Dat woord heb ik nog nooit eerder in die context mogen ervaren en moest daar toch wel enigzins om lachenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Sneeeeeeeeeeeuwwwwschuiverrrrrrrrrrrr"
Ik vond dat in die auto wel tof hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Minder vermakelijk dan de eerste.
Ze peuterde onder het mom van "papa kietelen" wel een cabrio bij hem los.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed ingeschat. Pauline komt niet uit een rijk gezin van huis uit. Zij heeft op dezelfde school gezeten als ik en ik was zwaar verbaasd haar in dit programma terug te zien.
Een tweedehands 206-je... Met alle respect, dat is niet bepaald met geld smijten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:01 schreef zeemonster het volgende:
Ze peuterde onder het mom van "papa kietelen" wel een cabrio bij hem los.
Maar goed, het is toch wat anders dan het wat meer standaard nieuwe X3-tje oid...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:19 schreef zeemonster het volgende:
Evengoed tweedehands 206 je of niet, ik zou hem nevernooit krijgen van mijn vader, ja als ik hem netjes terugbetaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |