*hoest*kamp*hoest*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wou mijn haar blond verven nu het toch kort is, maar R is ertegen
Och, het is weer eens wat anders hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Been there. Die blauwe schijn is er helaas na 2x wassen al vanafMaar goed, dan is zwart ook nog wel mooi
[..]
Goed zo
daar gaat vanavond vast wel iemand kusjes op geven voor een spoedig herstelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, leren leren... ze hebben dezelfde les als ik he, dus het was alleen ff cd branden, oefenruimte zoeken en ene paar keer die hele dans doen (waarbij ik keihard, vanwege krappe ruimte, mijn hand tegen de bar aan zwiepte... die nu dus blauw is... de hand, niet de bar)
hier kan ik mij volledig bij aansluitenquote:
Een Frans-Duits kusjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar gaat vanavond vast wel iemand kusjes op geven voor een spoedig herstel
als het niks is, of niet leuk meer ben je nu met nachtnet zo weer thuisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Frans-Duits kusje
Ik ben een beetje zenuwachtig. Ik bedoel... heb hem pas 1x gezien een avond, en dat was in Berlijn 2 mnd geleden
Je haar verven is kampquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier kan ik mij volledig bij aansluiten![]()
dat was Cairon zijn punten gewoon op een presenteerblaadjes gaan aanbieden
Ik heb er volop vertrouwen in dat het spelen van tourguide door de Reguliers je prima af zal gaanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Frans-Duits kusje
Ik ben een beetje zenuwachtig. Ik bedoel... heb hem pas 1x gezien een avond, en dat was in Berlijn 2 mnd geleden
welke was dit, kan me foto's niet zo herinneren, beschrijf hem eensquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een Frans-Duits kusje
Je weet welke beelden ik van je gezien heb, en daar vond ik je nog niet eens zulk lang haar hebben, maar is die donkere tint veel natuurlijker met je mediterrane uitstralingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je haar verven is kampMaar het is nog donker hoor, maar ik ga het wel weer laten groeien
Je moet ook direct als er foto's in het topic staan op de rechtermuisknop klikken en doel opslaan alsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
welke was dit, kan me foto's niet zo herinneren, beschrijf hem eens
waarom doe jij dat eigenlijk niet, videoclips en zo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna
Dat van vandaag was voor een project van Humanitas. C-me. (voorheen Radicaal: Doe ff normaal). Da's moderne dans en een project t/m December met 6 voorstellingen in het Temporary Art Centre (TAC) in Eindhoven.
Daarnaast doe ik 1x in de week voor de fun en 1x in de week mee met het demoteam (showteam, degreeclass, what's in a name) van Bruce Dance Factory. En da's amateur, semi-prof, whatever. Daar zo tussenin ergens. veelal promotie optredens op Koninginnedag en zo, maar af en toe ook grotere optredens af en toe in de 013, Sixflags, voor G-Star, Oxbow en in Antwerpen laatst in de D-Club. Sommigen (ik niet) daarnaast ook de vaste dansers voor Djumbo(die overigens van BDF afkomen, net als Chipz) of in andere NL videoclips.
Dat dus. Naast economie, 3 avonden in de week dans.
Hoe DURFT ze.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:08 schreef Ang3l het volgende:
He doesn't look a thing like Jesus.......
Amy McDonald speelde dit trouwens ook op Lowlands
Btich. britney is leukkkkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]nah, het wordt zwart met een blauwe schijn
en voordat ik britney leuk ga vinden moet er toch nog heeeeeeeel veel gebeuren
Ik hou het voorlopig nog wel bij de takkeherrie
viel spa/3quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik ga Berlijn in!
Uh, Amsterdam in met Berlijn
WHAT A WORLD, WHAT A LIFE.. I'M IN LOVE!quote:
Alweer ? ik dacht dat je er niet meer aan deed, love danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
WHAT A WORLD, WHAT A LIFE.. I'M IN LOVE!
ive got the world on a string...
inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat kan dans toch ongelofelijk mooi/geil zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |