doen...
Staat genoteerd maar ik wacht nog even af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:56 schreef zquing het volgende:
75eu voor statief+balhoofd en de cokin landschapsset
De kingston kaart bedoel je neem ik aan? Zo ja pm mij je gegevens, dan stuur ik je mijn rekening gegevens door.quote:
¤55 en je hebt een dealquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:14 schreef MaartenGrendel het volgende:
Wat zeg je van Manfrotto balhoofd en Canon switch voor 50 euro?
De is inmiddels verkochtquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:41 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Canon EF-S 60mm macro met HMC PRO-1 uv filter,
175 euro geboden
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
De is inmiddels verkochtIk kan echter de startpost niet meer aanpassen omdat de 48u verstreken zijn.
Jammer, heb je die switch nog wel?quote:
Ja, die is nog wel te koop.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:47 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Jammer, heb je die switch nog wel?
15 euro?quote:
De nieuwprijs ligt rond de ¤40, ik wil er minimaal ¤22,50 met verzendkosten inbegrepen voor hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |