* Crazy-p denk dat dat wel gaat lukken ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:50 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat even wat te eten maken, ben benieuwd of het topic vol is als ik zo terug kom
Ben benieuwd, volgens mij heb ik sinds vandaag niet zo'n nette reputatie meer bij jouquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef Logician het volgende:
Aangezien ik tijd heb vandaag zal ik eens zien of ik een leuk lijstje kan maken met iets over elke poster hier voor ik de op.
volgens mij bij niemand toch ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij heb ik sinds vandaag niet zo'n nette reputatie meer bij jou
Are you mad?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef GilaMonyet het volgende:
moozzie doe is niet eens spam
Inbox van -Madskillz28TH (0 % gebruikt)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef Runx het volgende:
Inbox van Runx (2 % gebruikt)
wooow ik ben populair gek![]()
use the froce sensaiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je nog gelijkt hebt ook
whahahahaquote:
Goed gedaan hoor moozziequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:46 schreef Moozzie het volgende:
Gister had ik voor velen een leuk plaatje en gister middag (toen jullie allemaal al thuis waren) zat ik me te vervelen dus heb voor sommige iets nieuws gemaakt
Ik moet jullie wat mede dele,
we hebben hier een sgele.
Zijn ogen tollen maar wat rond,
zoiets iets toch niet gezond?
Je kan er gewoon mee spele!
Dan hebben we ook nog barra,
van zijn collega wordt hij helemaal parra.
Na het schijten spoelt hij niet door,
zoiets is gewoon goor.
Gelukkig hebben we het op camera!
Debbie thinks she is so clever,
a smart woman? no never.
It sounds like a cliche
there is only one word to say:
whatever!
Er staat weer een mafkees op de brug,
hij wil wel springen maar niet zo vlug.
Ik las het net op internet,
hij heeft het verkeer op stelte gezet.
Waar blijft runx is hij nou nog niet terug?
Ik weet niet of jullie het ook merken,
maar ik heb wat te zeiken over deze vlerken.
Het is maar een gok,
maar volgens mij zitten ze alleen maar op fok.
Ga toch gewoon eens werken!
Ik ging proberen maar ik hou het wel bij bombay tvsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Moozzie het volgende:
Voor de misschien niet wetende, dat zijn limmericks
ben je al per ongeluk ziek geworden?quote:
Over een weekje verwacht ik er ook tussen te staanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moest wel een punt hebben om het over te hebben, en die wist ik niet van iedereen
wie, wat, hoe, weet er niks vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, Runx, was is dat met dat bruggen springen de hele tijd?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ben je al per ongeluk ziek geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |