Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.
No Fok!king way. Fake, fake, fake!! Zoals alle reality programma's op tv!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.
Kijk dat de camera alleen meeloopt als het interessant is (maar niet té...) snap ik. Dat binnen dat verhaal zaken worden opgeleukt ook (alhoewel ik dat nog wel mee vind vallen, op een terras in Naarden zitten is niet bepaald overdreven. Ze hadden best wel gewoon een tripje naar b.v. Les Caves du Roy kunnen doen, hoewel je daar waarschijnlijk niet met een camera binnen komt.... Maar goed.
Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
Jaweheeeeeel, ze komen gewoon keurig uit het Gooi zoals ik schreef.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien?Dat vind ik wel een domper.
Nee hoor, die bestaat gewoon echt. Don't worry.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou De Kakker gewoon een acteur zijn?
Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef RSie het volgende:
Kortom,.. de meiden zijn echt, de dingen die ze beleven zijn veelal in scene gezet (ook al zouden ze best echt kunnen gebeuren).
Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn? Iemand schreef over een leenhuis, maar meer volgens mij niet. En die Peugeot was slechts tijdelijk, maar daarmee ben je natuurlijk niet gelijk een pauper.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef DS4 het volgende:
Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.
Precies, dat zou mijn insteek ook zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Zelfs de suggestie dat Bo zichzelf voor geld moest laten uitwonen om haar levensstijl te bekostigen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn?
Ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Mij ook...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
het komt volgens mij alsnog neer op een soort van 'condensed' versie van hun echte leven.
Sterker nog: ik weet het zeker.quote:Want ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die zeggen 'doe ze maar alledrie, ik kijk m'n vader wel lief aan die wil toch ook dat ik er leuk uit zie'.
Dat is zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
Maar het zou veel erger kunnen.
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.quote:Als het al schokkend is dat iemand 400 euro uitgeeft in een schoenenwinkel.
In het gooi heb je ook import. Nieuw geld heet niet voor niets nieuw geld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij haar zit dat geld echt bij haar vriendje en komt het niet bij haar ouders vandaan, dat weet ik gewoon 99% zeker.
Precies. Het duurste dat Hofstee schoenen verkoopt is bij mijn weten Van Bommel (misschien tegenwoordig Prada ook wel...). Met andere woorden, dat is niet de schoenenwinkel waar je voor het hogere segment moet zijn. C&J, Santoni, EG, SM, je zal het daar niet aantreffen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.
Fatsoenlijke schoenen kosten fatsoenlijk geld.
Ik weet niet of ik zo ver wil gaan om Minnetonka's fatsoenlijek schoenen te noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is zeker.
[..]
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.
Fatsoenlijke schoenen kosten fatsoenlijk geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |