Was jij niet degene die dezelfde Aboutaleb tot de grond toe afbrandde nadat hij de islamitische gemeenschap tot orde had geroepen na de moord op theo van gogh?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Heel mooi dit, ik ben een heel blij mens met Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam, zeker ook omdat hij 2 paspoorten heeft en steeds een stap heeft kunnen maken in zijn rijke carriere. Prachtig.²
Kan ik me niet herinneren. Maar laten we aannemen dat je gelijk hebt, dit kun je er toch los van zien?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:20 schreef schoelje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die dezelfde Aboutaleb tot de grond toe afbrandde nadat hij de islamitische gemeenschap tot orde had geroepen na de moord op theo van gogh?
Dat is waar. Wel grappig dat we er precies omgekeerd tegenaan kijken; Ik blij ben met Aboutaleb als burgemeester, ondanks dat het een marokkaan isquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan ik me niet herinneren. Maar laten we aannemen dat je gelijk hebt, dit kun je er toch los van zien?²
Ik vind het niet eens relevant: dankzij of ondanks, we komen op hetzelfde uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:23 schreef schoelje het volgende:
[..]
Dat is waar. Wel grappig dat we er precies omgekeerd tegenaan kijken; Ik blij ben met Aboutaleb als burgemeester, ondanks dat het een marokkaan is
Verbaas ik me ook over. Hij heeft nou niet een echt indrukwekkende referentie kader. De meesten hier zien hem schijnbaar als troetelmarokkaan. Er moet gewoon op kwaliteit gekozen worden en niet op afkomst.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:00 schreef Clara het volgende:
Waar komen die hooggestemde vewachtingen rond meneer Aboutaleb vandan? In Amsterdam is ook onder zijn verantwoording 400 miljoen Euro aan trajecten met weinig resultaat uitgegeven. Voordat daar eens over kon worden uigepakt werd meneer Aboutaleb halverwege zijn mandaatsperiode als wethouder staatsecretaris. Ook van die periode schiet mij niets te binnen dat hem bij voorkeur geschikt maakt om burgemeester voor alle rotterdammers te kunnen zijn. Kan iemand verduidelijken op grond van welke politieke prestaties er over meneer Aboutaleb als uitstekende bestuurder en ideale kandidaat wordt gesproken?
Ik zie hier zelfs de grap niet van in. Ahmed Aboutaleb beheerst het Nederlands uitstekend. Bovendien heeft hij zich nooit laten zien als blatertje met een kort lontje die zeer slecht tegen kritische kanttekeningen kan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef sgeitgeit het volgende:
Wij Rotterdammers ontvingen gisteren een brief van onze nieuwe burgemeester:
Dit was de inhoud:
Iek voortan baas zain in stad, maar ies gauw paar dienge anders, want nie goed. Eerste ies naam stad. Rotjeknor niet meer goed, want veel te veel verwaizieng nar varken. Stad voortaan heet
ROTTERDAHMED
Ies mooi nam voor stad. Joellie voortaan woon daar.
Salaam a leikum van joellie boergemeejster,
Ahmed Aboutaleb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |