ok...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ooh daarom krijg jij 1 uur pauze...
Klootzakken? Jij spuit je bureau volquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godverdomme... m'n sperma ligt echt op m'n bureau nu. Ik kom niet meer bij![]()
![]()
(ja edit maar... klootzakken)
Jij bent echt een boefje hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Logician het volgende:
[..]
omdat ik per ongeluk heel snel gecopy paste heb waarsch..
houd je niet inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat vind je geil toch?
godver ik ga ff die grote neger genaamt achmed-jan in zijn kontje pakken...en proberen te stoppen met m`n baas te verkrachten
je kan gewoon alles bekijken en reagerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
kunnen wel al inloggen op logi ze site ?
Dude.. het is een GRTDOJW website niet een runx neukt met kamelen websitequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
kunnen wel al vieze plaatjes posten op logi ze site ?
Wat doe jequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
omfg, ik ga nu echt klaart komen hier hoor...![]()
![]()
Weer zo'n opmerkingquote:
nee ik dacht dat je moest inloggen maar ik zie nu dat ik alles kan zien , hahah die foto's ook van mijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
[..]
je kan gewoon alles bekijken en reageren
of bedoel je dat je de beheer pasw wil ?
EN NU GA IK ECHT STOPPENquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:51 schreef Logician het volgende:
[..]
je kan bij mij gewoon alles bekijken en jezelf afberen
of bedoel je dat ik dat ga 'beheren' ?
Gastquote:
GAST!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking![]()
Misschien moet ik toch maar een ander topic zoeken.
Iewwwwwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking![]()
Misschien moet ik toch maar een ander topic zoeken.
omfg.. wat doe je je verneukt de websitequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:52 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je moest inloggen maar ik zie nu dat ik alles kan doen , hahah die seksspeeltjes ook van mij
alleen droxz kamelen doen het nog niet , omdat die op andere manier gefokt zijn en dus geen anale seks willen maar die komen vanavond wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |