jaquote:
Neej. Je bent net vandaag nieuw en je gaat hier al als een gek lopen spammen en meedoen met edit-friday...jij MOET wel een kloon zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Geloofwaardig? Wat een mensen hier zeg
quote:
Slechtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:15 schreef Olep het volgende:
[..]
Het is wel een eindbaas reactie. Hoe gaat het trouwens met de skip knop?
Ach.. hijs grappig dus :pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej. Je bent net vandaag nieuw en je gaat hier al als een gek lopen spammen en meedoen met edit-friday...jij MOET wel een kloon zijn.
Dus voor een goed doel..mooi man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:19 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik krijg er geen geld voor hoor, het is vrijwilligerswerk?
Nou, ook een gezellig middag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej. Je bent net vandaag nieuw en je gaat hier al als een gek lopen spammen en meedoen met edit-friday...jij MOET wel een kloon zijn.
spammen kan iedereen welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat zij zegt;quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Nou, ook een gezellig middag.
Ik lees even een stukje met jullie mee, ik doe gezellig mee en ik ben niet zo welkom?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik lees even een stukje met jullie mee, ik doe gezellig mee en ik ben niet zo welkom?
Hé, een tallica-fanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:19 schreef ajf het volgende:
Goedemiddag mensjes.
Wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Want nieuwe mensen kunnen niet grappig zijn ?
jullie dachten trouwens eerst ook dat ik een kloon was van kerel en zijn cactus
hehe, zeikerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zij zegt;
Meedoen op niveau, op bats friday nog wel, vereist nou eenmaal veel ervaring.
Maar goed, er is zomaar een kans aanwezig dat iemand gewoon is geboren met GANGBANG-talent.
Evolutie heet datWou dat ik het ook had
Jawel hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als evolutie, alleen maar een lijst met wezens die chuck norris laat levenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zij zegt;
Meedoen op niveau, op edit friday nog wel, vereist nou eenmaal veel ervaring.
Maar goed, er is zomaar een kans aanwezig dat iemand gewoon is geboren met GRTDOJW-talent.
Evolutie heet dat
Is dat zo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]OMG ik heb zo'n jeuk tussen m'n benen...nu is iedereen welkom!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Slecht
Nog bedankt voor je steun trouwens
I really appreciate that
Da's toch op z'n minst toevallig te noemenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar het is opvallend sommige mensen passen hier niet echt bij in deze groep..
Jij valt er precies in en nog in de dag waar menig nieuweling geen reet van had gesnapt
Geen idee zijn naam is nooit vermeld..quote:
stuur de detective erop afquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's toch op z'n minst toevallig te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |