Goed lezen is ook een kunstquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:22 schreef tomtomaat het volgende:
bij 3 vraag ik wat, dus niet wie.....
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:25 schreef tomtomaat het volgende:
1. ui (briggy)
2. ac/dc (briggy)
3. vrouw (briggy)![]()
4. vogel (briggy)
5. schotland (chufi)
voor 4 mag je vogel invullen...
quote:
Thanx!quote:
quote:
Aaaargh er zijn dus 2 bedrijven met hetzelfde logo - ik zie er zelfs 3quote:
Nopequote:
Ben er al geweest, maar helaas.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:45 schreef qonmann het volgende:
ga maar eens in de keuken kijken , wellicht helpt het
Nogmaals geweest, jemig wat een puinhoop daar..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:48 schreef Briggy het volgende:
Het SW zou je daar inderdaad kunnen vinden![]()
Schakel Gorn inquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nogmaals geweest, jemig wat een puinhoop daar..Tis maar goed dat ik niet hoef te koken vandaag. Ben zo weg ...
Laatste poging
sw afwasborstel
quote:
wat mij betreft een mooie tijdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:15 schreef qonmann het volgende:
Wanneer zal ik de volgende doen ?
18.30 ?
AH ik las GORN , maar er stond gom ..vandaar dat ik er niet op kwam..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:16 schreef Briggy het volgende:
Ik dacht dat de woorden tong en gom jullie gelijk al richting de (post)zegels of enveloppen zou sturen![]()
ik had zelfs spijt dat ik ze achter elkaar had geplaatst![]()
Nee dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:16 schreef Briggy het volgende:
Ik dacht dat de woorden tong en gom jullie gelijk al richting de (post)zegels of enveloppen zou sturen![]()
ik had zelfs spijt dat ik ze achter elkaar had geplaatst![]()
maar denken... wie is Gornquote:
quote:
Neenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef tomtomaat het volgende:
slag?
ik wil er best een maken alleen die ik gister gemaakt had riep wel de nodige vraagtekens opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Briggy het volgende:
Trouwens iemand die er 1 wil maken of er toevallig 1 heeft liggen
Doe maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik wil er best een maken alleen die ik gister gemaakt had riep wel de nodige vraagtekens op
okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |