tis een lyric shatz... nee, ik ben niet verliefdquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alweer ? ik dacht dat je er niet meer aan deed, love dan
niet in love? jij had toch een BF? ik haal hier iedereen doorelkaar. hahahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis een lyric shatz... nee, ik ben niet verliefd
maar dat nummer zingt lekker weg
alweer bijna 2 weken niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet in love? jij had toch een BF? ik haal hier iedereen doorelkaar. hahaha
o.k. bitches werklui zijn weg....eindelijk na een week klussen...ik haaaat vroeg opstaan.
Dan hebben ze het wel heel slecht gedaan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there. Die blauwe schijn is er helaas na 2x wassen al vanafMaar goed, dan is zwart ook nog wel mooi
rood? als in rood rood?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:17 schreef Xiance het volgende:
tenzij je een bruine tint hebt, zonnebankje ofzo
ik heb het rood, dat maakt mij minder autoritair dan het bruine dat ik van nature heb!
en vanavond ga ik wat drinken met een ex van me
nee, tis paarsachtig roodquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
rood? als in rood rood?
met je ex? ga maar vast uitspoelen
paars? hahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, tis paarsachtig rood
spoelen?
waarom? waarvoor? waarmee?
t zoi voor t eerst zijn, terwijl ik tich regelmatig wat drinkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
paars? haha
daar bedoel ik mee... wat drinken met je ex --> sex
hoe kan je zien dat er nog 15 moeten? (nu 14)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo'n eeeeeeeeeeeeniiig idee voor het nieuwe toppic, dat wil zeggen als ik het mag openen en als we nog snel even 15 post er doorheen jassen, maar geloof me iedereen zal het weten te waarderen
ja dat is ook niet zo mijn ding normaal, maar het betaald goed, en daar kwam vandaag dus ook nog het enthousiasme bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
wat? zo vroeg al?
ja ik vind het zelf ook een enig woord,quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
*enig*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |