abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 22:15:02 #154
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63115613
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Een 206 CC... tweedehands?
Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
To infinity…and beyond!
  dinsdag 11 november 2008 @ 09:07:10 #155
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63122014
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:

[..]

Zo tweedehands is hij niet. Check maar even de site van RDW met kenteken 30-ZR-SR
206CC is in 2008 niet meer gemaakt.

Volgens RDW is de wagen inderdaad gloednieuw, maar het is dus wel een overjarig modelletje dat tegen dumppriijzen wordt verkocht aangezien de meeste mensen zullen kiezen voor de nieuwe uitvoering (207cc).

en ach, zo kan de auto van manlief uit de bijtelling gehaald worden en scheelt het onder de streep weer een aantal stuivers.
pi_63122198
quote:
Op maandag 10 november 2008 22:15 schreef ivetje het volgende:

Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.

Kennelijk een (zeer overjarige) demo dan... Maar goed, dat vind ik nog steeds een tweedehandsje.

Daar is overigens niets mis mee, ik heb zelf ook ooit een tweedehands peugeot cabrio gekocht (dat was dan nog de 205) bij Koot in Eemnes... toen ik nog student was en gewoon van mijn eigen geld voor de goede orde...

Het past echter niet helemaal in het beeld van de "echte gooische meisjes".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63137890
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:05:14 #158
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63138590
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:44 schreef jp84 het volgende:
beetje 'apart' dat de dealer reclame stickers er nog op zitten...
Welnee ... de sponsor wil in beeld!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63139694
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Barca het volgende:

[..]

Welnee ... de sponsor wil in beeld!
De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
pi_63139888
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:36 schreef TheSilverSpoon het volgende:

De auto heeft ze slechts één (of een aantal, daar wil ik van af zijn) dag gehad, en is nooit gekocht. Niet door papa, niet door haar. Veel mensen vergeten dat het televisie is geloof ik.
En dat weet jij omdat...
pi_63143586
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat...
Ik daar gewoond heb en nog regelmatig mensen spreek die de dames kennen.
pi_63143751
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
pi_63143949
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef ARR-I het volgende:
Het is sowieso allemaal nep, een van die huizen is van de ouders van een bekende van mij en is voor de serie beschikbaar gesteld...
O, dan is het nog triester dan ik dacht.

Maar goed, het commentaar van Beau blijft leuk.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:52:40 #164
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_63144438
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is dan apart, want het was zo te zien een quicksilver en dat was een actiemodel waar de laatsten in 2005 zijn geproduceerd. De 206 cc is sowieso in 2007 afgelost door de 207 cc.
Ja eeh, ik heb het niet bedacht Alleen haar kenteken even opgeschreven haha!
To infinity…and beyond!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:09:17 #165
30220 Barca
pi_63171379
Tuurlijk is het N - E - P!! Da's logisch!
pi_63172326
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63176924
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..

maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
pi_63179087
quote:
Op woensdag 12 november 2008 23:11 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja even voor de duidelijkheid: ik lees dus dat de huizen en auto´s nep zijn, en dat ze de kleding e.d. krijgen via sponsors..

maar dan vraag ik me toch af of die meiden wel écht uit het gooi komen of helemaal niet?
Ja, ze komen allemaal wel echt uit het Gooi.
pi_63182520
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat zal allemaal wel logisch zijn. Maar ik vraag me af waarom er dan geen bekenden van de actrices in de media komen. Of dat mensen vertellen dat een bepaald huis van iemand ander is ofzo.
Precies. Dat is toch wel vreemd...
pi_63182733
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Precies. Dat is toch wel vreemd...
De enige omroep die daarop zou azen lijkt mij SBS6 met Hart van Nederland.

Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is? Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
  donderdag 13 november 2008 @ 09:43:05 #171
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63182879
1 keer gezien, waardeloos.

Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"

http://bijonsindepc.kro.nl/
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63183466
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:43 schreef shroomer het volgende:
1 keer gezien, waardeloos.

Kijk liever het nieuwe seizoen "Bij ons in de PC"

http://bijonsindepc.kro.nl/
Dat kijk ik ook Is leuk, doet me weer aan de oude tijden van Dröge denken!
pi_63183585
quote:
Op donderdag 13 november 2008 09:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:

Het is toch ook helemaal niet interessant om te weten of het nou echt of niet is?
Story/weekend/enz. staat vol met niet interessante onzin.
quote:
Gewoon Jan (of hoe het moge heten, werkelijk waar nooit gezien) is toch ook een en al geënsceneerd, daar hoor je toch ook niemand over.
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
  donderdag 13 november 2008 @ 11:29:12 #174
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63185616
het merendeel van wat je op TV ziet in realityprogramma's is (groten)deels in scene gezet.

de frans bauer soap, de Jantje Smit soap, De gouden Kooi, De grote Beurt, Can't buy me love, etc. etc. etc.

Als iets op Camera niet goed genoeg of boeiend genoeg overkomt wordt het opnieuw gedaan met allerlei aanwijzingen van de regisseur. als je 24uur per dag een camera op dekop van een normaal gooisch meisje zet krijg je doodsaaie beelden van gewone meiden. dat vinden tv-kijkers niet interessant, dus worden er scripts tegenaan gegooid waarin ze dingen gaan doen die de doelgroep van het programma verwacht vand at soort meiden. dus komen alle cliche's voorbij zoals shoppen in de PC, pandje in Amsterdam, auto'tjes krijgen van Pap's en Mam's, traiteur bellen voor een middagje met de meiden. tuurlijk gebeuren dit soort dingen ook wel echt, maar niet allemaal binnen het korte tijdsbestek dat ze hebben om zo'n programma te filmen.

kijk overigens voor de grap ook eens naar MTV's sweet sixteen. daarin komen altijd allerlei artiesten optreden die nooit gekomen waren indien het niet op MTV uitgezonden zou worden. allerlei sponsor's worden steeds in beeld gebracht en name-dropping is eerder regel dan uitzondering.

dus voor alle mensen die geloven dat Reality echt reality is,.. Wake up and smell the coffee
pi_63186359
quote:
Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef DS4 het volgende:
Jan Smit is toch niet stiekem een arme palingboer die een wratterige dikke koe als vrouw heeft en vier kinderen.... Of toch?
Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.
pi_63195890
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:53 schreef TheSilverSpoon het volgende:

Nee, dat klopt, maar dat geldt ook niet voor de meisjes uit de serie natuurlijk. Mensen die dit soort programma's serieus nemen moeten eerder bij zichzelf te rade gaan. RSie schrijft het wel prima op eigenlijk.
Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.

Kijk dat de camera alleen meeloopt als het interessant is (maar niet té...) snap ik. Dat binnen dat verhaal zaken worden opgeleukt ook (alhoewel ik dat nog wel mee vind vallen, op een terras in Naarden zitten is niet bepaald overdreven. Ze hadden best wel gewoon een tripje naar b.v. Les Caves du Roy kunnen doen, hoewel je daar waarschijnlijk niet met een camera binnen komt.... Maar goed.

Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
  donderdag 13 november 2008 @ 20:01:01 #177
30220 Barca
pi_63199534
quote:
Op donderdag 13 november 2008 17:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begin nu in staat van verwarring te geraken.

Kijk dat de camera alleen meeloopt als het interessant is (maar niet té...) snap ik. Dat binnen dat verhaal zaken worden opgeleukt ook (alhoewel ik dat nog wel mee vind vallen, op een terras in Naarden zitten is niet bepaald overdreven. Ze hadden best wel gewoon een tripje naar b.v. Les Caves du Roy kunnen doen, hoewel je daar waarschijnlijk niet met een camera binnen komt.... Maar goed.

Wat ik wel apart zou vinden dat de dames feitelijk in een rijtjeshuis op Zuid wonen en dan als Gooische meisjes worden neergezet. Dan val je toch zo door de mand lijkt mij. Dus ik ging er toch vanuit dat we wel te maken hebben met jong vrouwelijke afkomst van bovenbemiddelden...
No Fok!king way. Fake, fake, fake!! Zoals alle reality programma's op tv!
pi_63200998
Idd. Wake up!
  donderdag 13 november 2008 @ 22:02:50 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63204086
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien? Dat vind ik wel een domper.
pi_63204177
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Komen die meiden serieus ook echt niet uit die contreien? Dat vind ik wel een domper.
Jaweheeeeeel, ze komen gewoon keurig uit het Gooi zoals ik schreef.
  donderdag 13 november 2008 @ 22:12:34 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63204515
Pfew!

Nou ja, iig moet ik dan zeggen dat die Paulien het overtuigend speelt hoor!
pi_63208872
Zou De Kakker gewoon een acteur zijn?
pi_63209532
Hmja nu ik dit weet, bekijk ik die serie heel anders... Gaat die Pauline dan ook met die oude vent of is dat erin geschreven?
pi_63211780
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou De Kakker gewoon een acteur zijn?
Nee hoor, die bestaat gewoon echt. Don't worry.
  vrijdag 14 november 2008 @ 08:48:06 #185
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63212157
OK, ik zal het nog 1 keer uitleggen.

Die meiden komen gewoon allemaal netjes uit het gooi.
maar om de beelden interessant te maken zijn er een aantal scripts verzonnen die ze langzaamaan aan het afwerken zijn.
er heeft een team van mensen vooraf zitten brainstormen en daar zijn enkele idee'en uit voortgekomen van dingen die de meiden zouden moeten meemaken (paar cliche'tjes in leven houden).
als voorbeeldje dat feest voor Lesley. beachclub vroeger wordt wel lekker duidelijk in beeld gebracht, het bedrijf dat de organisatie doet (Tridee) komt lekker prominent in beeld etc. etc. op die manier krijgen die bedrijven reclame voor hun toko en geven ze gewoon gratis hun diensten ter beschikking.
DJ Roog,.. een mooiere promotie kan je niet hebben om jezelf in de kijker te draaien,... dus die draait gewoon gratis op dat feestje.
de behandeling van kimberley haar hondje,.. de trimsalon kwam wel ff overduidelijk in beeld of niet??
het shoppen naar golfkleding van Paulien,.. was moeilijk om de GANT logo's te vermijden!

en zoals iedereen vermoedelijk wel weet komt reclame in tv programma's alleen maar voor als er een klein bedragje is neergeteld door sponsors, anders wordt het gewoon weggeblurd of zoals gisteren bij de kapsalonscene te zien was,.. de naam komt in spiegelbeeld.

Kortom,.. de meiden zijn echt, de dingen die ze beleven zijn veelal in scene gezet (ook al zouden ze best echt kunnen gebeuren).
maar aangezien zo'n team cameramensen een behoorlijke stapel stuivers kost (reken op een kleine 10.000 per draaidag) kunnen ze gewoon niet gaan zitten wachten tot er iets interessants gebeurd dus zetten ze dat zelf maar in gang.

hoop dat het zo allemaal wat duidelijker is hoe TV in elkaar steekt en hoe zo'n programma ongeveer tot stand komt!
pi_63212413
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:48 schreef RSie het volgende:

Kortom,.. de meiden zijn echt, de dingen die ze beleven zijn veelal in scene gezet (ook al zouden ze best echt kunnen gebeuren).
Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.

Ik hoop alleen voor Bo dat ze niet werkelijk naast die charlatan van een Luken woont.
pi_63212555
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:03 schreef DS4 het volgende:

Zo heb ik dus ook altijd gedacht, alleen komen er ineens hier een stel figuren langs die ineens net gaan doen alsof die meiden zelf paupers zijn. Dat kon ik mij al niet voorstellen, want met internet duurt zo'n "bedrog" ongeveer een uurtje... en dan komt het uit.
Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn? Iemand schreef over een leenhuis, maar meer volgens mij niet. En die Peugeot was slechts tijdelijk, maar daarmee ben je natuurlijk niet gelijk een pauper.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:31:05 #188
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63212918
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_63212937
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat je hier een serieuze discussie over gaat houden...je vind het of vermakelijk (en ja ik vindt het best leuk bewegend behang dus) of je kijkt maar niet.
Precies, dat zou mijn insteek ook zijn.
pi_63213980
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:13 schreef TheSilverSpoon het volgende:

Ik heb nergens gelezen dat ze paupers zouden zijn?
Zelfs de suggestie dat Bo zichzelf voor geld moest laten uitwonen om haar levensstijl te bekostigen.

De term pauper werd niet gebruikt, maar die staat in relatie tot het programma... "waarde paupers"
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:36:47 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63214483
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind het heerlijk om naar te kijken.
In scene gezet of niet, het komt volgens mij alsnog neer op een soort van 'condensed' versie van hun echte leven. Dat alle leuke/interessante/volslagen idiote dingen dus in die serie gepropt worden.
Want ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die zeggen 'doe ze maar alledrie, ik kijk m'n vader wel lief aan die wil toch ook dat ik er leuk uit zie'.
pi_63214620
Ik vind de serie verre van over the top.
Grappig om te zien. Maar het zou veel erger kunnen.

Als het al schokkend is dat iemand 400 euro uitgeeft in een schoenenwinkel.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:43:06 #193
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63214677
3 paar schoenen voor 324 euro.. Nou nou nou maak het niet te gek zeg. Wat een armoe.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63214681
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:36 schreef Brighteyes het volgende:

het komt volgens mij alsnog neer op een soort van 'condensed' versie van hun echte leven.
Mij ook...
quote:
Want ik kan me best voorstellen dat er meiden zijn die zeggen 'doe ze maar alledrie, ik kijk m'n vader wel lief aan die wil toch ook dat ik er leuk uit zie'.
Sterker nog: ik weet het zeker.
pi_63214835
En toch, Pauline woonde altijd in een plaatsje net buiten het Gooi. In een rijtjeshuis en ze kleedde zich graag kakkerig maar ze hadden echt geen geld als water.
Bij haar zit dat geld echt bij haar vriendje en komt het niet bij haar ouders vandaan, dat weet ik gewoon 99% zeker.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_63214959
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
Maar het zou veel erger kunnen.
Dat is zeker.
quote:
Als het al schokkend is dat iemand 400 euro uitgeeft in een schoenenwinkel.
Ik heb meerdere paren die daar overheen gaan. Per paar dus.

Fatsoenlijke schoenen kosten fatsoenlijk geld.
pi_63215001
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Bij haar zit dat geld echt bij haar vriendje en komt het niet bij haar ouders vandaan, dat weet ik gewoon 99% zeker.
In het gooi heb je ook import. Nieuw geld heet niet voor niets nieuw geld.
pi_63215043
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:

Precies. Het duurste dat Hofstee schoenen verkoopt is bij mijn weten Van Bommel (misschien tegenwoordig Prada ook wel...). Met andere woorden, dat is niet de schoenenwinkel waar je voor het hogere segment moet zijn. C&J, Santoni, EG, SM, je zal het daar niet aantreffen.
pi_63215154
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is zeker.
[..]

Ik weet niet of ik zo ver wil gaan om Minnetonka's fatsoenlijek schoenen te noemen.
Maar in de serie heb ik in elk geval niks schokkends gezien.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:48:11 #200
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_63216734
Ik vraag me af hoe ze achterin die 206 CC plaats konden nemen. Dat is imho technisch onmogelijk
pi_63219614
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik vraag me af hoe ze achterin die 206 CC plaats konden nemen. Dat is imho technisch onmogelijk
dat moest gewoon van de sponsor, ik denk niet dat ze er langer dan 15 minuten in gezeten hebben.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:39:16 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63219715
Pfft, die Lesley heeft ook geen ruggengraat zeg .
KuikenGuppy
pi_63220325
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:48 schreef Richie_Rich het volgende:
Dat vond ik ook al zo bizar ja Ik heb een keer een halfuur achterin zo'n ding gezeten en toen liep ik nog een halfuur krom
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63221967
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Precies. Het duurste dat Hofstee schoenen verkoopt is bij mijn weten Van Bommel (misschien tegenwoordig Prada ook wel...). Met andere woorden, dat is niet de schoenenwinkel waar je voor het hogere segment moet zijn.
Viel mij ook al op. Van Bommel, Ecco... Ik hoorde Harry Vermeegen op de achtergrond al zingen over maatje 42.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')