Waar doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het is ook een eeuwige waarheid dat er altijd iets te klagen valt, welke regering er ook is.
En ja, geef de buitenlanders maar weer de schuld.
Daar heb je wel een punt, maar wil je echt dat iedereen die het er niet mee eens is, vertrekt? Dan krijg je een brain drain waar je u tegen zegt. Ook minder mensen om te belasten, minder geld voor PvdA-projektjes.quote:Ja ik ben wel het type, heb je er last van, DOE ER DAN WAT AAN, zorg dat het veranderd, of ga naar een ander land.
Je hebt in Nederland geen referendumrecht als in Zwitserland. Op een keer per vier jaar stemmen na, heb je gewoon niks te zeggen en moet je de regenten hun gang laten gaan.quote:Maar aan de zijlijn lopen roepen dat het niet goed is , is zo makkelijk.
Oh, en dan is het goed?quote:Iedere partij probeert toch belangengroeperingen tevreden te stellen?
Hij stemt toch? En hij probeert jou er van te overtuigen dat de PvdA een kutpartij is.quote:Ja ik ben wel het type, heb je er last van, DOE ER DAN WAT AAN, zorg dat het veranderd, of ga naar een ander land.
Ik hou niet van gemiddelden in het leven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef MrBrightside het volgende:
PvdAAanbidders van het gemiddelde.
[..]quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar doe ik dat dan?![]()
[quote]Op vrijdag 17 oktober 2008 22:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat er altijd geld is voor buitenlanders, maar de A58 al sinds de jaren '70 niet meer verbreed is. De A27 is oud en de bruggen zijn versleten. En in de Randstad is het kwa wegen nog erger.
Dan zie je me misschien straks nog ff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef PJORourke het volgende:
Ik ga denk ik maar grijze en zwarte muntjes opmaken.
Leuk!quote:
Maar dat van die gordijnen is van alle tijden, dat gebeurde 65 jaar geleden ook al in Salzburg bij het gezin Von Trappquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
kredietcrisis? rookbeleid? Fuck it...
moet je kijken wat deze skank (Katey Holmes) aan heeft... Daar zijn mijn gordijnen gebleven.
http://img530.imageshack.us/img530/3078/kateyvt3.jpg
Helemaal in het begin is Steve toch stiekum homo en heeft hij een arts al dan niet vermoord?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
Welke Steve? Er zijn er twee de revue gepasseerd. De eerste speelt nu in Heroes maar xie nog steeds Steve haha
En het hele homo topic werd nog niet echt aangesneden. Want Steve ging ook naar bed met Claudia en Sammy Jo. (Tis toch treurig dat ik dit nog weet) haha
Nee, Blake heeft die gast vermoord. Maar het was een ongeluk.Alexis kwam laatste aflevering seizoen 1 binnen. (sneu, sneu dat ik dit weet.)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Helemaal in het begin is Steve toch stiekum homo en heeft hij een arts al dan niet vermoord?
en halverwege die rechtzaak maakt Alexis haar entree als moeder
Ik las het ook al op perezhilton. zonde, hij ziet er lekker uit....situatie is geloof ik niet meer kritiek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
En was hier al gemeld dan Gale Harold een ernstig motorongeluk heeft gehad en met hersenletsel in het ziekenhuis ligt?
was het dan een/de vriend van Steve?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, Blake heeft die gast vermoord. Maar het was een ongeluk.Alexis kwam laatste aflevering seizoen 1 binnen. (sneu, sneu dat ik dit weet.)
Ja, was vriendje van Stevie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het dan een/de vriend van Steve?
want ergens diep weg in mijn geheugen ligt die link dat Steve er nauw bij betrokken was
Fallon had toen alleen maar oog voor Jeff Colby, die vond ik wel lekker en opwindend
en die Adam was pas een echte homo
Nee joh, Fallon kon die hele rechtzaak geen ene fuck schelen, die lag liever nakend en stoned in the poolquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, was vriendje van Stevie.
Steve met Fallon? dat was zijn zuster. Je zal met Claudia bedoelen? Of met Sammy Jo (Heather Locklear)?
Vond je Jeff lekker? haha Adam was echt eng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |