quote:
Is de:quote:
Werkt prima hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
bij wie doet de webcam het nog meer niet?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier vliegt ie er opeens uit, een paar minuten geleden.quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is de:
"So you fok horses?" als langsgekomen?
Doet het prima-de-luxequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Welke link gebruiken jullie dan?quote:
Werkt hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:37 schreef Timo20 het volgende:
Na volgende week.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:39 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer is Veenstra weer terug in NL en wanneer is MetMichiel naar de USA afgelopen?
kon niet missen natuurlijkquote:
Brand in gebouw op Mediaparkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:43 schreef Againzender het volgende:
Die fik had ik ook gemist
18:18:48 17-10-08 14 G BRAN Pr 1 MEDIAPARK NOB SUMATRALAAN 45 HILVERSUM (nader bericht: middel brand) RV655 TS645 TS646 OvD920 Brand/Binnenbrand
quote:
quote:Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand. Klik op Help op het web voor extra assistentie.
ik zit net weer online manquote:
En natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net alsMichael Palin
en de levende legende
Sir
David Attenborough
.
De link van Sersjee werkt nu, maar de webcam van de 3fmsite nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb je al eens VLC media player geprobeerd, of Winamp voor het afspelen?
Stephen Fryquote:
zou toch maar 2 weken zijn, deze week was week 1quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:39 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer is Veenstra weer terug in NL en wanneer is MetMichiel naar de USA afgelopen?
Was al van plan eens wat boeken van die man te gaan checken, dus deze neem ik zeker meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stephen Fry
Heb hier nog een door hem gesigneerd boek (Making History, een aanrader!) staan
Ik heb hier een aantal van z'n boeken staan, Making History vond ik erg goed. The Hippopotamus vond ik ook erg goed/leuk, beetje ranzig, dat welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was al van plan eens wat boeken van die man te gaan checken, dus deze neem ik zeker mee![]()
je bent er goed van op de hoogtequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goh, die meid rechts kom je ook op elke site tegen.
Vooral op dumpert.
NOS en NOB zijn wat andersquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Is er vannacht wel 3FM op TV? Vanwege die brand in het videocentrum..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |