abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:01:30 #151
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62465684
Oei, ik ken een hoop mensen die nu geen fijn weekend hebben.....
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_62465775
Om half 6 bij sluiting zijn er nog 9miljoen stukken verkocht .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:09:49 #153
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_62465857
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om half 6 bij sluiting zijn er nog 9miljoen stukken verkocht .
hoe was dat vorige week vrijdag?.. het volume?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:10:53 #154
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_62465884
ah

nettoverlies ING 3e kwartaal van 500 miljoen

werkt verhelderend

toch maar injectie-tje dan
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:16:10 #155
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_62465995
Misschien dat het weer zo'n leuk weekendje wordt, net als met Fortis drie weken geleden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_62466091
quote:
ING ziet nettoverlies EUR500 mln in KW3 door kredietcrisis

AMSTERDAM (Dow Jones)--ING Groep nv verwacht het derde kwartaal af te sluiten met een verlies van EUR500 miljoen. De resultaten zijn beinvloed door de kredietcrisis, waarbij impairments en negatieve fair value-veranderingen hebben geleid tot het verlies. Dat heeft ING vrijdag bekendgemaakt in een persbericht.

De bankverzekeraar stelt vrijdag dat de kapitaalpositie in lijn is met de doelstellingen, ondanks de kredietcrisis. De Tier-1 ratio van ING Bank komt met 8,5% boven de doelstelling uit en de core tier-1 bedroeg per 30 september 6,5%. De debt/equity ratio van ING Groep ligt op 15%.

De bank stelt nogmaals de maatregelen die genomen zijn door de Nederlandse overheid om het vertrouwen en de stabiliteit van het Nederlandse financiele systeem te verwelkomen. ING zegt daarbij een voorzichtige en weloverwogen benadering te handhaven in het belang van zijn aandeelhouders. "De verdiensten van het overheidsprogramma zullen worden overwogen zodra er meer details beschikbaar zijn", zo stelt ING.

Vrijdag verloor het aandeel ING meer dan een kwart van zijn waarde op speculaties in de markt dat het bedrijf een kapitaalinjectie van de overheid zou krijgen. Na het persbericht veerde het aandeel weer wat op, om met een verlies van 27,5% te sluiten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:22:45 #157
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_62466135
Hehe, zowaar een nieuwsberichtje als elke grootaandeelhouder z'n boeltje al verkocht heeft. .

Hebben ze allemaal goed gegokt zeg. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:31:23 #158
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_62466282
quote:
"De verdiensten van het overheidsprogramma zullen worden overwogen zodra er meer details beschikbaar zijn", zo stelt ING.
Was het niet ING dat hardop riep geen gebruik te maken van de regeling van Bos?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_62466395
Ik heb er 195 gekocht voor een eurotje of 8.. (Ik hou wel van een gokje)
Die gaan voor een jaartje op de plank. (hoop ik)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:41:11 #160
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_62466464
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Was het niet ING dat hardop riep geen gebruik te maken van de regeling van Bos?
ze zijn in elk geval nog open genoeg deze malaise met ons te delen (24u te laat in mijn ogen, dat wel)
pi_62466485
nou denk dat je ze meer dan een jaartje op de plank moet gaan leggen.
ING moet gaan kiezen tussen een aantal kwaden:
deur nr 1) bij Bos aankloppen. Resultaat: geen bonussen voor bestuurders meer, bestaande aandeelhouders verliezen want Bos zit voorin de trein. Vertrouwen in ING weg. Verwatering aandelen.

deur nr 2) divident halveren of afschaffen. Resultaat: slecht naar de aandeelhouders toe. Latere emissies kunnen ze vergeten om veel op te halen.

deur nr 3) emissie doen. In huidige omstandigheden en beurskoers niet echt prettig. enorme verwatering.

Ik zie weinig goede opties voor ING. Maandag vrees ik dat de koers verder weg zal zakken.
Door de jojo had ik toch weer een paar aandelen opgepakt en nu al weer spijt van.

En het ergste is nog dat grote partijen van te voren al wel meer wisten. Dat dumpen vandaag ging flink door.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_62466522
Ik hoor graag in hoeverre de postbank los staat van de ING.
Want van het weekend zullen een hoop mensen hunnen centen gaan pinnen bij de postbank, omdat ze bang zijn dat ING omgaat vallen.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 16:40 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik zat ook netjes onder de waarborg, totdat ING de Britse tak van Kaupthing overnam. Ondanks dat het een Engelse rekening in £ is valt het nu onder het Nederlandse garantiestelsel in plaats van het Britse.

Maar ooit las ik ergens dat de Postbank voor het garantiestelsel toch apart staat van ING. Eens kijken of dat nog ergens is te vinden...
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_62466588
Nr. 2a: Dividend uitsluitend in stock uitkeren (in combinatie met een dividendverlaging)

Vermoed dat het die zal worden.

Deze column is wat dat betreft wel interessant: http://www.inveztor.nl/pagina/weblog/view/8718
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_62466668
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef merry77 het volgende:

Want van het weekend zullen een hoop mensen hunnen centen gaan pinnen bij de postbank, omdat ze bang zijn dat ING omgaat vallen.
ING gaat niet omvallen, ING heeft alleen als conservatie bank "plotseling" toch wel erg veel last van de Kredietcrisis (ALT-A leningen, zie link in vorige post).

Daarvan zijn kennelijk een paar grote partijen vroegtijdig van op de hoogte want er werden vandaag af en toe enorme pakketten aandelen gedumpt, lijkt me een onderzoekje waard.

Maar je centen nu bij ING/Postbank weghalen is echt je reinste flauwekul (of je moet boven de ton per rekeninghouder zitten, maar ik zou zo'n bedrag op dit moment geen enkele bank toevertrouwen).
pi_62466759
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:16 schreef star_gazer het volgende:

Weinig aan de hand. Volgens mij gaat die knallen maandag.
Koers is Amerika is momenteel, in Euro's, +6% tegenover de slotkoers van de AEX vanmiddag.

Dus knallen, nee, stijging: vermoedelijk wel.
pi_62466789
quote:
[..]
ING en de Postbank mogen, net als Forts en ABN-Amro, niet omvallen. Geld er weg halen heeft dan ook weinig zin, het enige wat je daar mee bereikt (als het masaal wordt gedaan), is dat ze ook genationaliseerd gaan worden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:56:11 #167
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_62466796
Dit riekt naar voorkennis
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_62467186
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:56 schreef star_gazer het volgende:
er gebeurt zo veel 'voorkennis' praktijken. Hoe dichter je daadwerkelijk bij de beurs zit, hoe sneller je dat ontdekt. Het is overigens ook een te makkelijke manier om geld te verdienen. Niet interessant dus.
ING mag overigens best omvallen, gevolgen zullen niet leuk zijn, whehe. Als je op dit moment vertrouwen hebt in een bank als buitenstaander, ben je vrij naief bezig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:38:02 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62467810
quote:
[..]

Er valt helemaal niks om. Een beperking van de dividend-uitkering dat kan. Dat is zelfs wenselijk te noemen omdat het te gek is om meer dan een euro dividend uit te keren voor een aandeel dat op acht euro staat. Koop dan wat eigen aandelen in als je kapitaal genoeg hebt.
The End Times are wild
pi_62468532
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:56 schreef star_gazer het volgende:
Overigens om hier nog even op verder te gaan, voorkennis zul je altijd blijven houden. En is domweg écht niet uit te roeien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:37:15 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62469223
quote:
[..]
Hoeveel mensen hebben meer dan een ton spaargeld?
pi_62469449
ING staat los van de Postbank tot 2009.
Het garantiestelsel geldt dus apart voor beide banken (100.000 bij ING en 100.000 bij de Postbank).

En daarbij ING is een systeembank, die valt niet om (aldus minister Bos)...

Succes met pinnen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:08:45 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62470011
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:37 schreef DIJK het volgende:
Ik heb er 195 gekocht voor een eurotje of 8.. (Ik hou wel van een gokje)
Die gaan voor een jaartje op de plank. (hoop ik)
Ik 750

Hopelijk komt het goed vorige week ook voor 10tje gekocht en toen na die + 27% weer verkocht!

Maar ik heb ook de tijd dus van mijn part laat ik ze nu 2 jaar staan!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62470815
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')