Terminator : The Sarah Connor Chroniclesquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt goed, al heeft het wel erg lang geduurd allemaal.
Ik kom nu weer in een dipje, aangezien ik wacht tot het seizoen helemaal ten einde is voordat ik begin met kijken.
24 S7 duurt nog even voor die klaar is.
Prison Break S4 duurt nog even voor die klaar is.
Lost S5 duurt nog even voor die klaar is.
Heroes S3 duurt nog even voor die klaar is.
The 4400 S5 gaat er nooit komen.
Jericho S3 gaat er nooit komen.
Iemand nog tips voor een nieuwe serie?

Iddquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
Californication is cool, evenals 2 and a half men... Leuke sitcoms...

Over GPS gesproken, zag ff snel op mijn N96 zo soort gelijkige functionaliteit. Moet dat nog ff testen hoe ut werkt, maar dan hoef ik dat iig niet aan te schaffen..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:48 schreef FJD het volgende:
Jorrit, welk dingetje van je GPS ben je kwijt geraakt?
Ik moet m'n kapotte GPS zo compleet mogelijk opsturen naar de verzekering maar het gaat eigenlijk alleen om het GPS apparaat (wat ze daar ook gewoon weggooien). Nu heb ik het hele vage vermoeden dat ik precies dat dingetje wat jij nodig hebt niet ga vinden om op te sturen naar m'n verzekering.

Proberen jou te laten happenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij met je FTD nummersWat is uberhaupt het nut om die hier te posten

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Sickert het volgende:
Klussen
volgende week de wanden stucen als alles goed is uitgehard
dan is er weer een kamer bijna klaar

Flashpoint, 1e serie is net afgelopen, 2e is in de maak. erg goeie serie mijns inziensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt goed, al heeft het wel erg lang geduurd allemaal.
Ik kom nu weer in een dipje, aangezien ik wacht tot het seizoen helemaal ten einde is voordat ik begin met kijken.
24 S7 duurt nog even voor die klaar is.
Prison Break S4 duurt nog even voor die klaar is.
Lost S5 duurt nog even voor die klaar is.
Heroes S3 duurt nog even voor die klaar is.
The 4400 S5 gaat er nooit komen.
Jericho S3 gaat er nooit komen.
Iemand nog tips voor een nieuwe serie?

ik gok met stucgereedschapquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
stucen FTW!!
![]()
![]()
Waar ga je mee smeren?

Flashpoint vind ik net niet, maar The Wire daarentegen vind ik de beste serie ooit. Seizoen 5 kan elk moment uitkomen met nl subs. De andere 4 seizoenen zijn erg gaaf, een goed beeld van de realiteit.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:59 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Flashpoint, 1e serie is net afgelopen, 2e is in de maak. erg goeie serie mijns inziens

Het dingetje op de pedaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:48 schreef FJD het volgende:
Jorrit, welk dingetje van je GPS ben je kwijt geraakt?
Ik moet m'n kapotte GPS zo compleet mogelijk opsturen naar de verzekering maar het gaat eigenlijk alleen om het GPS apparaat (wat ze daar ook gewoon weggooien). Nu heb ik het hele vage vermoeden dat ik precies dat dingetje wat jij nodig hebt niet ga vinden om op te sturen naar m'n verzekering.

Die ga ik ff checkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:15 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Flashpoint vind ik net niet, maar The Wire daarentegen vind ik de beste serie ooit. Seizoen 5 kan elk moment uitkomen met nl subs. De andere 4 seizoenen zijn erg gaaf, een goed beeld van de realiteit.
Verder volg ik nog Prison Break en kijk af en toe een aflevering van The Shield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |