Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SRquote:
206CC is in 2008 niet meer gemaakt.quote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.quote:Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
Welnee ... de sponsor wil in beeld!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef jp84 het volgende:
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Welnee ... de sponsor wil in beeld!
En dat weet jij omdat...quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
O, dan is het nog triester dan ik dacht.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef ARR-I het volgende:
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
Ja eeh, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.
Ja, ze komen allemaal wel echt uit het Gooi.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..
maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
Precies. Dat is toch wel vreemd...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
De enige omroep die daarop zou azen lijkt mij SBS6 met Hart van Nederland.quote:
Dat kijk ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 09:43 schreef shroomer het volgende:
1 keer gezien, waardeloos.
Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"
http://bijonsindepc.kro.nl/
Story/weekend/enz. staat vol met niet interessante onzin.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is?
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?quote:Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef DS4 het volgende:
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.
No Fok!king way. Fake, fake, fake!! Zoals alle reality programma's op tv!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.
Kijk dat de camera alleen meeloopt als het interessant is (maar niet té...) snap ik. Dat binnen dat verhaal zaken worden opgeleukt ook (alhoewel ik dat nog wel mee vind vallen, op een terras in Naarden zitten is niet bepaald overdreven. Ze hadden best wel gewoon een tripje naar b.v. Les Caves du Roy kunnen doen, hoewel je daar waarschijnlijk niet met een camera binnen komt.... Maar goed.
Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
Jaweheeeeeel, ze komen gewoon keurig uit het Gooi zoals ik schreef.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien?Dat vind ik wel een domper.
Nee hoor, die bestaat gewoon echt. Don't worry.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou De Kakker gewoon een acteur zijn?
Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef RSie het volgende:
Kortom,.. de meiden zijn echt, de dingen die ze beleven zijn veelal in scene gezet (ook al zouden ze best echt kunnen gebeuren).
Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn? Iemand schreef over een leenhuis, maar meer volgens mij niet. En die Peugeot was slechts tijdelijk, maar daarmee ben je natuurlijk niet gelijk een pauper.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef DS4 het volgende:
Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.
Precies, dat zou mijn insteek ook zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Zelfs de suggestie dat Bo zichzelf voor geld moest laten uitwonen om haar levensstijl te bekostigen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn?
Ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Mij ook...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
het komt volgens mij alsnog neer op een soort van 'condensed' versie van hun echte leven.
Sterker nog: ik weet het zeker.quote:Want ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die zeggen 'doe ze maar alledrie, ik kijk m'n vader wel lief aan die wil toch ook dat ik er leuk uit zie'.
Dat is zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
Maar het zou veel erger kunnen.
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.quote:Als het al schokkend is dat iemand 400 euro uitgeeft in een schoenenwinkel.
In het gooi heb je ook import. Nieuw geld heet niet voor niets nieuw geld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij haar zit dat geld echt bij haar vriendje en komt het niet bij haar ouders vandaan, dat weet ik gewoon 99% zeker.
Precies. Het duurste dat Hofstee schoenen verkoopt is bij mijn weten Van Bommel (misschien tegenwoordig Prada ook wel...). Met andere woorden, dat is niet de schoenenwinkel waar je voor het hogere segment moet zijn. C&J, Santoni, EG, SM, je zal het daar niet aantreffen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.
Fatsoenlijke schoenen kosten fatsoenlijk geld.
Ik weet niet of ik zo ver wil gaan om Minnetonka's fatsoenlijek schoenen te noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is zeker.
[..]
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.
Fatsoenlijke schoenen kosten fatsoenlijk geld.
dat moest gewoon van de sponsor, ik denk niet dat ze er langer dan 15 minuten in gezeten hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik vraag me af hoe ze achterin die 206 CC plaats konden nemen. Dat is imho technisch onmogelijk
Dat vond ik ook al zo bizar jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik vraag me af hoe ze achterin die 206 CC plaats konden nemen. Dat is imho technisch onmogelijk
Viel mij ook al op. Van Bommel, Ecco... Ik hoorde Harry Vermeegen op de achtergrond al zingen over maatje 42.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Precies. Het duurste dat Hofstee schoenen verkoopt is bij mijn weten Van Bommel (misschien tegenwoordig Prada ook wel...). Met andere woorden, dat is niet de schoenenwinkel waar je voor het hogere segment moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |