Euh ja!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat we niks doorhadden?
gamma de gamma de gamma roepquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
Je derde nummer is al een stuk vrolijker
nergens voor nodigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
* Moozzie paast crazy-p een setje oordopjes
neej hoor!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is logies gezang niet schadelijk voor je oren?
morgen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan jullie trouwen?![]()
![]()
En mag ik daar dan bijzijn?
wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:17 schreef Logician het volgende:ze is al zo doof dat ze het niet meer merkt
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan ben ik druk
Kan het ook een andere dag?
Ik weet nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]waarom hoop ik nu toch dat dit topic gesloten is voor hij mee gaat lezen
lolquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neem eens wat op en post het op youtube
kan ik laggen het beoordelen
We doen het rustig aan euhm enzo.. en euh ehmm we hebben het nog niet op die manier benoemdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet
Omdat hij niet mag weten dat jullie wat hebben?
bleert keihard mee!quote:
Okequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:23 schreef Logician het volgende:
[..]
We doen het rustig aan euhm enzo.. en euh ehmm we hebben het nog niet op die manier benoemd
ja duh.. daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie is blij dat hij hier zit
*luisterd*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:31 schreef Logician het volgende:
Laatste en daarna ga ik maar eens douchen en aankleden
mijn buurman noemt mij een zangeres..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit klachten van de buren gehad?
Zozoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mijn buurman noemt mij een zangeres..waar die het vandaan haalt.. geen idee
Hey Dr.Droxzquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Laatste deeplink test:
[ afbeelding ]
dat verwacht ik wel jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien is hij wel doof geworden door jou gezang
Middag barraquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Popping by and leaving again..
always outnumbered never outgunned
cheers
Popu websitequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:39 schreef Logician het volgende:
jemig gister 614 views gehad op onze website![]()
an now I iz gone![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:47 schreef Crazy-p het volgende:
ben spelletje aan het doen op playandwin.co.uk
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
en ik ga zo douchen als Logi klaar is
Jah inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:58 schreef Crazy-p het volgende:
wat ook wel goed is.. want het is een beetje koud in mn pyama
Oke cyaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga er ff vandoor.. spelletje doen.. en dan douchen
Failquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:20 schreef Logician het volgende:
[..]waarom hoop ik nu toch dat dit topic gesloten is voor hij mee gaat lezen
Heyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
zo ik ben ook wakker hoor , gisteren feestje , en uitgeweest , en vanavond weer
maar halloalles goed met iedereen ?
Heyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En toen was ik ook maar weer eens trug van Steenwijk
Heyquote:
Best goed eigenlijkquote:
good goodquote:
Stiekem ben je een beetje jaloers dat wij geen huiswerk hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
Hebben jullie nou echt geen leven dat dit topic (jeweet.. geen reet te doen op je WERK!!) echt 24/7 door gaat..
Of ligt dat nou echt alleen maar aan mij?
Hey runxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:28 schreef Runx het volgende:
hehe mijn fotosoeps doen het weer , en kunnen geplaats worden op grtdojw sitenu wachten op logi
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
*edit* argh fail
waarom zit die quote knop in godsnaam naast de edit knop![]()
Liftquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem ben je een beetje jaloers dat wij geen huiswerk hebben![]()
En dan ben jij zeker stiekem een beetje jaloers dat ik over een half jaar afstudeer?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Stiekem ben je een beetje jaloers dat wij geen huiswerk hebben![]()
Ik snap die zin nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef lynda het volgende:
En ik buiten die 5 uur van de 24 uur per dag eigenlijk niet thuis ben?
Ohw oke, bij dat vrijwel niet thuis begreep ik het verkeerdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef lynda het volgende:
Dat ik gemiddeld 5 uur per dag besteed aan mijn opdrachten voor het afstuderen
De overige 19 uur per dag (buiten die 5 uur van de 24 dus) ben ik vrijwel niet thuis.
Stiekem wel een beetjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:37 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan ben jij zeker stiekem een beetje jaloers dat ik over een half jaar afstudeer?
En ik buiten die 5 uur van de 24 uur per dag eigenlijk niet thuis ben?
ging hard , eerst feestje in Hengelo , daarna terug gegaan naar Enschede , en daar ging ik met een kameraad van mij de stad in , we zijn naar een Engelse pub geweest monly nog wat , kom daar wel vaker en kan de naam niet eens onthoudenquote:
He Lyn!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef lynda het volgende:
Dat ik gemiddeld 5 uur per dag besteed aan mijn opdrachten voor het afstuderen
De overige 19 uur per dag (buiten die 5 uur van de 24 dus) ben ik vrijwel niet thuis.
Dat filmpje van jou trouwens...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ging hard , eerst feestje in Hengelo , daarna terug gegaan naar Enschede , en daar ging ik met een kameraad van mij de stad in , we zijn naar een Engelse pub geweest monly nog wat , kom daar wel vaker en kan de naam niet eens onthoudenen daar heb ik met mijn kameraad bijna alle bier gedronken wat op de bier kaart stond
![]()
dus was wel vet , en vandaag ga ik weer uit
Hey Sgelequote:
jij kan niet zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou trouwens...![]()
Toen ik het zag zat ik echt zo te kijken![]()
![]()
Volgens mij kan niemand z'n smoelwerk zo vervormen omquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:20 schreef Runx het volgende:
[..]
jij kna niet zokijken je bent sgeel
nee maar welke van de twee
oja en HOI
er zijn er 2 , goede tijden zullen komen (imitatie uit de film grandma's boy ) ,en ik aan de waterpijp ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand z'n smoelwerk zo vervormen omte kunnen doen
Euh...ik zag er 1 op Logi d'r weblogDie dus
Goede tijden zullen komen! Dat was 'mquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:22 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn er 2 , goede tijden zullen komen (imitatie uit de film grandma's boy ) ,en ik aan de waterpijp ?
Hey Sgelequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
He Lyn!![]()
dit topic is een 'stamkroeg' gewordenAls ik ff thuis ben en even niks te doen... laptop erbij... en altijd een tabblad open om even een berichtje te plempen
![]()
Verder verbaas ik me wel dat er gewoon hele topics doorheen gejast worden in het weekend
Fijn weekend meiske!![]()
En doe je kereltje de groeten
Ja daar zit eigenlijk wel wat inquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey Sgele
Maak er dan een stamkroeg topic vanIk vind zelf dat de hele context van het topic weg is..
Ook reden waarom ik sowieso zo goed als niet meer kom![]()
Jij ook fijn weekend! En jou spreek ik wel gewoon op msn
http://grtdojw.punt.nl/?gr=787988quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goede tijden zullen komen! Dat was 'm
Waterpijp? even zoeken
Die smoel van je ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef Runx het volgende:
[..]
http://grtdojw.punt.nl/?gr=787988
oja en HOI drukke lynda
latur fijn weekendquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die smoel van je ook![]()
![]()
![]()
![]()
Maaruh, ik ben er weer vandoor.
Houdoe!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |