Ja maar wat staat er in de OP? Eerst voorstellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hijs nieuw en hij doet meteen goed mee
Dat is barra ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, ff serieus nu, van wie ben jij een kloon?
Dit kan niet meer hoor
Vast van Droxz..niemand kan gelijk zo meedoenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dit kan niet meer hoor
Nee Barra zit weer in die meetingquote:
Hey.. toen ik hier kwam heb ik dat gedaan.. hoef je niet meteen mij te whatevaaa te gevenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wat staat er in de OP? Eerst voorstellen
Pff dat was ook niet tegen jooouuu maar tegen heeeemquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey.. toen ik hier kwam heb ik dat gedaan.. hoef je niet meteen mij te whatevaaa te geven
[ afbeelding ]
hahahahquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey.. toen ik hier kwam heb ik dat gedaan.. hoef je niet meteen mij te whatevaaa te geven
[ afbeelding ]
Correctie bedoelde moozzie..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee Barra zit weer in die meeting
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Was jij hier al?
Ik ben Vlindermes, en kom hier eigenlijk voor het eerstquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Was jij hier al?
Okee sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pff dat was ook niet tegen jooouuu maar tegen heeeem
Dat heb ik gedaan door dat mooie formulier van 1 van jullie in te vullenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar wat staat er in de OP? Eerst voorstellen
Zat er net aan te denken, maar dank u assistentquote:
En dit danquote:
Sorry hoor, maar dát is niet normaalquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik word altijd zó geil van Barra, dat ik me op kantoor niet meer kan inhouden... Vaak trek ik al m'n kleren uit (behalve m'n sokken) en dan ga ik op handen en voeten door het hele kantoor heen. Zielig kijkend smeek ik dan al mijn collega's om diverse kantooraccessoires in m'n hol te stoppen. Als iemand dat dan doet, draai ik mij om, ga ik als een GEK zitten gillen, daarna polijst ik m'n genotsknots zodat ie weer mooi glimt, en later kom ik nog veeeeel harder gillend klaar, in het gezicht van m'n leidinggevenden! Ik beloof jullie morgen een leuk filmpje![]()
![]()
What he saidquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef Runx het volgende:
debbie waar zijn je sexy plaatjes voor de website ?
lol wtf..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dit dan
[..]
Sorry hoor, maar dát is niet normaal![]()
Ja maar je moet je ook hier in het forum voorstellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan door dat mooie formulier van 1 van jullie in te vullen
Nee ik ben het nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Correctie bedoelde moozzie..
Hij spammed normaal zich dood hier maar nu is die semi-actief
Mijn god, kerel...das wel heel lompquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dit dan
[..]
Failquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee ik ben geen hetero
Ik zweer het
Ben wat van de meisjes omdat ik niet weet wat ik met ze moet doen
Dudequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dit dan
[..]
Die eerste reactiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef Olep het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_your_genitals.html
quote:Skip naar 2:50, daar begint het leukste.
Welkom vlindermesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik ben Vlindermes, en kom hier eigenlijk voor het eerst
Een kloon?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dit kan niet meer hoor
Laat het filmpje overigens maar achterwege hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol wtf..
Ook echt een heel verhaal editen![]()
Stel je nou maar voor krengquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Een kloon?
Ik ben geen kloon van iemand ja
Oh dudequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Een tarzan?
Ik gebruik geen tarzan van iemand ja
Ik gebruik liever me zwart dildo van 50cm om in me anus te roeren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat het filmpje overigens maar achterwege hoor
Dat mensen ook daadwerkelijk geil kunnen worden van die edits van onsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik ben Vlindermes, en kom hier eigenlijk voor het eerst
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat het filmpje overigens maar achterwege hoorJa.. is goed.. kan je er lekker op fappen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ok, het is wel een dolle boel hierquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Welkom vlindermes
Let maar niet op hun. dat doen ze wel vaker op vrijdag
Stel je even voor misschien draaien ze dan weer bij
DUde ik kan bijna me lach niet meer inhoudenquote:
Nee ik slingerde aan de draden die hier los hangen uit plafond en ik riep..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
GM ging weer op handen en voeten door het hele kantoor?
Das niet genoeg...wat voor werk doen je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:10 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ok, het is wel een dolle boel hier![]()
Ik ben Vlindermes en ik woon in Utrecht en ben 28 jaren jong.
welkomquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:10 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik ben Vlindermes en ik woon in Utrecht en ben 28 jaren jong.
De beste edit ever weer hieroquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:10 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik ben Stilleto en ik woon in Amsterdam en ben 28 jaren oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |