Dat het prima werkt lijkt me zondermeer waarheid, maar het foute doelt op het feit dat Yesse het minder kan waarderenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt prima
Eindelijk iemand die zegt waar het op staat. Daar kan Piles nog wat van leren
Ohh Yesse kan dat wel hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat het prima werkt lijkt me zondermeer waarheid, maar het foute doelt op het feit dat Yesse het minder kan waarderen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh Yesse kan dat wel hebben
Past prima![]()
te foutsorry Yesse
Whehe. I know:+quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:02 schreef Yesse het volgende:
[..]Is niet erg hoor G.
Ik kan wel wat hebben
whehe.. vooral als jij wel gewoon lekker in je bed hebt geslapen, lijkt me dat ook funny jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
goedemorgen, mensen op je bank vinden in je woonkamer na een avondje films en bier is so funny
Ja en dan moet ik zo werken dus dan krijg ik een vuile blik als ik mijn ochtend ritueel beginquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehe.. vooral als jij wel gewoon lekker in je bed hebt geslapen, lijkt me dat ook funny ja
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:03 schreef nicomart het volgende:
Krijg opeens een heel ander beeld van Yesse
Je blijft mijn... uhm.. Roos was he toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat was nou ook weer niet de bedoeling
Hahaha ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je blijft mijn... uhm.. Roos was he toch?
quote:
Wow! Jou moet gedacht hebben dat het interessant was toen je dit typtequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
niks te vertellen? Je hebt toch altijd wel iets te vertellen?
Er is vandaag vast wel iets gebeurd waar je over kan vertellen. Misschien denk je dat het niet de moeite waard is om te vertellen, maar dat geeft toch niets.
Zo kan ik vertellen dat ik vandaag weer heb genoten van appelflappen-vrijdag. Traditie hier op het werk, dat er op vrijdagochtend appelflappen worden gegeten. En dat het van dezelfde bakker komt als de bakker die ook de bruidstaart voor Frans Bauer heeft gemaakt
Ook te merken aan de prijs, maar ze zijn superlekker. Eigenlijk apart, dat je appelflappen haalt bij een bakker die zich "De taartenarchitect" noemt.
Heb ze ook een keer opgehaald en het is ook niet echt een bakkerszaak. Het is een soort van halve lounchetent, met een hele kleine vitrine met taarten met logo's en kleuren van bijvoorbeeld D&G, Gucci, enz..
Fransie z'n muziek zuigt, maar het is wel een prachtventquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Jou moet gedacht hebben dat het interessant was toen je dit typte
Owja: Frans Bauer
Hij is zo dom als het achtereind van een varken. En dan zeggen: Hij is zo gewoon gebleven. Tuurlijk is hij gebleven zoals hij is, hij is te simpel om te begrijpen wat er gebeurdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fransie z'n muziek zuigt, maar het is wel een prachtvent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |