dit jaar niet meer , met een beetje mazzel ergens in juni 09'quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef FJD het volgende:
Netjes hoor KevBen benieuwd naar de housewarming

ziet er goed uit. Wat voor werk doe jij dat je gratis een voordeur van jouw werk kan meenemen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:14 schreef Sickert het volgende:
Dagelijkse tvp
Was vorige week mn arm nog naar de klote nu is mn rug aan de beurt voor deze week
en geen rust nemen total nonstop doorgaan tot je kapot bent en dan 6 weken thuis gamen
Woeijj!!
vandaag weer heerlijk geklust kozijnen geschilderd en de nieuwe deur die ik voor niks mee mocht nemen van mn werk
dan hier de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whehe! lollerpwned sta ik er zo zelf ook op!!
[ afbeelding ]
Uber coole wand met glasblokken (die ik ook nog klaar heb gemaakt vandaag) + gaatjes voorgevuld)
[ afbeelding ]

dan heb je viro niet horen vloeken toen hij een paar weken geleden een spel op de pc aan het spelen was. Het was in ieder geval een stuk erger dan wanneer ik hem een trap onder zijn achterste had verkocht omdat hij mij maar bleef irriteren.quote:

Zomerkampioenmeetquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:53 schreef Sickert het volgende:
dit jaar niet meer , met een beetje mazzel ergens in juni 09'

Whehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:42 schreef COG_Playbunny het volgende:
dan heb je viro niet horen vloeken toen hij een paar weken geleden een spel op de pc aan het spelen was. Het was in ieder geval een stuk erger dan wanneer ik hem een trap onder zijn achterste had verkocht omdat hij mij maar bleef irriteren.

iets wat jij niet doet want dan had je wel gezien dat het geen voordeur isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:35 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Wat voor werk doe jij dat je gratis een voordeur van jouw werk kan meenemen?

Ik had kamille-honing, wat een kutsmaak zegquote:

was het maar een kutsmaakquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had kamille-honing, wat een kutsmaak zeg

Deurwaarder...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:35 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Wat voor werk doe jij dat je gratis een voordeur van jouw werk kan meenemen?

Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef FJD het volgende:
Ik snap m niet
Wat een meligheid weer op t BoF! Forum zeg

Ontwenningsverschijnselen FTWquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar nu snap ik hem wel weer

Ik ben niet zo dom als ik er uit ziequote:

En we weten allemaal dat die niet dom zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Afgaande op je avatar zie je eruit als een piem0l

Nou, als de beer goggles afgezet zijn denk ik weleens van: "hmm.. had daar nou maar niet ingegaan"quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat die niet dom zijn

quote:Zit een dodelijke glitch in GoW2:
I think we discovered a game-breaking glitch in Gears of War 2. Looking into it... (via @cliffy_b)
We've already lost four 360's here at Epic today. (via @cliffy_b)
Death toll is rising. Six consoles dead. No solution yet. More to follow. (via @cliffy_b)
We've found the glitch. Turns out, GoW2 is so fucking awesome it literally blows up the 360. Working on a day-one "less awesome" patch.

Kom je ook een keer spelen?quote:

Op deze manier wordt het ook wel steeds aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
Straks even proberen dan!

Waarom is het sowieso niet aantrekkelijk... Op het online-gamen (wat een ban kan opleveren met illi-game) na dan...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het ook wel steeds aantrekkelijker![]()
Een week is nog wel te overzien maar nu duurt t nog minimaal drie weken

Dat is een vanzelfsprekendheid..quote:

Tis wel de planning..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:28 schreef FJD het volgende:
Ga je dan ook 3x in week echt trainen pik of blijft het bij eens in de maand naar HvH?

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op de dag dat ik mijn nieuwe pc terug heb gebracht als DOA hebben ze Far Cry 2 op de post gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |