Kerel, denk eens aan bijtelling!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ga er natuurlijk vanuit dat je hem niet zelf betaalt, want als je em wel zelf betaalt, ja dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je geen beperkingen hebt behalve die je voor jezelf stelt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:52 schreef Repeat het volgende:
Jij zegt nl net dat je mag kiezen bij die dealer wat je wilt, dat je geen max leasebedrag hebt. Dan kies je toch de dikste Audi of Porsche? Maar dat doe je niet, dus klopt er iets niet aan je verhaal.
Erm, als ik een auto van 200k kan leasen (want ja, die kies ik dan), dan ga ik er natuurlijk niet prive in rijden en dat zou iedereen met hersens doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kerel, denk eens aan bijtelling!
25% van 32k of 25% van 80k
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Erm, als ik een auto van 200k kan leasen (want ja, die kies ik dan), dan ga ik er natuurlijk niet prive in rijden en dat zou iedereen met hersens doen.
de reden lijkt me duidelijk. heb je straks 50 man die een Cheyenne van de zaak rijden en een starlet uit 88 privequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]Als wij kiezen om niet privé te leasen, dat kun je het met een modale Golf doen of vergelijkbaar.
Vraag me niet waarom deze afweging is gemaakt!
Aangezien er maar 5% van de werknemers voor kiest om niet privé te rijden, is er voor gekozen om deze groep geen of een beperkte keuze te geven in de auto's.
Onze leasemij is prima, mijn werkgever in dat opzicht niet, deze legt de beperking opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:58 schreef Repeat het volgende:
En dan zeg je in dit topic dat anderen een slechte leasemaatschappij hebben
Dat moeten zij toch weten? Is voor de leasemaatschappij/werkgever juist gunstiger.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:59 schreef manny het volgende:
[..]
de reden lijkt me duidelijk. heb je straks 50 man die een Cheyenne van de zaak rijden en een starlet uit 88 prive
Tuurlijk zal de leasemij een biet zijn of een werknemer wel of niet privé rijdt...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat moeten zij toch weten? Is voor de leasemaatschappij/werkgever juist gunstiger.
Het scheelt in de benzine bijvoorbeeld, als je niet prive met je leaseauto rijdt kan je ook niet in je vakantie met je tankpas tanken. Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk zal de leasemij een biet zijn of een werknemer wel of niet privé rijdt...
Het leasebedrag wat zijn ontvangen blijft gelijk
Voor de werkgever maakt het wel degelijk uit.... bij duurdere auto's behoort een hogere prijs.
Als ik naar het buitenland op vakantie ga, kan ik dat ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
Het scheelt in de benzine bijvoorbeeld, als je niet prive met je leaseauto rijdt kan je ook niet in je vakantie met je tankpas tanken. Om maar eens wat te noemen.
Ja en dat moet mij interesseren want? Een stuk blikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef Repeat het volgende:
Niet? wat een slechte voorwaarden heb jij allemaal zeg.
Uh??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Erm, als ik een auto van 200k kan leasen (want ja, die kies ik dan), dan ga ik er natuurlijk niet prive in rijden en dat zou iedereen met hersens doen.
Honda Civic 1.8 benzine of 2.2 diesel. Beide echt super lekkere motoren....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
Goedemorgen,
Over 3 maandjes mag ik er ook weer aan geloven: een nieuwe leaseauto. Maar welke auto is nu verstandig. Ik zit veel op de snelweg en rij zo'n 600 tot 700 km in de week.
Dus een auto die stil is bij 100/120 zou heel fijn zijn.
Verdere eisen zijn: Automatische airco, cruise control en een middenarmsteun voorin. Verder heb ik niet zoveel eisen. Ik geef niets om metallic lak en lichtmetalen velgen; ik bedoel: het is leuk als het erbij zit, maar ik wil er geen geld aan uitgeven.
En verder heeft een Duitse auto wel de voorkeur. Een Franse auto valt bij voorbaat al af (heb een Citroën C4 gehad en die stond vaker bij de garage dan bij mij voor de deur).
Ik mag in de klasse van een BMW 1 serie (kale 116i), Volvo C30 (1.6d Drive Sport), Audi A3 (1.9 TDIe Business line) en de Alfa Romeo MiTo uitzoeken. Maar wellicht zijn er andere merken die beter zijn ofzo.
Jammer dat een civic behoorlijk lelijk is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:01 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Honda Civic 1.8 benzine of 2.2 diesel. Beide echt super lekkere motoren....
Smaken verschillen, ik rij er zelf ook één en ik ben juist van mening dat het eindelijk een wagen is die positief opvalt. En zeg nu zelf, die BMW 116 rij je toch ook alleen maar omdat er een BMW logo op staat, je hebt zelfs nog standaard wieldoppen onder dat ding...En de A3 is gewoon een luxe golf, niets meer of minder.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jammer dat een civic behoorlijk lelijk is.
Maar het maakt jouw werkgever dus niet uit of jij besluit om in een A3 of in een A8 te rijden? Die, pak hem beet, 2000 euro extra leaseprijs per maand neemt ie dan gewoon voor lief als je besluit dat te doen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk zal de leasemij een biet zijn of een werknemer wel of niet privé rijdt...
Het leasebedrag wat zijn ontvangen blijft gelijk
Voor de werkgever maakt het wel degelijk uit.... bij duurdere auto's behoort een hogere prijs.
Das subjectief. Ik vind een BMW 1-serie (met name het front) er weer niet uitzien. Voor een autoliefhebber is een mooie auto niet alleen de buitenkant trouwens, maar ook wat er onder de kap ligt...quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jammer dat een civic behoorlijk lelijk is.
Ik zou ff met de Civic gaan proefrijden nog. Denk dat die je verbaasd doet staan qua prestaties.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
ik heb vrijdag even bij de bmw en de ford dealer gekeken.
De bmw 116i business past in mijn lease budget. Dus wat ik ervoor over heb, niet wat mn baas betaald.
Heb ook even naar de ford focus gekeken. Maar wat een lelijk ding. Werd er echt ongelukkig van.
Maar morgen lekker met de bmw rijden en dinsdag met de ford
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:17 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik zou ff met de Civic gaan proefrijden nog. Denk dat die je verbaasd doet staan qua prestaties.
dat geloof ik direct. Maar als ik de buitenkant niet mooi vind zal ik hem nooit gaan leasen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:17 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik zou ff met de Civic gaan proefrijden nog. Denk dat die je verbaasd doet staan qua prestaties.
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |