Is callgirl wat ik denk dat callgirl is?quote:Fok!nick: Sophietjuh
Naam: Sophie
Leeftijd: 20
Beroep: Callgirl
Mogguh!quote:
Jezus wat heb jij een trage pcquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
[ afbeelding ]
Tevens test of deeplinken met plaatjes nu wel werkt
Hahahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is callgirl wat ik denk dat callgirl is?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
[ afbeelding ]
Tevens test of deeplinken met plaatjes nu wel werkt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:42 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
HahahaNou als dat zo op die manier was had ik het er waarschijnlijk nooit neer gezet. Maar het woordje telefoonmiep was al vergeven
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]Die moet keihard in de OP eigenlijk
Hey Moozz, alles goed?quote:
Ben net thuis van zaalvoetbal en de binnenstad leegkopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Sophietjuh het volgende:
hoe is het verder hier dan? allemaal aan het genieten van het weekend???
Tjah eindelijk weer beetje kunnen uitslapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Sophietjuh het volgende:
hoe is het verder hier dan? allemaal aan het genieten van het weekend???
Net 3 kwartier wakker van het stappen van gister, en word zo opgehaald voor wandeling luttezand. Nooit geweest, ik zie wel of het leuk isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben net thuis van zaalvoetbal en de binnenstad leegkopen![]()
Jij dan?![]()
Ja alles wel hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey sgele
Ja alles gaat goed, en met jou?
Als het nou niks is he.. slaap dan gewoon verderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Net 3 kwartier wakker van het stappen van gister, en word zo opgehaald voor wandeling luttezand. Nooit geweest, ik zie wel of het leuk is
Ja dat is niet slim he!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah eindelijk weer beetje kunnen uitslapen
en er dan geen gebruik van maken![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het nou niks is he.. slaap dan gewoon verder
Tegenstrijdigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah eindelijk weer beetje kunnen uitslapen
en er dan geen gebruik van maken![]()
yepquote:
Na je weekend kan je weer 5 dagen rustenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja alles wel hier![]()
Dit weekend drukker dan een werkweekVerjaardagen, nog meer feestjes, stappen, sporten
Maandag weer een dag om uit te rusten
Ik was om 10 uur wakker ofzo, had best wel 3 uur langer willen slapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
TegenstrijdigLekker uitslapen..maar er geen gebruik van maken? Je had tot vanavond 8 uur in je nest willen liggen stinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |