Oei, ik had hier beter niet kunnen kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, was vriendje van Stevie.
Steve met Fallon? dat was zijn zuster. Je zal met Claudia bedoelen? Of met Sammy Jo (Heather Locklear)?
Vond je Jeff lekker? haha Adam was echt eng!
jeumig, nee dat was nog niet gemeldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
En was hier al gemeld dan Gale Harold een ernstig motorongeluk heeft gehad en met hersenletsel in het ziekenhuis ligt?
http://perezhilton.com/20(...)conditioned-improvedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeumig, nee dat was nog niet gemeld
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
http://perezhilton.com/20(...)conditioned-improved
het gaat dus alweer de goede kant met hem uit
ja want dat zal morgen nacht er wel eens bij in kunnen schieten slapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga denk ik maar 's slapen
Reintje is naar bed toe. Die was moe van spook spelen bij de spooktocht van de kids
Hij kwam zomaar spontaan op MSN en sprak me aan om te vragen hoe m'n avond was. Wow. Het is een wonder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want dat zal morgen nacht er wel eens bij in kunnen schieten slapen
maar heeft hij dat uit zichzelf gemeld, of heb jij toch nog de stoute schoentjes aangetrokken ?
Of zou hij hier gewoon stiekem lurken ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kwam zomaar spontaan op MSN en sprak me aan om te vragen hoe m'n avond was. Wow. Het is een wonder.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
of zou een engeltje hem ingefluisterd hebben dat hij wat meer aandacht aan je moet schenken, NEE IK WAS HET NIET
Vast.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
of zou een engeltje hem ingefluisterd hebben dat hij wat meer aandacht aan je moet schenken, NEE IK WAS HET NIET
dank je voor je vertrouwen in mijquote:
wordt het niet tijd dat we hier ook een bijsluiter krijgen, met een tekst in de trend vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dank je voor je vertrouwen in mij
PJ!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:32 schreef PJORourke het volgende:
What the...
What the...
Did you do to me
Heavy cloud come down on
When all of heaven’s bliss
Is in this perfect kiss
Rain down on me
en als ik dan toch aan het biechten ben kan ik ook wel zeggen dat ik Lorenzo Lamas/Lance in Falcon Crest ook niet van de rand van het bed zou schoppenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
ahahahahah ik klikte ook! tering, daar valt niet tegen op de botoxen. haha
en heb je hem al gebeld om het te checken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:33 schreef samjustme het volgende:
Bijna 11 uur geslapen
Had wel een stomme droom vannacht dat mijn bf vreemd ging![]()
hij slaapt nog denk ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en heb je hem al gebeld om het te checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |