dudequote:
koeliejoelie die site wordt dopequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
[..]working on it
http://grtdojw.punt.nl/?id=451166&r=1&tbl_archief=&
is van shin chanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
omg leer eens typenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja moet dat van het intregratie beleid?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is van shin chanis dat nog niet gecencureerd wegens zijn blote-billen dans ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
is van shin chanAmmawgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
weet ik veel ik keek het vroeger altijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
is dat nog niet gecencureerd wegens zijn blote-billen dans ?
werk je bij de spermabank ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef Crazy-p het volgende:
en nu echt ff aan het werk tot half 5 rukken
wtf.. blote billendansquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
weet ik veel ik keek het vroeger altijd
Werkse!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef Crazy-p het volgende:
en nu echt ff aan het werk tot half 5 emailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |